Strana 1 z 1
Bmw 523i palivové čerpadlo
Napísané: Piatok, 7. Augusta 2015, 21:24
od etridsatdevat
Zdravím Vás
Mám problém a hneď niekolko. Ak otočím klúč do polohy 2 tak je počuť ako palivové čerpadlo bzučí (nahlas čerpadlo už je počuť niaky čas) a asi po 10 sekundách vypíše na display Engine Safe proggra auto nemusím ani naštartovať ak ho naštartujem tak je v núdzovom a nevytočí viac ako 2 tis vynecháva atď. No keď motor vypnem na dispay sa zobrazí znova engine safe program a čerpadlo hučí aj po vybratí klúča a zamknutí auta v intervaloch každých 15 sec +- na 2 sekundy neviete čo sa mohlo stať ? prečo čerpadlo sa spúšťa aj po vypnutí auta ? ďakujem za rady
Re: Bmw 523i palivové čerpadlo
Napísané: Sobota, 8. Augusta 2015, 15:54
od Napster050
spínacia skrinka
Re: Bmw 523i palivové čerpadlo
Napísané: Pondelok, 10. Augusta 2015, 19:10
od etridsatdevat
Takže dnes bolo auto na diagnostike a tu je zoznam chýb : CA uprava paliva - limit rizeni rada valcov
: 28 neplatnosť signálu, pedál akcelerometru a brzoveho pedalu
: 64 vlastný test riadiaceho modulu
: A9 koncový stupen škrtiacej klapky motoru, vypnuti po chybe diagnostiky.
Auto asi 10 sekúnd po otočení klúča do 2 polohy kedy sa rozsvietia kontrolky napíše engine failsafe program svieti ASC a nevytočí viac ako 2tis otáčok. nevytočí ani keď ho hneď naštartujem a pridám skôr ako vypíše že ho hodí do núdzového....vybral som škrtiacu klapku a na internete som čítal niečo o snímači polohy plynu ale ten neviem kde je na škrtiacej klapke nikde nieje zvonku. Nestretol sa niekto s niečím takým . Alebo niekto kto má schému ako zmerať potenciometre na klapke.
Ja som nameral tieto hodnoty 1 potenciometer odpor 1940 ohmov pri zatvorenej klapke pri otvorenej som nameral 1250.
2 potenciometer odpor 1900 a v 2 polohe 1100 a tento 2 sa nenapája na lanko priamo ale myslím že je ovládaný niako elektricky....otázka moja je či sú tieto hodnoty možné a správne lebo už ozaj neviem a chcem vylúčiť že je zlá klapka ....ďakujem za každú odpoveď.
Re: Bmw 523i palivové čerpadlo
Napísané: Piatok, 11. Septembra 2015, 18:34
od etridsatdevat
Takže problém odstránený. Vadná riadiaca jednotka. Výmena + odblokovanie imobilizéru 200e Vraj riadiace jednotky u 523i odchádzajú a nieje to nič mimoriadne takže ak by mal niekto podobný problém taksnáĎ toto pomôže -----> Diagnostika vyhadzovala chyby - A9 Koncový stupeň škrtiacej klapky. Nepomohla ani výmena z pojazdného auta.
- Snímač vačkového hriadela (výfuk). Nepomohla ani výmena za nový.