DIY E61 - oprava nefunkceho dialkoveho ovladania
Napísané: Pondelok, 19. Apríla 2010, 10:21
Caute,
Uz davnejsie mi odisla funkcnost dialkoveho ovladania na E61. Kedze sa mi nechcelo kvoli tomu ist do servisu, tak som trosku hladal na forach co to moze sposobit, ako sa to da opravit a nasiel som, ze ten problem moze mat 3 priciny. Kedze si pamatam uz iba dve:-), tak Vam aspon tie opisem:
1, prvou pricinou je, ze odide Antenna amplifier, Diversity (pozri prilozeny doc. dokument). Toto sa stava u vozidiel vyrobenych myslim do roku 9/2005. Sposobuje to voda, ktora sa dostane pod zadny spojler a nasledne zacne zlou izolaciu korodovat plosny spoj a kontakty az nakoniec odide ten zosilovac.rozobrat zadny spojler a vymenit to nie je ziadny problem (najdete to na strane 8-10 pdf dokumentu)
2, duhou priicinou je, ze sa zlomy drot v mieste pantu ako to vidno v prilozenom dokumente (toto bola aj pricina nefunkcnosti dialkoveho u mmna). Podla dokumentu, ktory som stiahol na nejakej zahranicnej diskusii to potom aj budete vediet opravit....mne sa to podarilo a nie je to nic tazke. doplnim tam iba to, ze tie kable netraba strihat...iba ich vsetky odpojte od toho zosilovaca a potom ich kludne cez otvor pre reprak pretiehnete do kabiny a tak to kludne opravite. Druha poznamka je to, ze ten cudlik, ktory on znicil (strana 2, obrazok 2) ide velmi lahko dat dole. Musite si zobrat nieco tenke (tycku s priemeriom max 1,5 mm) a pritlacite na stred toho cudlika, tym sa vysunie z druhej strany valcek, ktory drzi ten cudlik.
Dufam, ze toto niekomu pomoze a usetri nejake te Eurace.
Uz davnejsie mi odisla funkcnost dialkoveho ovladania na E61. Kedze sa mi nechcelo kvoli tomu ist do servisu, tak som trosku hladal na forach co to moze sposobit, ako sa to da opravit a nasiel som, ze ten problem moze mat 3 priciny. Kedze si pamatam uz iba dve:-), tak Vam aspon tie opisem:
1, prvou pricinou je, ze odide Antenna amplifier, Diversity (pozri prilozeny doc. dokument). Toto sa stava u vozidiel vyrobenych myslim do roku 9/2005. Sposobuje to voda, ktora sa dostane pod zadny spojler a nasledne zacne zlou izolaciu korodovat plosny spoj a kontakty az nakoniec odide ten zosilovac.rozobrat zadny spojler a vymenit to nie je ziadny problem (najdete to na strane 8-10 pdf dokumentu)
2, duhou priicinou je, ze sa zlomy drot v mieste pantu ako to vidno v prilozenom dokumente (toto bola aj pricina nefunkcnosti dialkoveho u mmna). Podla dokumentu, ktory som stiahol na nejakej zahranicnej diskusii to potom aj budete vediet opravit....mne sa to podarilo a nie je to nic tazke. doplnim tam iba to, ze tie kable netraba strihat...iba ich vsetky odpojte od toho zosilovaca a potom ich kludne cez otvor pre reprak pretiehnete do kabiny a tak to kludne opravite. Druha poznamka je to, ze ten cudlik, ktory on znicil (strana 2, obrazok 2) ide velmi lahko dat dole. Musite si zobrat nieco tenke (tycku s priemeriom max 1,5 mm) a pritlacite na stred toho cudlika, tym sa vysunie z druhej strany valcek, ktory drzi ten cudlik.
Dufam, ze toto niekomu pomoze a usetri nejake te Eurace.