e39 530d dymenie , zlý chod na volnobeh , strata chladiacej kvapaliny
Napísané: Utorok, 26. Marca 2019, 23:16
e39 530d 135kw manual rv. 2000 tachometer teraz prekročil 300 000 km , môj problém začal po kúpe auta asi o 5 dní , nepravidelný volnobeh a dymenie na bielo ( nespravne spalovanie bolo to dosť citit že to smrdelo ako avia ) auto sa v otačkach chovalo normalne amlo aj tach , ked mi auto začalo dymiť na každom státi na semafore tak už mi to začalo liezť na nervy , jeden vstrek bol repasovaný a ten už ho tam daval predchadzajuci majitel , urobil som skúšku cez prepady a ukazalo sa že prva vstrek je trošku horšie natom , tak som ho vybral a pozrel sa na číslo a zohnal so mdruhu presne s číslom , po vymene som dal auto na diagnostiku a urobil zakladne nastavenie vstrekov , každy píše že by sa to malo pri výmene 2 vstrekov ale urobil som to aj ked som vymenil iba jeden , další problem bol že praskal mi držiak vstreku na 1 valci presne na tom vstreku ktory som menil , vymenil som 3 držiaky no vždy mi praskol ten držiak na prvom vstreku , takže som to dneska rozobral a fotky skusim pridať nižšie , vybral som vstrek z prveho valca a bol cely mokry od červenej vody , otvoril som nadobku chladiacej zmesi a bola už skoro prazdna , takže už som vedel ktora hodina bije , vybral som von všetky vstreky , bola na nich emulzia ( pena ) a nejaky ten spaleny bordel , 4hodiny roboty
, dal som dole hlavu a prvy piest bol opaleny do čierna ostatne boli pekné čisté ale jeden ten prvý bol opaleny , na vstreku bolo vidno že netesní dobre aj ked som ho kontroloval 3 krat a držiak vstreku už 3 krat praskol , jeden žhavič na prvom valvi bol troška ohnuty (išiel aj tažšie vonku ) . ventile nevyzeraju byť zle uvidí sa ked sa da pretlakovať a zrovnať hlava , chcme sa podeliť s mojimi skusenostami . foto posielam nižšie


