Strana 1 z 1

530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Napísané: Nedeľa, 3. Júna 2018, 20:57
od stegy
Ahojte,
moje BMW e39 530DA 142kW stratilo chuť akcelerovať. (Myslím, že nad 3500 sa to dajak rozbehne ale tak či tak to neni ono a pri Diesli ťahať stále 3500 je trošku odveci...) Turbo sa správa ako keby vôbec netlačilo no na BC mi žiadnu chybu nevyhodí, ani mi nijak obzvlášť auto nedymí ani nič.... Neviete čo by to mohlo byť?

Teraz som napojil na Diag a:
7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

To vyzerá na ten regulačný ventil? (tzv. N75 z koncernu?) Popríade by to mohla byť váha vzduchu?

Ako som na fôre pozeral túto chybu hodilo asi len dvom ľuďom, ale tak aj podtlakové hadičky som pozeral, možno by to chcelo vymeniť za silikony.... Ale vyzerajú ok...

Pri najhoršom môže byť KO aj turbo že ?

Ďakujem za snáď nejakú pomoc

Re: 530DA neťahá

Napísané: Nedeľa, 3. Júna 2018, 21:19
od ALAS
Poriadne skontrolovat podtlakove hadicky, a ako si spominal najidealnejsie vymenit za silikonove.

Re: 530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Napísané: Pondelok, 4. Júna 2018, 20:03
od PeterL
a skontroluj tu podtlakovu banku na turbe, moze byt zaseknuta alebo mat prasknutu membranu...

Re: 530DA 7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator

Napísané: Streda, 27. Júna 2018, 07:07
od stegy
Ahojte, tak nakoniec to boli prasknuté hadičky, obidve čo idú z ventilu regulácie turba, t.j. jedna čo ide do turba a druhá čo ide z podtlakovky do ventilu. Zaujímavé je ale že praskli obidve naraz.

A banka bola ok skúšaná aj pumpou. Každopádne ďakujem ;)