Strana 1 z 2
POMÓC e39 525d
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 11:28
od fano031
Ahojte, udreli mrazy a je to tu, kamoš nevie natočiť auto, batéria nová, štartér točí ako ďas. Včera sme do polnoci menili nové žhaviče v teplej garáži auto štartlo a ráno vonku už nič. Problémy nastali keď udreli mrazy.
Pomôžte niekto ak sa dá, čo ešte pozrieť??? Motor priadol ako hodinky, perfektná spotreba, pravidelná údržba, olej bez dolievania...čo pozrieť
teraz chytlo ako tak a začalo samo auto brzdiť, počas behu motora šiel sám brzdový pedál dole a auto samo brzdilo po vypnutí motora pedál vrátilo hore...to som ešte nevidel...

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 12:40
od Stew
dal si nemrzku do chladica ? :)
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 13:05
od fano031
Stew napísal:dal si nemrzku do chladica ? :)
Áno, dávam si na to pozor...Dík
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 13:43
od MajcoBMW
a ked ste menili tie zavice aj ste skusali ci vlastne ide prud do zavicov a ci zavia a to ze auto zacalo brzit tak to je nieco s podtlakom a to ma aj vahu vzduchu ze ci aj tam neni problem podla mna
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:00
od fano031
MajcoBMW napísal:a ked ste menili tie zavice aj ste skusali ci vlastne ide prud do zavicov a ci zavia a to ze auto zacalo brzit tak to je nieco s podtlakom a to ma aj vahu vzduchu ze ci aj tam neni problem podla mna
Pozeral som žhaviče žhavia, bojím sa že motor má slabé tlaky, auto má na tacho 240000 km a ja tipujem +100000 km, neviem či to nebude tým. Dal som auto do teplej garáže a chytlo v pohode a nebrzdilo samo...Kamoš sa teraz priznal, že tie brzdy mu to robia od kedy dal umyť podvozok a vonku mrzlo...

zatiaľ ďakujem...
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:00
od luky2208
A čo je to za motor ? lebo akosi sa v tom neviznám

To je E39ka 525d ? alebo klasika 525tds ? Lebo "D" boli už 530d a to je Comon-Reil a neviem či sa CR do E39 robyl aj ako 2,5ka.

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:02
od fano031
luky2208 napísal:A čo je to za motor ? lebo akosi sa v tom neviznám

To je E39ka 525d ? alebo klasika 525tds ? Lebo "D" boli už 530d a to je Comon-Reil a neviem či sa CR do E39 robyl aj ako 2,5ka.

Je to e39 525d (okolo 160 HP) po FL model 01
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:06
od luky2208
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:07
od MajcoBMW
to je CR a pochybujem ze by auto malo slabe tlaky motor musi zniest viacej kamarat ma e34 tds a ma uz 600 000km a auto slape moze to byt aj dodavkou nafty zle prasi alebo nieco takeho a v garazi mas aku teplotu ked to nastartuje a vonku je aka teplota ked to nechce nastartovat
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:09
od luky2208
fano031 napísal:Je to e39 525d (okolo 160 HP) po FL model 01
Je to 105kw???? daj foto motora ak sa dá

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:13
od fano031
luky2208 napísal:Je to 105kw???? daj foto motora ak sa dá

je to 2497ccm, 120kw/163HP... foto ak tak neskôr...

to je isto comon rail
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:14
od MajcoBMW
to je isto comon rail lebo tds sa robili do 1998roku
Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 14:32
od luky2208
Sa my vydí že sa robyl dlhšie ale to je teraz jedno.

Treba pomerať kompresiu a napojiť na diagnostyku najlepšie uplne studené, či nieje nahodou problém v teplotnom čidle.

Vonku je -15 a ono môže davať RJ hodnotu len neakých -2 alebo len niečo okolo 0 stupnov.A to už je potom problem.PS: nemusí to mať nič spoločné stým že na budíku ti to ukazuje správne.A za tepla to už na diagnostyke nemusí ukázať až tak velky rozdiel možno +-1 stupeň ale za studena to spravý hodne.

Napísané: Utorok, 6. Januára 2009, 11:11
od coWon
ked ti to brzdi same mas v brzdovom bubni zamrznuty lad
Napísané: Streda, 7. Januára 2009, 09:20
od fano031
Díky všetkým, už som zistil to brzdenie, ľad v posilovači brzd, len ako sa tam dostal

A to štartovanie na diagnostike ukázalo chybný predohrev nafty

Ešte že kde to nájdem...nevie náhodou niekto poradiť, ĎAKUJEM