123d Comon-rail III. gen. twin turbo
Napísané: Utorok, 3. Júla 2007, 11:51
Len som prekladal s urciteho clanku, mozno sa najde mala chybicka, sa ospr. dopredu
Comonrail 3. generacie s piezo strekovanim nafty s tlakom 2 000 barov
123d je dvojliter (1995ccm neviem preco dali 2,3 ale nevadi) 4val. disel, 400Nm toci uz od 2000ot/min do 4 400ot/min, biturbo bolo najpr v 5-kovom ako 6 valec, prvy krat sa teraz objavuje vo 4valci, zrychli 7s, a ma 204koni,
Nafta je vedena od piezo-injektora pod vysokym tlakom (2000bar) do spalov. priestoru.
Tento motor ma turboefekt bez casoveho zdrzania. Turbo-regulacna klapka distribuuje tok spalin k obom variabilnym turbinam. Obe maju rozdielnu velkost.
Ma o 17kg menej ako 120d predchadzajuci motor, co ma za nasledok este harmonickejsie rozlozenie hmotnosti na napravy. Uspora sa prejavila hlavne v hlinnikovej klukovej skrini, spajanu termicky spolu so sivou liatinov (valec). Hlava je novej konstrukcie hlavne kanale.
Neviem ci som to pochopil spravne ale zevraj pri nizsich otackach (pri rozbiehani) zapina male turbo a pri vyssich sa dostava velke turbo co umocnuje pocit v cloveku ze motor ma uz od nizkych otacek velmi dobry tah. Zevraj to robi dojem prudkeho narastu vykonu.
vraj to zere 5,2 uvadzaju sudruhovia v teste.

Comonrail 3. generacie s piezo strekovanim nafty s tlakom 2 000 barov
123d je dvojliter (1995ccm neviem preco dali 2,3 ale nevadi) 4val. disel, 400Nm toci uz od 2000ot/min do 4 400ot/min, biturbo bolo najpr v 5-kovom ako 6 valec, prvy krat sa teraz objavuje vo 4valci, zrychli 7s, a ma 204koni,
Nafta je vedena od piezo-injektora pod vysokym tlakom (2000bar) do spalov. priestoru.
Tento motor ma turboefekt bez casoveho zdrzania. Turbo-regulacna klapka distribuuje tok spalin k obom variabilnym turbinam. Obe maju rozdielnu velkost.
Ma o 17kg menej ako 120d predchadzajuci motor, co ma za nasledok este harmonickejsie rozlozenie hmotnosti na napravy. Uspora sa prejavila hlavne v hlinnikovej klukovej skrini, spajanu termicky spolu so sivou liatinov (valec). Hlava je novej konstrukcie hlavne kanale.
Neviem ci som to pochopil spravne ale zevraj pri nizsich otackach (pri rozbiehani) zapina male turbo a pri vyssich sa dostava velke turbo co umocnuje pocit v cloveku ze motor ma uz od nizkych otacek velmi dobry tah. Zevraj to robi dojem prudkeho narastu vykonu.
vraj to zere 5,2 uvadzaju sudruhovia v teste.