Strana 1 z 2

BMW 525 r.v. 1978 E12

Napísané: Sobota, 27. Decembra 2008, 18:29
od Petyusa
Cawte chystam sa kupit hore uvedeny model je v 80% stave motor ide ako hodinky ale je to bez papierov mam to podla vas prihlasit ako veteran alebo nejako dat na papiere patrilo to staremu ujkovi!!!!Je to nieco brutalne!!!!!na novy rok mozno budu aj fotky!!!!

Napísané: Sobota, 27. Decembra 2008, 21:13
od arny
daj to na veteranske znacky poistka bude par korun

Napísané: Sobota, 27. Decembra 2008, 22:33
od rosky
Daj to na normalne znacky, lebo ked budes na vetaranskych tak budes moct jazdit len cez povolenia a pozvanky.

Napísané: Sobota, 27. Decembra 2008, 22:37
od alfi666
alebo na veteranske do ciech ;).. a potom na vsetky podobne somarinky mozes srat ;)
Spytaj sa MAX-MAX -a... ona ma tusim tak 6-ku ;)

Napísané: Sobota, 27. Decembra 2008, 23:19
od MEJOGSI
biele znacky maju vacsiu hodnotu ako zlte....

Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 02:10
od Helldiver
Potom som zvedavy na foto:)) taka E12 M535i je uplne mnamozne bawo:))).

Napísané: Nedeľa, 28. Decembra 2008, 02:28
od Max-Max
rosky napísal:
Daj to na normalne znacky, lebo ked budes na vetaranskych tak budes moct jazdit len cez povolenia a pozvanky.


kolko pozvanok denne chces?

netreba z toho robit vedu, v prinicpe ide o to, aby sa auto nepouzivalo denne. Kazda jazda tak moze byt definovana ako vyletna, servisna alebo zrazova.

na druhej strane, silne pochybujem, ze to auto bude aspon 60% a veteranske podmienky splni len velmi tazko.

Napísané: Sobota, 3. Januára 2009, 23:13
od veroli
no je už nejaký čas nový rok...mohol by som vidieť nejaké fotky...mal som e12...tak len preto...nostalgia

Napísané: Nedeľa, 4. Januára 2009, 21:02
od maros
Zdravim pani. E12 kup je to nadherne auto.

Ale chcel som sa opitat ci niekto z vas nema skusenost alebo mi vie poradit kde sa mam obratit ked chcem do e12 525 vymenit motor za nieco novsie tak okolo roku 90 az 94. Najlepsie by bolo vytiahni ten a daj tam ten pasuje prsne. :D Nechcem tam menit prevodovku lebo ten 4 kvalt mi sedi. Chcem tam dat nieco podobneho vykonu okolo 110 KW.


Dakujem za radu.

Napísané: Nedeľa, 4. Januára 2009, 21:05
od maros
Teraz je rozobrata momentalne nastriekana plnicom bola opravovana palubovka kurenie atd. Iba este rozmyslal aku farbu na nu dam.

Napísané: Pondelok, 5. Januára 2009, 11:47
od Helldiver
E12 v dobrom stave je uz ceneny veteran (a bude este viac), takze v zaujme zachovania originality by som tam asi nechal ten motor co tam je a radsej ho kompletne zrepasoval:). Ked uz chces davat daco z rokov 90-94 co by tam paslo, tak realtivne bez problemov by si tam mal implantovat M30B35 (211ps) alebo M30B30 (188ps) poslednych generacii (1986-1994), kedze su to motory zalozene na tom istom bloku ako tam mas teraz, akurat maju prepracovanu hlavu, sanie, ventily, olejovy system, retaz k olejovemu cerpadlo, vyfuk (seriovo vzdy s katom), ulozenie motora a hlavne elektroniku (trojriadkovy motronic uz s plavajucimi mapami...) .Inac s trochu
poladenou M30B35 by ta E12 lietala jak raketa a este by to vyzeralo aj ako-tak origo pod kapotou:))).

Napísané: Pondelok, 5. Januára 2009, 17:05
od maros
Dakujem Helldiver. Nechcem to nechat v originale mozno ma niekto zato nazve organom ale chcem ju pouzivat castejsie. Tak ze sa porozhliadnem po tych motoroch. Este raz dakujem.

Napísané: Streda, 7. Januára 2009, 23:45
od Max-Max
petyusa: no kde mas tie fotky? a nema ta tvoja e12 nahodou NR znacky?

re

Napísané: Štvrtok, 8. Januára 2009, 19:39
od Petyusa
nema bolo z NZ naposledy malo SA

Re: BMW 525 r.v. 1978 E12

Napísané: Nedeľa, 1. Marca 2009, 19:39
od MEJOGSI
foto? co zhnilo?