Strana 1 z 1

BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 11:43
od hadik992
Zdravím, už dlhšie sa trápim s jedným problémom prešiel som tu témy ale nič takéto som nenašiel a ak som prehliadol tak sa vopred ospravedlňujem.
Takže jeden krásny deň som zastal na parkovisku auto zahriate normálne na 90C vypol som odbehol som si niečo kúpiť cca 10 minút, sadol som do auta a nepustilo ma naštartovať. Proste kľúčikom som točil ale žiadny zvuk ani nič. Nahal som auto vychladnúť cca 3hod. prišiel som a auto naštartovalo ale išlo strašne zle, nepravidelne a plynový pedál nereagoval iba do 1500otáčok. Celým autom ako keby triaslo. Dal som ˇDˇ a chcel som sa pohnút rozbiehalo sa to strašne pomali a riadne aj kopla prevodovka. Prešiel som asi 15m a nahal som tam auto. Na druhy deň pri naštartovaní ukazovala voda aj 130C aj ked bolo studené.
Pripojili sme to na diagnostiku a vypísalo hádam všetko. Všetko išlo vymazať okrem škrtiacej klapky.
Vymenil som Snimač teploty chladiacej vody čo je na vodnej pumpe a škrtiacu klapku a auto stále nič. Auto sa správa rovnako. Nemal niekto náhodou podobnú skusenosť lebo neviem si rady s tým. ďakujem

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 11:56
od EBOLA
Nechcem strasit ale podobne sa mi tvarilo ked mi rupla hlava... Ale kudol bieleho dymu z vyfuku by si asi spomenul.

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 12:01
od hadik992
Práveže nič take žiadny dym. podľa mňa je to nejaký snímač ale netuším aký...

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 17:42
od Hugino
Normálne zahriatý na 90? Však normálna pracovná teplota na M62 je +- 105........

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 20:18
od Rudo ZM
Skús to čidlo na vodnej pumpe odpojiť.Kdesi som čítal,že ak RJ nedostane z neho signál,nastaví sa na prednastavenú teplotu 80 stupňov.Samozrejme to odpoj len vtedy ak si si istý že sa auto neprehrieva a iba na vyskúšanie či sa dačo zmení...
Čo sa týka tých 130 stupňov,mne svojho času budík ukazoval striedavo 0 a 130 nezávisle na okolnostiach.Po nejakom čase a bez môjho vedomého zásahu sa umravnil a ukazuje normálne...

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 21:11
od hadik992
Auto je studene tyzden stoji vopcham kluc a hned 130...nikdy sa neprehrievalo...odpojim to cidlo a nic stale to iste tak isto sa sprava ziadna zmena....:(

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 21:18
od Rudo ZM
Si si istý že toto nekultúrne chovanie súvisí iba s teplotou motora či okolia?Live-data ste pozerali?

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Piatok, 7. Augusta 2015, 08:04
od jararak
ako velmi mas nabitu bateriu? skus cez kable startnut ci sa to nezlepsi, popripade skus skontrolovat kostru motora.

Re: BMW e39 535i V8 trasie motor ide v núdzovom režime

Napísané: Utorok, 11. Augusta 2015, 07:28
od davtex
Ak to spravne chapem, rucicka teploty skoci na 130 hned po nastartovani. Vytiahni mi z INPY presne ake chyby to hadze, to znamena fotku celeho vypisu a mozno nieco poriesime. Na M5, ktora ma velmi podobnu elektriku mi 130C ukazovalo ked nevedela nabehnut riadiaca jednotka, napriklad kvoli zlemu SW alebo ked nebola spravne zapojena. Ako vidis senzor teploty ma GROUND a SIGNAL zvlast pre DME/ECU a zvlast pre IKE(budiky). Kostra je teda tahana priamo do riadiacich jednotiek. Na M5 napriklad zdiela skrtiaca klapka rovnaku zem ako senzor teploty, tuto to zial tak nie je.

Dual Temperature Sensor
1.PNG
1.PNG (30.82 KiB) 1456 zobrazení