Strana 1 z 4

E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Sobota, 7. Marca 2015, 10:16
od Glasto
Dobrý deň mám taký problém , na univerzálnej diagnostike som načítal pár chýb , no neviem čo može byť s autom .
Chyby :
1640 - Rídicí modul DDE (pamet EEPROM a konfigurace )
3505 - Rídicí obvod modulu žhavicích svícek
1613 - Kontrolér hladkého provozu , korekce množství príliš vysoká

Motor ma výkon aj štarty sú dobré, pekný zvuk . Spotrebu palubák ukazuje 9litrov .
Jedine čo je dalši problém sú vibrácie motora ( trasenie ) , proste cele auto sa trasie , tak ako sa chveje motor tak isto aj interier v aute , motor rozochveje cele auto . Celé sa to deje len na volnobehu , pri pridaní plynu to prestane .
Vymenili sa tie velké silenty , oba boli KO , je to trochu lepšie ale aj tak to vibruje , neviem čo može byť problém .
Dakujem za každú radu .

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Sobota, 7. Marca 2015, 11:01
od TT-SIMIK
Klasika:

1. Niekto sa hral zo synchronizaciou cez inpu,tak ti hadze poruchu emprom,videl som to uz na 5tich DDE4

2. Zhaviaca jednotka-relatko kazda jedna E46,E39,E38,E53 kde je DD4,+urcite vymenit zhavice 12Voltove(aj ked tu uz hrozi nebezpecenstvo zalomenia,lebo ludia roky jazdis bez zhavenia,kedze im to startuje)

3. Tie vybracie ti sposobuje tryska/y alebo konektor snimaca tlaku na rampe,alebo kabelaz vstrekov,to uz je na hladanie mechnika)

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Sobota, 7. Marca 2015, 11:40
od Glasto
Dakujem, este k tým vibraciam za tepla to vibruje menej .
Takze pozriet modul alebo relatko , plus vymenit zhavice ?
A tu poruchu EEPROM sa da nejako odstranit ?
Alebo co stým ?

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 17:02
od Glasto
Nikto nič ?
Problém pretrvava stále , vymenene všetky zhavice ,tesnenia na sani ,podtlakove hadicky nové , klapky zaslepene a nič žiadna zmena.
Auto strašne trasie ,celý motor sklbe a to sa prenasa na sedadla , nieje to take vybrovanie ,ale také natrasanie .
Problém zmizne keď sa motor zohreje .

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:00
od csuka530d
Ved ti bolo napisane ze vstrekovace!

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:13
od jurkyLE
csuka530d napísal:
Ved ti bolo napisane ze vstrekovace!

tak a vymenil by som ich co najskôr, aby nedoslo k prepaleniu piesta/piestov :-#
a vymen vsetky naraz, nie ako tomikadze-kamikadze po jednom, lebo ich budes menit donekonecna :thumbup:

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:36
od tomikadze
len pre poriadok...
menil som najprv jeden... druhy uz bol taky ze... na povazenie... ten klakol asi tri mesiace po vymene prveho...
ale ten druhy uz som sa nesral..kupil som novy a tak to urobim s kazdym pokial sa bude odporucat.. nebudem riesit repasy

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 18:43
od jurkyLE
tak tak, vidis a keby si vymenil hned vsetky naraz, tak mas pokoj

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Nedeľa, 22. Marca 2015, 19:00
od starML
Glasto napísal:
Chyby :
1640 - Rídicí modul DDE (pamet EEPROM a konfigurace )
TT-SIMIK napísal:
Niekto sa hral zo synchronizaciou cez inpu.
Chybu 1640 EEPROM a konfigurace odstraníš pomocí GT1/DIS provedením nové kalibrace odběrů proudu řídící jednotky motoru B1361_D4SGD viz. foto v příloze. Pokud takovou diagnostiku nemáš, tak se zastav u TT-Simik, on to určitě zmákne. Ale napřed udělej ty vstřikovače a žhavení. Tahle kalibrace určitě počká, to trávu nežere.

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 10:15
od Glasto
Ďakujem za reakcie ,tak ze ostáva uz len origo diagnostika .
Starml : tu chybu odstránim jedine pomocou dis ?
Ešte sa opýtam nové alebo repasovane vstreky treba kodovat ?

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 10:36
od tomikadze
neviem ci netrepem teraz ale dakde som tu cital ze na e39 netreba...
ale ja som s repasom skoncil... ak mozem poradit..ak sa bude daky vstrek porucat, ide novy... bodka

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 10:49
od jurkyLE
tomikadze napísal:
ak sa bude daky vstrek porucat, ide novy... bodka

nove nie novy, vzdy sa menia vsetky, nie jeden, uz to pochop
bud vsetky nove alebo vsetky na repas
nikdy nie len jeden alebo dva, chapeme sa?

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 10:54
od tomikadze
no pozri sa.... toto zatial nechape moja penazenka... takze asi takto by som to povedal...
mam aj ine starosti nez menit dalsie funkcne vstreky za nove...

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 10:57
od jurkyLE
tomikadze napísal:
toto zatial nechape moja penazenka... takze asi takto by som to povedal...

presne preto to aj tak vyzera a nie len tu na klube, ludia si kupuju auta, ktore nezvladaju servisovat, nic v zlom :roll:

Re: E39 530dA - 142kw , rv. 2003 - diagnostika a vibrácie

Napísané: Pondelok, 23. Marca 2015, 11:31
od EBOLA
Ale zase menit dobry vstrek za dobry je blbost. To nieje parova suciastka (xenony, ramena, tycky riadenia etc.) Skor dat vsetky otrstovat, napicu vymenit a dobre dat vycistit.