118d turbo
Napísané: Utorok, 1. Decembra 2015, 08:47
Auto som kupil v lete, ako moj prvy diesel. hned som si vsimol ze ked v neutrali vytocim motor, po pusteni plynu pocut z oblasti turba zvuk podobny BOV ventilom na turbo benzinoch.
Niekde som cital ze aktuator turba na mojom voze elektronicky nie podtlakovy je zle nastaveny. Auto sa mi zdalo pod 2000 ot.min trochu lenive ale namal som to s cim porovnat. Nad 2000ot.min, bolo citit turbo kopanec ale sa mi zdalo ze kratko.
So maticou a klobúkom na aktuatore turba som skusal par zavitov povolit. Zvuk odfukovania zmizol a auto malo o 100 percent plynulejsi nastup vykonu, necitit turbo dieru ale nedosahuje pocitovo taku akceleraciu ako predtým. Je to az akokeby tam turbo nebolo, samozrejme ze obrazne ale porovnatelne s beznym atmosferickym motorom.
Par mesiacov som tak jazdil a vcera som sa zas zacal s tym zaoberat. A trochu som ten klobucik opat pritiahol. Bavime sa o rozsahu 1 otacky metrického zavitu, cize naozaj male zmeny. Pritiahnut viac znamena ze auto ani v neutrali nevie nabrat otacky, cize ideal je niekde v rozmedzi dvoch zavitov podla mna.
Auto ide lepsie opat, ale neviem ci je to zdrave pre turbo atd. Opat tiez zvuk odfuknutia v linku dole je ten zvuk.
Stretol sa s tym uz niekto na motore M47? Totalne seriovy voz s motorom M47 ma tiez podobný zvuk od turba? DIk za kazdy nazor.
https://www.youtube.com/watch?v=lbQgRxzWYto
Niekde som cital ze aktuator turba na mojom voze elektronicky nie podtlakovy je zle nastaveny. Auto sa mi zdalo pod 2000 ot.min trochu lenive ale namal som to s cim porovnat. Nad 2000ot.min, bolo citit turbo kopanec ale sa mi zdalo ze kratko.
So maticou a klobúkom na aktuatore turba som skusal par zavitov povolit. Zvuk odfukovania zmizol a auto malo o 100 percent plynulejsi nastup vykonu, necitit turbo dieru ale nedosahuje pocitovo taku akceleraciu ako predtým. Je to az akokeby tam turbo nebolo, samozrejme ze obrazne ale porovnatelne s beznym atmosferickym motorom.
Par mesiacov som tak jazdil a vcera som sa zas zacal s tym zaoberat. A trochu som ten klobucik opat pritiahol. Bavime sa o rozsahu 1 otacky metrického zavitu, cize naozaj male zmeny. Pritiahnut viac znamena ze auto ani v neutrali nevie nabrat otacky, cize ideal je niekde v rozmedzi dvoch zavitov podla mna.
Auto ide lepsie opat, ale neviem ci je to zdrave pre turbo atd. Opat tiez zvuk odfuknutia v linku dole je ten zvuk.
Stretol sa s tym uz niekto na motore M47? Totalne seriovy voz s motorom M47 ma tiez podobný zvuk od turba? DIk za kazdy nazor.
https://www.youtube.com/watch?v=lbQgRxzWYto