Strana 1 z 3
implantacia motora do E39
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 13:35
od jojos
mam 520i a spekulujem keby som zohnal motor z dakej buracky... bud z 540 alebo z 530d.. mate niekto s tym skusenosti? co vsetko by bolo treba menit?
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 18:37
od lupo
klasika ako na inych autach - treba menit minimalne komplet kablovacku, pristrojovku, prevodovku, spinaciu skrinku... v pripade prechodu na 540i kazdopadne BRZDY (menil by som aj tak ako prve - keby si chcel, mam na predaj uplne nove BREMBO kotuce z 540i

) vpredu, treba kuknut aky ma 540i diferak, aj ten bude asi iny. 4.0i ma asi aj ine cerpadlo v nadrzi.
sadni si za realoem.com a mas na dve hodinky co robit, mozes porovnavat ciska podla ETK, co vsetko je ine. najidealnejsie by bolo najst e39 540i vo vybave bez papierov a do tvojej kasne vsetko prehodit, kedze motor je uz len ako nahradny diel. mozno nieco tuknute na zadok (ale jemne, kedze je tam kopec elektriky) a mas to.
ozaj, na 3.0d LEGALNE neprejdes, zmena paliva je zakonom vyslovene zakazana. a navyse, 3.0d je na tu kasnu relativne slabe.
Re: implantacia motora do E39
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 19:16
od barabas
jojos napísal:mam 520i a spekulujem keby som zohnal motor z dakej buracky... bud z 540 alebo z 530d.. mate niekto s tym skusenosti? co vsetko by bolo treba menit?
to ti ta kasna stoji za to aby si toto vsetko robil? daj fotky...
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 21:29
od BlackMW
lupo napísal: kedze motor je uz len ako nahradny diel. mozno nieco tuknute na zadok (ale jemne, kedze je tam kopec elektriky) a mas to.
ozaj, na 3.0d LEGALNE neprejdes, zmena paliva je zakonom vyslovene zakazana. a navyse, 3.0d je na tu kasnu relativne slabe.
motor je nahradny diel, cisla sa neeviduju ale kod motora ti musi sediet,
v kode motora obsahuje objem a pocet valcov - napr. 286S1,
takze tam mozes dat vzdy len ten isty motor ako si tam mal,
iny motor tam dat oficialne nemozes..
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 23:20
od jojos
lupo: 3.0d je slabe? nemam s nim skusenosti ale kazdy ospevuje ten motor
barabas: kasnu mam uplne obycajnu.. ja som spekuloval svoje predat a kupit take iste len 540, ale predat auto v dnesnej dobe je problem a preto som myslel ze zohnat motor z dakej buracky a prehodit to, ale ked ma byt s tym tak vela roboty tak sa nato asi vyjebem..
blackMV: mi povedz kto ti uz len bude kontrolovat motor? a na prvy pohlad si to policajt nevsimne
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 23:23
od jojos
lupo: alebo ako vravis ty kupit nieco bez papierov (co bude asi problem najst) a prevarit cisla na kasni neni problem.. by to bolo asi jednoduchsie ako vsetko prekladat
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 23:30
od jojos
teraz som nasiel rozbitu 528 s dobrym motorom.. len tak informacne, myslite zeby bol problem implantovat tento motor? nestacilo by tam len preprogramovat RJ? myslim ze prevodovka, kablovacka a vsetko ostatne by mohlo byt rovnake..
Napísané: Nedeľa, 29. Júla 2007, 23:31
od Spionator
jojos napísal:lupo: alebo ako vravis ty kupit nieco bez papierov (co bude asi problem najst) a prevarit cisla na kasni neni problem.. by to bolo asi jednoduchsie ako vsetko prekladat
a jazdit na lopate? to nie....
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 06:34
od LuCKy
-presne tak, zmena paliva nie je povolená, takže by bola nelegálna...
-3.0D je super motor, hlavne od roku 2001 myslím, tie boli silnejšie (410Nm), opýtaj sa Xadera, ten mal (a asi ešte má) 530D...
-ak máš teraz 2.0i (M52B20) motor, tak káblovačka by sa meniť nemusela (na 90% som presvedčený), ale RJ samozrejme áno, prípadne by sa musela premapovať Tvoja pôvodná...
LuCKy
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 07:07
od jojos
spionator: nikto tu nespominal lopatu tak neviem ako si nato prisiel ze to musi byt prave lopata...
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 08:18
od MarkoZH
jojos napísal:spionator: nikto tu nespominal lopatu tak neviem ako si nato prisiel ze to musi byt prave lopata...
a ked budes prevarat cisla tak to nebude lopata? Za to si aj posediet mozes ak ti to zistia...

Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 08:21
od LuCKy
MarkoZH napísal:jojos napísal:spionator: nikto tu nespominal lopatu tak neviem ako si nato prisiel ze to musi byt prave lopata...
a ked budes prevarat cisla tak to nebude lopata? Za to si aj posediet mozes ak ti to zistia...

JJ, čísla by som nepreváral, len ak s dosť veľkou plechovou plochou okolo čísla, bo sa chystajú nejaké nové veci ohľadne testovania prevárania (tak sa mi aspoň do uší dostalo)...
LuCKy
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 08:43
od skaldo55
ja len k tej 2.8 no problem prehodit motor prepalit soft a ides ale este by som zmenil aj vyfuk aby bol priepustnejsi ale inak ... spytaj sa spionatora
i ked potom nejaky niemechanik ale ... musel dojst a dokoncovat ....
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 09:51
od jojos
ok tak prevarat sa nebude aj ked viem o par ludoch co to spravia tak ze neni sanca to zistit...
a so spionatorom som uz pisal...
oplati sa prejst z 520i na 528?? som chcel aspon 540 alebo prinajhorsom 530D ale ked vravite ze to je zlozite..
Napísané: Pondelok, 30. Júla 2007, 10:11
od LuCKy
jojos napísal:ok tak prevarat sa nebude aj ked viem o par ludoch co to spravia tak ze neni sanca to zistit...
a so spionatorom som uz pisal...
oplati sa prejst z 520i na 528?? som chcel aspon 540 alebo prinajhorsom 530D ale ked vravite ze to je zlozite..
Ja mám 320i a rád by som prešiel na 328i

. V Tvojom prípade by som išiel po 540i ale ani 528i nie je na zahodenie, zo pár tu takých je, tak nech sa majitelia vyjadria...
LuCKy