Trhanie/zdochnutie motora
Napísané: Štvrtok, 23. Februára 2017, 19:57
Chcel by som sa informovať či by ste mi nevedeli niekto poradiť čo by mohlo byť zlé na aute (116i 90kw 2008).
Ak sa na diaľnici dostane približne do troch tisíc otáčok tak od troch tisíc začne dosť trhať motor, ako keby nedostávalo dostatok paliva je to taký pocit ako keby som dupal na spojku no proste ho trhá. Išiel som dať meniť olej a resetli sme aj chyby v počítači aby sme prišli na to ktoré to môžu spôsobovať. Išiel som skúsiť prevetrať auto a už sa zdalo že to sekanie je preč, ostal len problém s tým že ak je auto na voľnobehu a zošliapnem plyn tak ako keby trvalo približne 2 sekundy kým si auto uvedomí že má pridávať a aj to pridá len strašne trhano, tak nejako "skackavo".
Dnes som sa teda vrátil z tej testovacej jazdy mal som pocit že auto ide ako má a išiel som si nakúpiť. Takže samozrejme pred obchodom som preštartoval a ak som sa vracal zastal som na prechode a auto proste zdochlo a ani za nič asi 2 minúty nechcelo naštartovať. Motor bol ešte teplý keďže rovno z testovacej jazdy (100km) som si šiel nakúpiť. Pred približne hodinou bolo auto napojené na diagnostike a písalo nasledovné chyby:
2F11 - Clona chladiče, nahoru - přerušovaný
2A0F - Venil zpětné vazby výfukového systému, adaptace - přerušovaný
2EF7 - Neznámý chybový kód
30C1 - Regulace tlaku oleje, statická - přerušovaný
2A0E - Ventil zpětné vazby výfokového systému, řízení odchlky lambda regulace - přerušovaný
2E1B - Chybná funkce zapalování - válce 4 - přerušovaný
Zajtra idem dať vymeniť všetky sviečky a cievku na štvrtok valci. Myslíte že by to mohlo byť spôsobené tým? Aj to trhanie pri pridávaní na voľnobeh aj nad tri tisíc otáčok a aj to zdochnutie motora a opätovná nevôľa naštartovať? Ono všeobecne niekedy mu kus trvá kým štartne ale zatiaľ sa mu to vždy podarilo.
Inak ešte taká informácia, palivový filter nebol menení približne 70 000km. Treba ho na 116i vôbec meniť?
Ak sa na diaľnici dostane približne do troch tisíc otáčok tak od troch tisíc začne dosť trhať motor, ako keby nedostávalo dostatok paliva je to taký pocit ako keby som dupal na spojku no proste ho trhá. Išiel som dať meniť olej a resetli sme aj chyby v počítači aby sme prišli na to ktoré to môžu spôsobovať. Išiel som skúsiť prevetrať auto a už sa zdalo že to sekanie je preč, ostal len problém s tým že ak je auto na voľnobehu a zošliapnem plyn tak ako keby trvalo približne 2 sekundy kým si auto uvedomí že má pridávať a aj to pridá len strašne trhano, tak nejako "skackavo".
Dnes som sa teda vrátil z tej testovacej jazdy mal som pocit že auto ide ako má a išiel som si nakúpiť. Takže samozrejme pred obchodom som preštartoval a ak som sa vracal zastal som na prechode a auto proste zdochlo a ani za nič asi 2 minúty nechcelo naštartovať. Motor bol ešte teplý keďže rovno z testovacej jazdy (100km) som si šiel nakúpiť. Pred približne hodinou bolo auto napojené na diagnostike a písalo nasledovné chyby:
2F11 - Clona chladiče, nahoru - přerušovaný
2A0F - Venil zpětné vazby výfukového systému, adaptace - přerušovaný
2EF7 - Neznámý chybový kód
30C1 - Regulace tlaku oleje, statická - přerušovaný
2A0E - Ventil zpětné vazby výfokového systému, řízení odchlky lambda regulace - přerušovaný
2E1B - Chybná funkce zapalování - válce 4 - přerušovaný
Zajtra idem dať vymeniť všetky sviečky a cievku na štvrtok valci. Myslíte že by to mohlo byť spôsobené tým? Aj to trhanie pri pridávaní na voľnobeh aj nad tri tisíc otáčok a aj to zdochnutie motora a opätovná nevôľa naštartovať? Ono všeobecne niekedy mu kus trvá kým štartne ale zatiaľ sa mu to vždy podarilo.
Inak ešte taká informácia, palivový filter nebol menení približne 70 000km. Treba ho na 116i vôbec meniť?