M57 enormný únik oleja + dymovnica z výfuku
Napísané: Streda, 12. Júna 2019, 19:39
Servuste majstri, tak teraz prosím vás buďte múdri, budem najviac najštastnejší človek na svete.
Bol som na aute doobeda niečo vybaviť. Po príchode cca 3 hodiny som auto vytiahol z dvora, zhasol. Po 5 minútach naštartoval a po rozbehnutí bum kúdel bieleho dymu za mnou. Hneď som vedel že je zle, ale kedže som bol zrovna na ceste do dielne, pokračoval som v jazde (cca 8km). Po zdvihnutí som spozoroval celé zvody, turbo, katy, blok motora otečené od oleja. Hovorím si asi turbo KO, že to tak vyhádzalo olej dookola. Pozerám vstupnú hadicu do IC, v nej deci oleja tak teda turbo von. Repas, kompletný, kvalitný, hadice vyčistené, celé okolie turba tiež, nové podtlaky, všetky tesnenia, separátor oleja + hodinové umývanie. Po repase nahodím o 3 dni späť so všetkým hore napísaným. Naštartujem, nechám na volnobehu 10 min, zhasnem, vizuálna kontrola, všetko ok, žiadny dym z výfuku. Znova štart, testovacia jazda, veľmi jemná, však nech si sadne turbo aj keď si asi nemá čo sadať. Jazda cez dedinu žiadny dym, za dedinou žiadny dym, prichádzam na križovatku, odcházam z križovatky jéééb kilometrový dymový signál za mnou. Nervy + sklamanie zároveň. Smutný pomalou jazdou sa vracám do dielne. V dielni na N pridám, žiadny dym, asi teda dymí iba pri záťaži. Zdvihnem auto, všetko otečené od oleja, turbo, zvody, katy, blok motora,, ako predtým. Odpojím vstupnú hadicu do IC, deci oleja. Diagnostika mi predtým písala vysoká regulačná odchýlka - príliš nízky tlak prepĺňania - sporadická chyba, zapísaná zväčša pri rpm 2100, 2200, 2500 - neriešil som to, auto ťahalo ako malo.
Voda sa nestráca, aspoň myslím, najazdilo to iba 20km.
Oleja som dolial pol litra.
IC mierne zajebkaný od oleja, ešte som nezistil ako to otlakujem,, celé turbo vedenie. Netesnosť asi nepôsobí také brutálne dymenie.
Olej valí akoby s pod veka oleja, hneď pod separátorom.
Môže byť to skurv veko prasknuté a striekať olej von aj nejakým spôsobom do sania?
Foto pridám keď budem na pc. Za akúkoľvek radu vopred ďakujem
Bol som na aute doobeda niečo vybaviť. Po príchode cca 3 hodiny som auto vytiahol z dvora, zhasol. Po 5 minútach naštartoval a po rozbehnutí bum kúdel bieleho dymu za mnou. Hneď som vedel že je zle, ale kedže som bol zrovna na ceste do dielne, pokračoval som v jazde (cca 8km). Po zdvihnutí som spozoroval celé zvody, turbo, katy, blok motora otečené od oleja. Hovorím si asi turbo KO, že to tak vyhádzalo olej dookola. Pozerám vstupnú hadicu do IC, v nej deci oleja tak teda turbo von. Repas, kompletný, kvalitný, hadice vyčistené, celé okolie turba tiež, nové podtlaky, všetky tesnenia, separátor oleja + hodinové umývanie. Po repase nahodím o 3 dni späť so všetkým hore napísaným. Naštartujem, nechám na volnobehu 10 min, zhasnem, vizuálna kontrola, všetko ok, žiadny dym z výfuku. Znova štart, testovacia jazda, veľmi jemná, však nech si sadne turbo aj keď si asi nemá čo sadať. Jazda cez dedinu žiadny dym, za dedinou žiadny dym, prichádzam na križovatku, odcházam z križovatky jéééb kilometrový dymový signál za mnou. Nervy + sklamanie zároveň. Smutný pomalou jazdou sa vracám do dielne. V dielni na N pridám, žiadny dym, asi teda dymí iba pri záťaži. Zdvihnem auto, všetko otečené od oleja, turbo, zvody, katy, blok motora,, ako predtým. Odpojím vstupnú hadicu do IC, deci oleja. Diagnostika mi predtým písala vysoká regulačná odchýlka - príliš nízky tlak prepĺňania - sporadická chyba, zapísaná zväčša pri rpm 2100, 2200, 2500 - neriešil som to, auto ťahalo ako malo.
Voda sa nestráca, aspoň myslím, najazdilo to iba 20km.
Oleja som dolial pol litra.
IC mierne zajebkaný od oleja, ešte som nezistil ako to otlakujem,, celé turbo vedenie. Netesnosť asi nepôsobí také brutálne dymenie.
Olej valí akoby s pod veka oleja, hneď pod separátorom.
Môže byť to skurv veko prasknuté a striekať olej von aj nejakým spôsobom do sania?
Foto pridám keď budem na pc. Za akúkoľvek radu vopred ďakujem