Strana 1 z 1
Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Utorok, 29. Januára 2013, 09:33
od peterpeter
Neviem ci ste sa s tym uz stretli ale ja som to len teraz objavil :) Predovsetkym je tento navod pre sestvalce ale urcite bude fungovat na vsetkych benzinoch co maju dve koncovky.
Popis:
V jednej koncovke sa nachadza klapka, ktora sa pri starte zaklapne kvoli spatnemu tlaku do motora (niekto to bude urcite vediet vysvetlit poriadne :). Staci odpojit hadicku ako vidiet na videu a zaslepit ju skrutkou (v preklade "Golf Tee").

Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Utorok, 29. Januára 2013, 09:48
od ViktorDDD
a má to význam okrem toho že auto stratí na ťahu v nižších otáčkach?
Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Utorok, 29. Januára 2013, 10:07
od vreco
Prosím pokračuj,chcem vedieť ako klapka na konci výfuku zmení spätný tlak a zníži krútiaci moment.
(téma prepieraná 3000 krát na bimmerfore)
Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Utorok, 29. Januára 2013, 10:11
od ViktorDDD
neviem, len sa pýtam, určite to tam nedali len tak na parádu inžinieri v BMW
Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Utorok, 29. Januára 2013, 17:44
od vreco
Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Streda, 30. Januára 2013, 20:12
od heroe
Nedali to pre parádu ale pre pokoj v okolí

má to jediný dôvod a tým je hluk vonku, keď je klapka zavretá len tak si poprdkávaš keď sa otvorí tak už máš pekný zvuk.....

chalani v našich autách už dávno nejaký spätný tlak výfukového potrubia nehrá rolu, sú elektronicky riadené a riadiaca jednotka si s motorom spraví čo potrebuje, žiadny krútiaci moment ani nič.
Ja vám ale odporúčam skôr si pozrieť či ju nemáťe zahrdzavenú a zaseknutú, pokiaľ otvorenú nevadí , pokiaľ ale zavretú tak vám vo vyšších otáčkach pridúša motor, lebo jediná vec čo motor potrebuje je čo najrýchlejšie posielať spaliny do péčka.........
Re: Uprava klapky vyfuku (Golf Tee Mod)
Napísané: Streda, 30. Januára 2013, 20:19
od vreco
heroe napísal:Nedali to pre parádu ale pre pokoj v okolí

má to jediný dôvod a tým je hluk vonku, keď je klapka zavretá len tak si poprdkávaš keď sa otvorí tak už máš pekný zvuk.....

chalani v našich autách už dávno nejaký spätný tlak výfukového potrubia nehrá rolu, sú elektronicky riadené a riadiaca jednotka si s motorom spraví čo potrebuje, žiadny krútiaci moment ani nič.
Ja vám ale odporúčam skôr si pozrieť či ju nemáťe zahrdzavenú a zaseknutú, pokiaľ otvorenú nevadí , pokiaľ ale zavretú tak vám vo vyšších otáčkach pridúša motor, lebo jediná vec čo motor potrebuje je čo najrýchlejšie posielať spaliny do péčka.........
konečne niekto
