BMW kluce - Retrofit zo stareho na "model 2008" vyskakovaci
Napísané: Pondelok, 14. Januára 2013, 15:20
Tento navod sluzi hlavne pre tych co maju este stary typ kluca a uz sa nan nemozu pozerat, co bol aj moj pripad :)
Vyhody:
- Kluc s vystrelovacou cepelou je skladnejsi
- Vyzera vyborne, ako kluce k modernym autam (BMW Keyless entry look)
Nevyhody:
- Original kluce su vodotesne, s tymto klucom mozte zabudnut na kupanie sa v mori s klucom v plavkach
- Kluce "diamant" sa dobijaju v spinacke, v novom puzdre cievka nedociahne tak blizko k spinacke tym padom nedobija (len moja domnienka). Pre starsie kluce irelevantne kedze sa nijak nedobijaju, staci vymenit baterku.
Co k tomu potrebujeme?
- novy kluc z ebayu (treba si hlavne vybrat spravnu cepel - su dve verzie)
- original kluc (moze byt s dialkovym alebo bez), podla ktoreho dame vyzerat cepel a zoberieme z neho "imobilizer" - cierny zrezany kvadrik s logom Philips
- novu alebo pouzitu elektroniku dialkoveho 433Mhz z kluca "diamant" (v mojom pripade nova elektronika z ebayu)
Postup:
1. Vsetko rozoberieme, povyberame, poprehadzujeme a znovu zlozime (asi by bolo dobre aj vyskusat ci dialkove funguje).
2. Dame vyzerat kluc - v BA mi povedal pan v klucovej sluzbe ze bez zaruky - samozrejme ze to vyrezal naprd a kluc funguje len z jednej strany (musim si zvyknut ako ho pcham do spinacky). Takze pozor na takychto panov lebo im je to uplne jedno a 7 eur ide do vrecka.
Nasleduje navod na programovanie dialkoveho ovladania k vasmu autu:
1. Nasadnut do auta (pozatvarat dvere), otocit kluc v spinacke do polohy 1, hned vypnut a vytiahnut kluc
2. Na dialkovom stlacit a drzat "odomknutie", nasledne 3 krat stlacit "zamknutie"
3. Auto potvrdi priradenie kluca zamknutim a odomknutim centralu
4. Zopakovat krok 2. pre dalsie kluce ktore mame k autu
Cip imobilizera a volne miesto v kluci som dodatocne zalial tavnou pistolou nech ma taky mohutnejsi feeling. Celkovo je kluc sam o sebe solidny a pevny. Viac ludi sa uz pytalo ci som si kupil nove auto :)
A teraz v obrazkoch pre lepsiu predstavu.
Vyhody:
- Kluc s vystrelovacou cepelou je skladnejsi
- Vyzera vyborne, ako kluce k modernym autam (BMW Keyless entry look)
Nevyhody:
- Original kluce su vodotesne, s tymto klucom mozte zabudnut na kupanie sa v mori s klucom v plavkach
- Kluce "diamant" sa dobijaju v spinacke, v novom puzdre cievka nedociahne tak blizko k spinacke tym padom nedobija (len moja domnienka). Pre starsie kluce irelevantne kedze sa nijak nedobijaju, staci vymenit baterku.
Co k tomu potrebujeme?
- novy kluc z ebayu (treba si hlavne vybrat spravnu cepel - su dve verzie)
- original kluc (moze byt s dialkovym alebo bez), podla ktoreho dame vyzerat cepel a zoberieme z neho "imobilizer" - cierny zrezany kvadrik s logom Philips
- novu alebo pouzitu elektroniku dialkoveho 433Mhz z kluca "diamant" (v mojom pripade nova elektronika z ebayu)
Postup:
1. Vsetko rozoberieme, povyberame, poprehadzujeme a znovu zlozime (asi by bolo dobre aj vyskusat ci dialkove funguje).
2. Dame vyzerat kluc - v BA mi povedal pan v klucovej sluzbe ze bez zaruky - samozrejme ze to vyrezal naprd a kluc funguje len z jednej strany (musim si zvyknut ako ho pcham do spinacky). Takze pozor na takychto panov lebo im je to uplne jedno a 7 eur ide do vrecka.
Nasleduje navod na programovanie dialkoveho ovladania k vasmu autu:
1. Nasadnut do auta (pozatvarat dvere), otocit kluc v spinacke do polohy 1, hned vypnut a vytiahnut kluc
2. Na dialkovom stlacit a drzat "odomknutie", nasledne 3 krat stlacit "zamknutie"
3. Auto potvrdi priradenie kluca zamknutim a odomknutim centralu
4. Zopakovat krok 2. pre dalsie kluce ktore mame k autu
Cip imobilizera a volne miesto v kluci som dodatocne zalial tavnou pistolou nech ma taky mohutnejsi feeling. Celkovo je kluc sam o sebe solidny a pevny. Viac ludi sa uz pytalo ci som si kupil nove auto :)
A teraz v obrazkoch pre lepsiu predstavu.