Strana 1 z 1
Nejde horuci vzduch
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 20:09
od trunek
Chcem sa spytat, kde mam hladat zavadu? Mam E39nu 520i a nejde mi do kabiny teply vzduch. Nemyslim hned od zaciatku, ale aj po ceste 30km (denno denne do prace) mi nejde z vyduchov teply vzduch. A cim je teplota niizsia, tym viac studeny vzduch ide. Napr ak je vonku -15 a prejdem 30km do prace na konci cesty fuka stale spudeny vzduch a soferovat musim naobliekany ako snehuliak a s rukavicami.
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 20:23
od palo
nemas malo vody alebo zavzdusnene
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 20:59
od chembos
jj bud vzduch v systeme alebo nemas aj celkovo vodu studenu? ci nahodou termostat neni stale otvoreny a voda sa nestiha ohrievat
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 22:07
od MajcoBMW
skus opacit hadice co mas uz v kabine pred radiatorom ci ty tam ide horuca voda
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 23:32
od trunek
dakujem za rady ale este vas poprosim o presnejsie info. Hadice - ake a kde. Zavzdusnene - ako a co. Malo vody - aka a kde? V autach som antitalent, tak sa nesmejte. Ale dakujem zatial. Termostat - ako a kde ho pozriem? Ako viem ci je stale otvoreny?
Napísané: Pondelok, 12. Januára 2009, 23:35
od k33p
trunek napísal:Termostat - ako a kde ho pozriem? Ako viem ci je stale otvoreny?
Zohreje sa ti auto na prevádzkovú teplotu (ručička teplomeru v strede) a už sa potom ani nepohne nezávisle či jazdíš alebo stojíš ? ak áno - je v poriadku
Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 07:23
od trunek
nie nie. Ledvy vijde nad modre policko na teplomeri. Takze asi bude neustale otvoreny termostat? Ak ano, ake su dalej kroky. ALe prosim tekto polopate
Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 08:07
od juo28
vymenu termostatu nechaj radsej na odbornikoch, ak si laik...BMW ma dost zasite termostaty a vo vacsinew pripadov musi iswt dole bud vrtula , alebo v najhorsom pripade chladice..(aspom podla mojich skusenosti)
Napísané: Streda, 14. Januára 2009, 10:07
od jararak
juo sam niesom mechanik ani az tak vlemi technicky tip a vymenu termostatu na mojej 3er som zvladol.
nejake fotocky
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html
predpokladam ze tam mas m52b20 motor, na vrtulu ti treba velky kluc, tusim 22 alebo 24 a ma opacny zavit, to znamena ze ho povolujes doprava. mal by si mat viac miesta ako ja ale aj tak si mozes dat dole plastovy kryt z chladica a saharu, kryt termostatu je na 3 srubach. ked to cele nahodis naspet odporucam doliat nemrznucu, popripade uplne vymenit a odvzdusnit system, nato sluzi srubka(mozno modra) vedla vicka na dolievanie do chladica. motoricky je e39 zhodna s e36 cize nemal by tam byt ziadny rozdiel.