Strana 1 z 2
					
				e60 M5 saloon
				Napísané: Pondelok, 29. Septembra 2008, 22:16
				od kačo.st
				takze pani,
po dlhom case prisiel cas na zmenu z e65 730d na nieco mensie. a preco nie 5tku ked bola 7dmicka?
no a vykonu tiez bolo pomenej, tak nieco sviznejsie by to chcelo, preto padla volba na M5tku.
mna teraz zaujima ci mate niekto skusenosti s tymto autom, respektive naco si davat pozorpri kupe "jazdenky".
dakujem za napady a informacie
zdravi kačo.st
			 
			
					
				
				Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 07:52
				od Martin46
				no neviem ako si na tom s financiami, srdce hovori za M5 ale rozum za 545i v M pakete. No neviem ale aj co sa tyka vydrze motora, pri kazdom nastartovani je aktivnych iba 400 koni takze sa v podstate setri a mohol by vydrzat
			 
			
					
				
				Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 15:58
				od BAVORAK009
				Ja osobne sa priklanam kM5 aj rozumom aj srdcom ale nie modelu ktory chces ty lebo mne osobne pasuju len modeli do roku 2003 cize e39M5.Ale v tomto ti neporadi asi nik bo taky model ako chces ty tu nevlastni asi nik 

 moj nazor prajem stastnu kupu 

 
			
					
				
				Napísané: Utorok, 30. Septembra 2008, 20:18
				od lupo
				kto si kupi Mko ho vacsinou chce na poriadnu jazdu... takze tie auta budu mat co-to za sebou. na druhej strane motor je predsalen V10 5.0l, takze by mohol nieco vydrzat.
co tak 550i? :) urcite to bude na prevadzku (hlavne kotuce a spol.) znesitelnejsie ako Mko a jazdne vykony su myslim pri beznej jazde velmi porovnatelne. 
pokial by auto malo sluzit na jazdu aj na okruhu, tak potom samozrejme Mko.
			 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 07:49
				od Milan M5
				Nazdar kaco st.
M5 E60 to je chutovka.Tiez mam taky plan do buducna.Ak sa pre Mko rozhodnes musis ratat s tym ze naklady sa zvysia rapidne oproti 730d.
Platnicky, kotuce, gumy, benzin, olej, servis atd.Ale stalo by to za to :-).
			 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:02
				od BAVORAK009
				Milan M5 napísal:Nazdar kaco st.
M5 E60 to je chutovka.Tiez mam taky plan do buducna.Ak sa pre Mko rozhodnes musis ratat s tym ze naklady sa zvysia rapidne oproti 730d.
Platnicky, kotuce, gumy, benzin, olej, servis atd.Ale stalo by to za to :-).
benzin 
 
  
 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:04
				od Milan M5
				Neviem ci by sa dal kaco nahovorit na LPG :-)
			 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:08
				od BAVORAK009
				Milan M5 napísal:Neviem ci by sa dal kaco nahovorit na LPG :-)
Ked si nahovoril mna tak myslim ze sa necha nahovorit aj on 

 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:10
				od popo
				BAVORAK009 napísal:Ked si nahovoril mna tak myslim ze sa necha nahovorit aj on 

Ti tam máš šporák 

 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:14
				od BAVORAK009
				
			 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:21
				od popo
				A kde ti to robili 

 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:26
				od BAVORAK009
				popo napísal:A kde ti to robili 

ss
 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 09:32
				od Milan M5
				heh ze sporak :-)
			 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 10:34
				od kačo
				hehe, pocitame s tym, ze tam pojde LPG ... 
to Milan M5: cislo uz mam od teba 

 
			
					
				
				Napísané: Štvrtok, 16. Októbra 2008, 14:09
				od Max-Max
				Z8... Zetko s eMkom spolu, exkluzivita zarucena....
ale je pravda, ze praktickost je uplne inde nez u sedanu e60... oobne by som tiez asi siel skor do 550i nez do M