E87 Priserne piskaju brzdy, prosim o radu, pomoc
Napísané: Utorok, 23. Júla 2013, 14:19
Mam 118d 2004 a neskutocne mi piskaju zajazdy brzdy, vkuse...ked sa dotknem brzdy, prestane to, nepiska to pri brzdeni ale za jazdy...az sa s tym hanbim chodit.
Vymenil som uz aj predne platnicky (BREMBO) kupil pastu ATE, ktoru original doporucuju, strmene rozobral, vycistil, pohyblive casti brzd som namazal pastou, tak isto vodiace pliesky + platnicky komplet z vonkajsej strany...v domneni, ze je to OK som sa siel previezt, no po zahriati brzd (staci jazda 100 - 110km/h ozaj iba par km) to neskutocne piska...po dokladnom ocisteni strmenov od toho mega kvatna hrdze som zistil, ze mam brzdovu sustavu TRW...takze asi by sa hodili kotuce + platnicky TRW...
Doteraz tam boli ATE platnicky aj ATE kotuce, platnicky uz take...este mozno 10 000km by vydrzali no vsimol som si, ze platnicka nekopiruje "zodratie kotuca", ani stara zodrata ATE, ani nova brembo,co som kupil...na kotuci vidno zodratie asi 1mm odvrchu a 1mm odspodu, no ked nahodim platnicku a vlastne aj stare platnicky, boli akoby posunute...mozno 1mm...dotykalo sa to toho vnutorneho zodratia kotuca a odhora bolo vidno 1mm sparu medzi zodratim a platnickou - proste bolo vidno brzdeny kotuc...akoby sa strmen niekam pohol alebo co
Tak isto tomu nechapem, ze platnicka nema fixaciu na brzdovy valcek...s tymto som sa este nestretol, platnicky su proste len polozene do vodiaceho pliesku a to je vsetko...ako to funguje? ako to odstreli platnicky od kotuca, aby sa to nedotykalo? co je to za system? pouziva este niekto taky typ "volne pohodenych" brdz?
vazne uz neviem, co s tym mam robit...ale ide mi to extremne na nervy a nechce sa mi kupovat nove kotuce a nove platnicky, uz ma to auto aj tak stalo dost penazi
Vymenil som uz aj predne platnicky (BREMBO) kupil pastu ATE, ktoru original doporucuju, strmene rozobral, vycistil, pohyblive casti brzd som namazal pastou, tak isto vodiace pliesky + platnicky komplet z vonkajsej strany...v domneni, ze je to OK som sa siel previezt, no po zahriati brzd (staci jazda 100 - 110km/h ozaj iba par km) to neskutocne piska...po dokladnom ocisteni strmenov od toho mega kvatna hrdze som zistil, ze mam brzdovu sustavu TRW...takze asi by sa hodili kotuce + platnicky TRW...
Doteraz tam boli ATE platnicky aj ATE kotuce, platnicky uz take...este mozno 10 000km by vydrzali no vsimol som si, ze platnicka nekopiruje "zodratie kotuca", ani stara zodrata ATE, ani nova brembo,co som kupil...na kotuci vidno zodratie asi 1mm odvrchu a 1mm odspodu, no ked nahodim platnicku a vlastne aj stare platnicky, boli akoby posunute...mozno 1mm...dotykalo sa to toho vnutorneho zodratia kotuca a odhora bolo vidno 1mm sparu medzi zodratim a platnickou - proste bolo vidno brzdeny kotuc...akoby sa strmen niekam pohol alebo co
Tak isto tomu nechapem, ze platnicka nema fixaciu na brzdovy valcek...s tymto som sa este nestretol, platnicky su proste len polozene do vodiaceho pliesku a to je vsetko...ako to funguje? ako to odstreli platnicky od kotuca, aby sa to nedotykalo? co je to za system? pouziva este niekto taky typ "volne pohodenych" brdz?
vazne uz neviem, co s tym mam robit...ale ide mi to extremne na nervy a nechce sa mi kupovat nove kotuce a nove platnicky, uz ma to auto aj tak stalo dost penazi
