Strana 1 z 1

E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Piatok, 14. Marca 2014, 18:08
od ke-bmw e36
Cauko mam taky problem a chcel by som sa opytat ci mal niekto nieco podobne kedze ziadnu temu som tu otom nenasiel.
Problem je vtom ze ak mam zaradenu rychlost a idem dole kopcom na zaradenej rychlosti bez pridania plynu tak pocuj obcas ( dost casto ) taky cudny zvuk ako nieco chrasti doslova CHCHCHCHCHCHCH :D a robi to obcaj aj pri poriadnom zosplapnti plynu na volnobehu a s vyhodenou rychlostou to nerobi neviete co to moze byt ? ](*,)
DIKY pekne

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Piatok, 14. Marca 2014, 18:23
od Lukas64
rozvodová reťaz?

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Piatok, 14. Marca 2014, 23:35
od ke-bmw e36
Rozvodova retaz menena pred 700km #-o

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Sobota, 15. Marca 2014, 02:30
od tomasST
Zotrvačník ;) ..držím palce.

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Sobota, 15. Marca 2014, 09:10
od PatoTT
tie 116i musia byt dobre lágre, len problemi samé

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Sobota, 15. Marca 2014, 09:47
od Peto24
PatoTT napísal:
tie 116i musia byt dobre lágre, len problemi samé


presne na to som myslel

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Nedeľa, 16. Marca 2014, 12:21
od marius210
no ked to je dvojhmotny zotrvacnik tak super mne to robi tiez =D> ...

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Sobota, 28. Júna 2014, 20:07
od marius210
Poriesil si to?

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Streda, 3. Septembra 2014, 07:54
od po_e87
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... m-obloukem

BMW N45

Kódy: N45B16, N45NB16, N45B20S

Výroba: 2004 až 2011 (N45B20S pouze 2006)

Nasazení: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320si
BMW-320si_2006_1600x1200_wallpaper_01.jpgBMW-320si_2006_1024x768_wallpaper_06.jpgBMW N45. 320si- prasklý blok.jpg
Model 320si byl ve své době opěvován pro jízdní vlastnosti, které jsou ale chabou náplastí na praskající blok

Důvod: Motor N45 vděčí za svůj „věhlas“ zejména vysoké spotřebě, neodpovídající podávanému výkonu (zejména v kubatuře 1,6 litru), problémům s nerovnoměrným chodem (vibrace, chod na snížený počet válců, střílení do sání) a nespolehlivým řetězovým rozvodům. N45 vznikl výraznějším přepracováním pionýrského čtyřválce s variabilním zdvihem ventilů Valvetronic, narozdíl od něj však už tuto technologii nemá.

To by ničemu nevadilo, horší je natahující se rozvodový řetěz a nedomyšlený systém jeho napínání, který v počátku umožňoval přeskok až o několik zubů. Dodatečná technická opatření připomínala spíše improvizaci než skutečně koncepční řešení – dodatečně vkládaný tvarovaný plech omezoval volný pohyb řetězu a tím možnost jeho přeskočení, problém však v principu přetrval až do konce výroby agregátu v roce 2011. U verzí 320si díky naprosto miniaturní tloušťce stěn mezi válci navíc praskají bloky.
BMW N47 (do 2011)

Kódy: N47D20

Výroba: od 2007 dodnes, rizikovost do 3/2011

Nasazení (do 2011): BMW 118d/120d/123d, BMW 318d/320d, BMW 520d, BMW X1 18d/20d/23d, BMW X3 18d/20d
BMW-1-Series_3-door_2008_1600x1200_wallpaper_09.jpgBMW N47 řetěz.jpgBMW N47, prasklina v bloku.jpg
Prvním majitelům modelů jako BMW 123d dělal motor N47 radost dynamikou i spotřebou, ty následující však umí potrápit trháním rozvodového řětězu a opět i praskajícím blokem

Důvod: Celohliníkové diesely BMW řady N47 patřily sice ke špičce v poměru výkon/spotřeba, po letech provozu však mívají problémy s řetězovými rozvody. Nejčastěji se hlásí „jen“ rachocením a přechodem motoru do nouzového režimu, známé jsou však i případy roztržení řetězu a následné totální škody na agregátu.

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Štvrtok, 4. Septembra 2014, 05:20
od Senor89
Este ze mam N43 :mrgreen: :mrgreen:

Re: E87 116i chrastlavy zvuk !!!

Napísané: Štvrtok, 4. Septembra 2014, 20:06
od Matej92
Ešte ze mam Naftak :-D Rado co si nebol vo Volici na zraz?