Strana 1 z 1
e39
Napísané: Štvrtok, 4. Októbra 2007, 21:18
od tono
Zdravím všetkých,a zároveň prosím o radu. Mohol by mi niekto prosím vysvetliť ako sa aktivuje vyhrievanie spätných zrkadiel na tomto aute? Prípadne aj ohrev ostrekovačov čelného skla. Nijaký spínač som nato nenašiel, jedná sa o 525tds r.v98. A načo slúži tá malá elektrická zásuvka v odkladacom priestore pred spolujazdcom. Nemám s týmto autom žial žiadne skúsenosti(zatial). Vďaka
Napísané: Štvrtok, 4. Októbra 2007, 22:22
od lupo
precitaj si navod k autu :)
spatne zrkadla a trysky su vyhrievane automaticky. neviem presne tie stupne, ale ak je pod 10 stupnov, tak hreju na 50%, ak je pod 7 stupnov tak hreju na 70% a ak je pod 3 stupne, tak hreju na 100%. to iste aj s tryskami.
co sa tyka zasuvky, tak neviem.
Napísané: Štvrtok, 4. Októbra 2007, 22:29
od Michal 4WS
No tá zástrčka tam je aspoň podla mňa na zapojenie dákeho spotrebiča na 12V.....
Re: e39
Napísané: Štvrtok, 4. Októbra 2007, 22:49
od starML
tono napísal:.....jedná sa o 525tds r.v98. A načo slúži tá malá elektrická zásuvka v odkladacom priestore pred spolujazdcom.
Myslím, že BMW v době výroby Tvého vozu dávala jako výbavu malou svítilnu, která se dobíjela v této zásuvce. Viděl jsem to na českém BMW klubu (fóru). Jestli najdu fotku, hodím sem link.
Akumulátorová svítilna je tady :
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-63_0788/
Re: e39
Napísané: Piatok, 5. Októbra 2007, 08:37
od BlackMW
starML napísal:tono napísal:.....jedná sa o 525tds r.v98. A načo slúži tá malá elektrická zásuvka v odkladacom priestore pred spolujazdcom.
Myslím, že BMW v době výroby Tvého vozu dávala jako výbavu malou svítilnu, která se dobíjela v této zásuvce. Viděl jsem to na českém BMW klubu (fóru). Jestli najdu fotku, hodím sem link.
jj, je to na maly akmulatorovy lampas..
Napísané: Piatok, 5. Októbra 2007, 14:28
od tono

uf. Vďaka za také rýchle odpovede, kým auto poskladám určite sa ešte bude načo pýtať. Myslel som si, že to hreje automaticky. Ešte by ma zaujímalo, či niekto netuší, načo slúži taká malá čierna plastová krabička niekde za nárazníkom na vodičovej strane, asi tak 5x3cm, na 4 piny, dá sa rozobrať a je tam akýsi snímač s takou mriežkou, len som si zabudol opísať číslo
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Napísané: Piatok, 5. Októbra 2007, 19:09
od tono
Pridávam číslo toho dielu:
6411-8391470
PA6-GF30
110187
00612000462250
Vo vnútri na tom snímači je napísané FIGARO,ale ja poznám len jedno

Napísané: Piatok, 5. Októbra 2007, 22:55
od BlackMW
tono napísal:Pridávam číslo toho dielu:
6411-8391470
PA6-GF30
110187
00612000462250
Vo vnútri na tom snímači je napísané FIGARO,ale ja poznám len jedno

ma to nieco s klimou.. a rovnaky diel ide na vela modelov a rad bmw..
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/528i-M52/ECE/L/M/1998/01/mg-64/ill-64_0700/
Napísané: Nedeľa, 7. Októbra 2007, 18:35
od tono
Ďakujem, je fajn, že sú ľudia ochotní poradiť

Napísané: Nedeľa, 7. Októbra 2007, 23:03
od starML
Je to sensor für AUC, AUC=Automatické řízení recirkulace vzduchu uvnitř vozidla. Tento senzor by měl poznat přítomnost oxidů uhlíku ve vzduchu nasávaném do vozu. Podrobnější popis je níže.
Umluftbetrieb/Automatische Umluft Control (AUC) je ovlivnění oběhu vzduchu přes topení a klimatizaci. Buď přívod vnějšího vzduchu nebo recirkulaci vzduchu uvnitř.
- Pokud mám vše vypnuto, je do topení a klimy přiváděn vzduch z venku = režim ventilace - normální režim
- Když svítí levá kontrolka (A) a systém automaticky rozpozná škodlivé látky ve venkovním vzduchu, přepne se do režimu recirkulace a zase vypne - když je "čistej vzduch"- ventilace
- Když svítí pravá kontrolka, je recirkulace zapnuta trvale
Je to možné ovládat i tlačítkem na volantu, úplně vpravo dole pod tempomatem, tři šipky dokolečka.
K čemu je to dobré :
Když např. pojedu za studeným kouřícím "nafťákem" (Avie) nebo kde zemědělci hnojili pole a pod. přepnu do recirlukace a smrady se do auta nedostanou. Po předjetí smraďocha přepnu na normální režim. Pokud je předpoklad větší frekvence smradlavých případů (město), zvolím režim (A), systém by si měl poradit. Nebudu rozvádět, jak to vyhodnocuje, má sondu na oxidy uhlíku (senzor AUC). Ze zkušenosti hodně kouřící auto pozná, čekání na křižovatce a v tunelu taky, smog případ od případu, přírodní smrady NE.
Při režimu recirkulace je také možno rychleji ohřát vnitřní prostor, protože neohřívám vnější studený vzduch, ale vzduch ze vnitřku auta. Mohou se začít zamlžovat okna, protože to osoby uvnitř "zadýchají". Nutno zvolit ofuk čelního skla - tlačítko vlevo nahoře a zvýšit otáčky ventilátoru.
Napísané: Pondelok, 8. Októbra 2007, 19:33
od tono

Tak to ma podrž. Takto presnú odpoveď, som ešte hádam ani nepočul. Danke

Napísané: Pondelok, 8. Októbra 2007, 20:19
od tono
Nechcem zakladať nový topic, len sa už chcem podeliť s ostatnými o moje ďalšie trpké prekvapko. Dnes som totiž zistil, že nejaká dobrá víla jednoducho prepojila hadice čo vedú do olej.chladiča, a že ten tam vlastne ani nemám. Tak neviem či sa mám tešiť, že to šlo aj bez neho, alebo sa tešiť, že možem pustit nejakú 15ku za nový
