zapojenie NEORIGO DO na starsiu jednotku centralu ZVM +
Napísané: Nedeľa, 13. Apríla 2014, 20:47
tak kedze som sa s tym cely vikend zaoberal a za VELKEJ pomoci johnyfly sa mi to aj podarilo uspesne zapojit, rozhodol som sa vytvorit navod na zapojenie NEORIGO dialkoveho na STARSIU jednotku centralu ZVM so vsetkymi funkciami ako su rozsvietenie interieru pri odomknuti a aj DOUBLELOCK...
napisem Vam to podla mojho DO, pretoze si myslim, ze postup bude +/-rovnaky na vsetky univerzalne jednotky DO...
zaklad je mat jednotku, ktora ovlada central PLUSOVYM impulzom...v mojom pripade to bola jednotka KEETEC 100 CZ a schema zapojenia je tu:
http://www.autio.cz/files/cz_100_n_vod_na_pou_it__2_12_cz.pdf
ako som uz spominal, zapojime si jednotku DO podla schemy "ovladanie plusovym impulzom"...jednotku mozme umiestnit pod volant alebo pod kastlik...ak ju dame pod volant, musime potiahnut ovladacie kable az ku kastliku a k jednotke ZVM modulu...
ked mame jednotku DO zapojenu, rozobereme kastlik spolujazdca az sa dostaneme k modulu ZVM
mozme postupovat podla navodu ktory poskytol Matej318i v tejto teme
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e36/e36-ako-mam-zapojit-central-na-do-t17631.html
takto zapojene DO nam sice auto zamkne, ale zamkne ho bez DOUBLE LOCKu ( dalej len DL)
na to, aby nam auto zamklo DL, musime z kablu DO, ktory ZAMYKA potiahnut este jeden kabel a napojit ho na PIN c.19
pre istotu toto prepojenie poistime diodou, ktoru zapojime podla schemy ktoru mam od johnyhofly

nie je uplne potvrdene ci je to nutne ale istota je istota :) (funguje to aj bez diody, ale pravdepodobne bude RJ zapisovat chyby)
dalej zostava uz len zapojit signalizaciu na smerovky. pod kastlikom si najdeme kable od ovladania smeroviek ( zabudol som pozriet, doplnim co najskor) a jednoducho na ne napojime signalizacne kable z jednotky DO.
ak ste postupovali spravne, auto by sa malo po zamknuti dialkovym zamknut DL, zablikat smerovkami a zhasnut osvetlenie interieru
pri odomknuti tak isto zablikaju smerovky a rozsvieti sa interier ( to dalej mozme napojit na AE napriklad)
dufam, ze sa niekomu bude navod hodit :)
napisem Vam to podla mojho DO, pretoze si myslim, ze postup bude +/-rovnaky na vsetky univerzalne jednotky DO...
zaklad je mat jednotku, ktora ovlada central PLUSOVYM impulzom...v mojom pripade to bola jednotka KEETEC 100 CZ a schema zapojenia je tu:
http://www.autio.cz/files/cz_100_n_vod_na_pou_it__2_12_cz.pdf
ako som uz spominal, zapojime si jednotku DO podla schemy "ovladanie plusovym impulzom"...jednotku mozme umiestnit pod volant alebo pod kastlik...ak ju dame pod volant, musime potiahnut ovladacie kable az ku kastliku a k jednotke ZVM modulu...
ked mame jednotku DO zapojenu, rozobereme kastlik spolujazdca az sa dostaneme k modulu ZVM
mozme postupovat podla navodu ktory poskytol Matej318i v tejto teme
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e36/e36-ako-mam-zapojit-central-na-do-t17631.html
takto zapojene DO nam sice auto zamkne, ale zamkne ho bez DOUBLE LOCKu ( dalej len DL)
na to, aby nam auto zamklo DL, musime z kablu DO, ktory ZAMYKA potiahnut este jeden kabel a napojit ho na PIN c.19
pre istotu toto prepojenie poistime diodou, ktoru zapojime podla schemy ktoru mam od johnyhofly

nie je uplne potvrdene ci je to nutne ale istota je istota :) (funguje to aj bez diody, ale pravdepodobne bude RJ zapisovat chyby)
dalej zostava uz len zapojit signalizaciu na smerovky. pod kastlikom si najdeme kable od ovladania smeroviek ( zabudol som pozriet, doplnim co najskor) a jednoducho na ne napojime signalizacne kable z jednotky DO.
ak ste postupovali spravne, auto by sa malo po zamknuti dialkovym zamknut DL, zablikat smerovkami a zhasnut osvetlenie interieru
pri odomknuti tak isto zablikaju smerovky a rozsvieti sa interier ( to dalej mozme napojit na AE napriklad)
dufam, ze sa niekomu bude navod hodit :)