Strana 1 z 2

POMÓC e39 525d

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 11:28
od fano031
Ahojte, udreli mrazy a je to tu, kamoš nevie natočiť auto, batéria nová, štartér točí ako ďas. Včera sme do polnoci menili nové žhaviče v teplej garáži auto štartlo a ráno vonku už nič. Problémy nastali keď udreli mrazy.
Pomôžte niekto ak sa dá, čo ešte pozrieť??? Motor priadol ako hodinky, perfektná spotreba, pravidelná údržba, olej bez dolievania...čo pozrieť :?: :cry:
teraz chytlo ako tak a začalo samo auto brzdiť, počas behu motora šiel sám brzdový pedál dole a auto samo brzdilo po vypnutí motora pedál vrátilo hore...to som ešte nevidel... :shock:

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 12:40
od Stew
dal si nemrzku do chladica ? :)

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 13:05
od fano031
Stew napísal:
dal si nemrzku do chladica ? :)

Áno, dávam si na to pozor...Dík

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 13:43
od MajcoBMW
a ked ste menili tie zavice aj ste skusali ci vlastne ide prud do zavicov a ci zavia a to ze auto zacalo brzit tak to je nieco s podtlakom a to ma aj vahu vzduchu ze ci aj tam neni problem podla mna

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:00
od fano031
MajcoBMW napísal:
a ked ste menili tie zavice aj ste skusali ci vlastne ide prud do zavicov a ci zavia a to ze auto zacalo brzit tak to je nieco s podtlakom a to ma aj vahu vzduchu ze ci aj tam neni problem podla mna

Pozeral som žhaviče žhavia, bojím sa že motor má slabé tlaky, auto má na tacho 240000 km a ja tipujem +100000 km, neviem či to nebude tým. Dal som auto do teplej garáže a chytlo v pohode a nebrzdilo samo...Kamoš sa teraz priznal, že tie brzdy mu to robia od kedy dal umyť podvozok a vonku mrzlo... :? zatiaľ ďakujem...

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:00
od luky2208
A čo je to za motor ? lebo akosi sa v tom neviznám :? To je E39ka 525d ? alebo klasika 525tds ? Lebo "D" boli už 530d a to je Comon-Reil a neviem či sa CR do E39 robyl aj ako 2,5ka. :roll:

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:02
od fano031
luky2208 napísal:
A čo je to za motor ? lebo akosi sa v tom neviznám :? To je E39ka 525d ? alebo klasika 525tds ? Lebo "D" boli už 530d a to je Comon-Reil a neviem či sa CR do E39 robyl aj ako 2,5ka. :roll:

Je to e39 525d (okolo 160 HP) po FL model 01

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:06
od luky2208
Ak je to klasicke TDSko a za tepla to dlho štartuje,tak máš ešte nadej že je to len špatne nastavené.Ale ak to chytá rovnako teplé ako studené tak ta bohužial čaká GO motora :cry: Ešte je na to jedna finta :idea: :arrow: ak to na roztiahnutie chytí na 2metroch tak je motor bez kompresie :idea: :wink:

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:07
od MajcoBMW
to je CR a pochybujem ze by auto malo slabe tlaky motor musi zniest viacej kamarat ma e34 tds a ma uz 600 000km a auto slape moze to byt aj dodavkou nafty zle prasi alebo nieco takeho a v garazi mas aku teplotu ked to nastartuje a vonku je aka teplota ked to nechce nastartovat

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:09
od luky2208
fano031 napísal:
Je to e39 525d (okolo 160 HP) po FL model 01

Je to 105kw???? daj foto motora ak sa dá :wink:

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:13
od fano031
luky2208 napísal:
Je to 105kw???? daj foto motora ak sa dá :wink:

je to 2497ccm, 120kw/163HP... foto ak tak neskôr... :smile:

to je isto comon rail

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:14
od MajcoBMW
to je isto comon rail lebo tds sa robili do 1998roku

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:32
od luky2208
Sa my vydí že sa robyl dlhšie ale to je teraz jedno. :wink: Treba pomerať kompresiu a napojiť na diagnostyku najlepšie uplne studené, či nieje nahodou problém v teplotnom čidle. :roll: Vonku je -15 a ono môže davať RJ hodnotu len neakých -2 alebo len niečo okolo 0 stupnov.A to už je potom problem.PS: nemusí to mať nič spoločné stým že na budíku ti to ukazuje správne.A za tepla to už na diagnostyke nemusí ukázať až tak velky rozdiel možno +-1 stupeň ale za studena to spravý hodne. :wink:

Napísané: Utorok, 6. Januára 2009, 11:11
od coWon
ked ti to brzdi same mas v brzdovom bubni zamrznuty lad

Napísané: Streda, 7. Januára 2009, 09:20
od fano031
Díky všetkým, už som zistil to brzdenie, ľad v posilovači brzd, len ako sa tam dostal :?: A to štartovanie na diagnostike ukázalo chybný predohrev nafty :?: Ešte že kde to nájdem...nevie náhodou niekto poradiť, ĎAKUJEM