Strana 1 z 3

E39 - 535i - po vymene oleja dymi...

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 09:04
od ifojtik
Zdravim. e39 535. Vcera mi zacal dymit motor. je to olej nie voda. Nedelu som menil olej, daval som plnu syntu BWM longlife. Po vymene a najazdeni asi 150 km mi motor na volnobehu zacal vynechavat asi na jeden -dva valce a po najazdeni 200 km zacal silno dymit. Pred vymenov oleja som ja spravil asi 6000 km, pricom bolo do vtedy vietko v poriadku, nezozral ziadny olej. Motor zatial bezi, neklepe ani nevydava ziadne ine zvuky. Co to moze byt?? Prosim poradte. Dakujem.

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 09:18
od solo
Aký olej bol v motore pred výmenou? Predpokladám že asi nie longlife, čo je plná syntetika, kedže si to menil po 6000!

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 09:23
od ifojtik
no ja som ho kupil a neviem aky olej tam bol predtym.. myslel som to tak ze kym som menil olej tak na tom starom(neviem kolko bolo na nom spravene) som ja spravil 6000km

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 15:54
od ifojtik
to mi tu fakt neviete poradit?? :(

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 16:01
od chembos
aky tam isiel olej?? nebol moc riedky alebo naopak husty?? skus napisat co si tam dal, mozno ti tak niekto skôr pomoze

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 16:19
od ifojtik
isiel tam mobil 5w40 s normou longlife 98

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 16:57
od LuCKy
ifojtik napísal:
isiel tam mobil 5w40 s normou longlife 98


A čo bolo pred výmenou...?



LuCKy

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 17:26
od fano031
No ja som zažil niečo podobné pred rokmi na FIATE som dal polosintu miesto minarálu a začalo auto žrať olej. Preberali sme to viacerí a nakoniec som sa dozvedel od kamoša čo zastupuje BP oleje, že na autách čo majú naťahané kilometre nesmieš prejsť z minerálneho oleja na polo alebo plnú sintu, lepšie je ostať pri minerále, lebo sa začne čistiť motor a pri tom sa môžu posrať stieracé krúžky na piestoch, alebo sa môže niečo upchať od usadenín...To sa týka aut čo majú už dáke km za sebou.

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 17:46
od ifojtik
co bolo pred tym neviem.. ale nemyslim si ze by tam niekto daval mineral :wink:
a km vela nebude mat pretoze su tam povodne vsetky diely napravy v super stave a servisna knizka. 210000 km

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 17:47
od pysta
Nenalial si tam vela oleja?

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 17:52
od ifojtik
8 litrov. na riske to ukazuje pod hranicou max. kamarat ma taky isty motor a leje tak isto 8 litrov.

hmmmm

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 18:24
od TT-SIMIK
vyhod von sviečky a pozri či niesu zahádzané od oleja ak si prelial tak ti natiahlo oleja zajebklao ti ich možno a preto ti dobre nepáli a može to byt tym, že dymí..a preto aj vynecháva.......stará chyba ked ti olej zahadže sviečku......neodpáli a vlastne nespaluje dobre......skus to pozret a vyčistit........!!!!!!!!!!!

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 18:27
od ifojtik
boli zahadzane 2 sviecky, posledna v kazdom rade.. (neviem ako sa cisluju :lol: )

hmm

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 18:31
od TT-SIMIK
no vidíš.....škoda že som to nečital skorej....))))))ked budeš nabuduce liat olej.....tak najprv nalej 6.5 litra....nech si motor natiahne do filtra a naštartuj a potom nechaj stiect a dolej potrebne množstvo....nezabudaj že vždy v motore nejake mnozstvo zostane a mohlo ti hodit olej tam kam nemalo ked si prekrocil hladinu aj ked len na par sekund....))))))tod vše....)))

Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 18:37
od ifojtik
dufam ze je to tak. zajtra skusam a davam vediet... lebo uz som pokukoval po motore 4,4