Strana 1 z 2
e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2009, 15:41
od alpinB10
Cavte, chcem sa opytat ak idem davat dole zadne kotuce staci , dat dole segment, vysrubovat imbus ako na prednych a stiahnut kotuc, alebo treba urobit este nieco ( napr. povolit sruby pri pake rucnej brzdy a pod. ), lebo nejako sa mu nechce dole
je to suuurneee
dakujem vam vopred
Re: e39 ručna brzda
Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2009, 19:56
od chembos
pokial chces dat dole len samotne kotuce tak staci povolit ten imbus, zhodit prasiatko a kotuc ide dole
Re: e39 ručna brzda
Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2009, 20:56
od alpinB10
Potrebujem dat dole kotuc, dostat sa k oblozeniu rucnej brzdy, vsetko to tam checknut, dostelovat rucnu a tak
Re: e39 ručna brzda
Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2009, 21:35
od kamil 525tds
presne tak ako pise Chembos - dolu imbus, prasiatko a kotuc je vonku. Tiez som pred nedavnom nastavoval rucnu brzdu.
Re: e39 ručna brzda
Napísané: Štvrtok, 2. Júla 2009, 21:52
od alpinB10
A este otazocka, nerozleti sa mi mechanizmus rucnej brzdy ked dam dole kotuc ( aby som nehladal strunky po celom dvore) a potom ked to budem montovat naspät ide to v pohode alebo je to babračka, dajte nejake typy, rady coho sa vyvarovat, nejake zasady ktore treba dodrzat.....
Re: e39 ručna brzda
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 11:07
od chembos
nic sa nerozleti, klido brdo daj to dole
zasady? nepouzivat kladivo
tam neni co pokazit, len nic nezabudni vnutri

Re: e39 ručna brzda
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 11:52
od alpinB10
foto zadne kotuce
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 12:06
od LuCKy
Ako k tomu mohlo dôjsť síce neviem ale ak už nemajú dostatočnú hrúbku, tak by som z nich sťahovať nedal.
Naviac, už môžu byť aj inak poškodené, radšej kúp nové a budeš vedieť na čom jazdíš.

LuCKy
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 13:32
od alpinB10
V tych najtensich miestach ma 9,7mm. Min hrubka kotuca je papierovo 8,4 mm. 10mm ma novy. Takze idem stiahnut
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 17:18
od Mireck
Stane sa to tak ze bud auto dlho stoji a nejazdi sa na nom alebo nechodia dobre prasiatka alebo strmene a kotuc prihrdzaveje natolko ze sa na nom vytvory hruba vrstva. Nakolko hrdza je vlastne oxid zeleza a jeho tvrdost je fakt vysoka tak sa nezsucha od dosticiek. Tie fleky su miesta kde sa hrdza odlupla. Teraz som objednaval kotuce na E34-ku zadne 80€ za par od TRW.
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 20:46
od VLADKY242
alpinB10 napísal:V tych najtensich miestach ma 9,7mm. Min hrubka kotuca je papierovo 8,4 mm. 10mm ma novy. Takze idem stiahnut
Neviem ja by som to nestahoval ten kotúč je úplne v prd... . Daj radšej nový

Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Piatok, 3. Júla 2009, 21:11
od alpinB10
A je ako novy. Uz aj nahodeny a odskusany.

. Stahovane obe strany na jedno upnutie takze kvalitka. Trasenie co bolo pri brzdeni prestalo, este musim kupit nove platnicky.
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Sobota, 4. Júla 2009, 14:38
od Hyri
sak kotuce nejsu take drahe. tak stacajte pokial sa nepokrutia a nerozbijete si <> . pekne si hento nevsimnut a riesit rucnu , ozaj naco je ti rucna ?
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Sobota, 4. Júla 2009, 16:36
od alpinB10
Nemaj boja, kotuc je dost hruby, este nad min. papierovou hrubkou, a to ti kto povedal ze som riesil hlavne rucnu, kotuc som daval dole kvoli traseniu, a rucna sa pri tom zviezla, ze naco rucna? Asi nebyvas na kopci, nekontroluju ti auto pri vstupe a odchode z roboty... Nebudem furt vypinat motor jak kreten. No co, kto nezazije nepochopi...
Re: e39 zadny kotuc horror foto
Napísané: Nedeľa, 5. Júla 2009, 07:56
od coWon
Mireck napísal:Stane sa to tak ze bud auto dlho stoji a nejazdi sa na nom alebo nechodia dobre prasiatka alebo strmene a kotuc prihrdzaveje natolko ze sa na nom vytvory hruba vrstva. Nakolko hrdza je vlastne oxid zeleza a jeho tvrdost je fakt vysoka tak sa nezsucha od dosticiek. Tie fleky su miesta kde sa hrdza odlupla. Teraz som objednaval kotuce na E34-ku zadne 80€ za par od TRW.
mozno aj velke mnozstvo pritomnosti soli... ktohovie aky ma auto povod a z akej krajiny je