Strana 1 z 1

Olej v chladiacej sustave

Napísané: Utorok, 20. Októbra 2015, 19:21
od Bangysko
Caute chalani.Ja by som potreboval pomoct.Mam BMW e39 525tds rocnik 98.Prednedavnom som menil olej.Mam najazdenych 298000 no a veeeeeeela problemov s tym.A lutujem to zobrat do srotu ked tak mam povedat.Pretoze mam som mal beztak myzerny plat v praci a teraz po prepustaniach uz ziaden.A zacne sa mi srat auto ??? akoooo ide o to. Mam tam neaky Everymodul ci co. a to som zistil po 3 rokoch co to auto mama.Neviem ako ho nastavit a co to vlastne robi.Necitim na aute nic po tom na nom jazdim.Po dalsie.v sani mam strasne vela oleja :( dnes som to zistil.Uz dlhsiu dobu mi turbo zapina strasne pozde asi tak od 2.800 otacok. A po tejto vymene oleja je to nieco strasne... Moze byt ze pri vymene oleja som nenalial aj olej do filtra ??? Abo odchadza turbo ? Mohol som to posrat s tym stelovanim tej malej krabicky ??? A neviem ci okolo egr a tej hadicky ktora vedie zo spodu sania mam vsetko v poriadku. Jaaaaaj som zufaly asi ako nikdo na slovensku ... A ktomu ide zima.V tejto pojebanej ROZNAVE nieje nik kto by pomohol :((((((( Zaplatim aj posledne co mam ak mi to niekto pride skontrolovat...Ja to aj royoberem na dvore do poslednej sroby :( Primam akekolvek nazory a pripomienky.

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Utorok, 20. Októbra 2015, 19:46
od jurkyLE
bud zozen dobry motor alebo sa vyser na to, podla mna zbytocne investovat do takehoto auta, iba ak by si zohnal ten motor a prehodil ho, inak uprimne ta lutujem, fakt :(

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Utorok, 20. Októbra 2015, 20:00
od Bangysko
To ako mam prist o auto ? :( Vsak to fakt mozem zobrat do srotu. Nemam na zaplatenie automechanika a nieto este novy motor.Preto so to robim sam.Ale vazim si tvoj nazor.Vies ja som chcel auto ako klenot.Kazdy cent co som zarobil som tam dal.A pritom byvam sam a no ako som pisal.A teraz uz ani to auto nemam mat.Tak to uz fakt neviem.

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Utorok, 20. Októbra 2015, 20:05
od Bangysko
Bola to buranka a ja som sa snazil spravit z toho bmw po akom som stale tuzil BMW E39 a teraz som dosiel

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 09:16
od ROKI49
Moja rada, rozpredaj to na diely. Ked na to nemas tak sa toho treba zbavit, je to jednoducha matematika a tak to proste funguje. Nie je to hanba nemat prachy, skor nepriznat si to.

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 09:22
od ViktorDDD
1. ze ocistis motor to neznamena ze sa nepokazi, to je ako opravovat auto po totalke stetcom v ruke
2. co myslis pod tym "Mohol som to posrat s tym stelovanim tej malej krabicky ???
3. ked je v sani vela oleja, tak turbo na odpis
4. je to BMW, servisovanie nieco stoji, a pritom TDS je jeden z najlacnejsich motorov v e39 co sa tyka servisu

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 10:18
od EBOLA
Este k tomu 25tds idu pomaly po 250e na nete.tiez by som na tvojom mieste uvazoval nad rychlym predajom.

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 14:59
od Bangysko
FB Robert Bangy Baumgartner.Tam som dal video a obrazky co som vsetko spravil pre to auto a uz len turbo a nastavit na pocitaci.poriadne.Nikdy nebolo na kompe.No aj zadna naprava vsetko koplet noveeee

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 15:03
od ROKI49
Videl som tam video toho turba, tomu nic nie je, minimalna vola, hladaj skor problem inde.....v samotnom motore a v tom svojom fuckin every module ci co to je....

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 15:03
od ROKI49
Videl som tam video toho turba, tomu nic nie je, minimalna vola, hladaj skor problem inde.....v samotnom motore a v tom svojom fuckin every module ci co to je....

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Streda, 21. Októbra 2015, 17:44
od csuka530d
na nasom rodinnom 524TD e 34 som si tiež užil svoje :))))
vada bola prasknuta piestna vložka - jeden den si pochodil donovaly bez akýchkolvek problemov a na druhý vyvrela voda po 10 kilometroch
kupil som motor za 300 Eur po namontovaní sa auto muselo roztahovať , štarter nevladal tociť horkoťažko naskocilo a dymilo ako pi..ca
som sa nasral a slo do srotu kasna bola ako nové auto som to lutoval ale uz nelutujem :-({|=

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Štvrtok, 22. Októbra 2015, 14:33
od Bangysko
Proste ak som kupil auto a to bola buranka
spravili ho
kupil som ho
nevedel som ze to bol srot.... a potom auto slo 150km za hodinu a prestalo ist zrazu
ze nemalo tah
Tak som poprehadzoval hadicky podla obrazka na bmw klube co som nasiel v ETK a islo aj 180... to by malo byt dobre uz,,,pretoze ja som mal hadicku s naftou napojenu do silentbloku motora lebo aj do neho ide hadicka...ale nemala ist ta s naftou
rozozralo cely silentblok tak som ho vimenil a dal tak hadiku ako ma byt.auto slo hned lepsie...
No nikdy neslo ako by malo...pretoze kym som pockal na turbo a to bolo 2500 otacok
tak to som skoro zomrel...od spodu netaha proste
nic
a este k tomu pri 1500 a 2000 otackach ako plinule pridavam plyn tak siciii
a potom prestane uz vidie ako je 2000 otacok
proste ak ho roztahujem tak pri 1500 kus zasici jemne a pri 2000 dost a to prestane ked idu otacky vyssie
v interieri pocujem ten zvuk
ja neviem ze odkial to ide a co to je
A nakoniec co tam mam krabicku od jak ziva...tak som zistil ze to je zevraj everymodul ale ani neviem co to je...A som s tym tocil hore dole...ale nezda sa ze by sa daco menilo
Ani to neviem ci je normalne zapojene ako ma byt preto to idem dat dpc

Re: Olej v chladiacej sustave

Napísané: Piatok, 23. Októbra 2015, 22:43
od starynovy
Ty vole, dobre.. :D Keby si videl aky som mal cisty motor v E34 ktory som nakoniec niesol do zberu tak by si sa za hentu spinu iba hanbil. Olej v sani je pri tomto vergli uplne normalny, to neries. Pises ale ze mas olej v chladeni, bol tam od vzdy alebo sa tam zacal zjavovat? Ak si niesi isty tak kup par cisticov chladiaceho okruhu a poriadne to vycisti, kym nemrzne napln cistu vodu a pojazdi ci tam znova olej bude. Potom ak ano to bud predaj za par supov alebo si zozen druhy motor co je pomerne jednoducha vymena. Rozobrat to a menit tesnenie pod hlavou to nedas a tiez sa to neoplati-vide to drahsie nez druhy motor.