Strana 1 z 5

BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 00:03
od Peter92
To o com sa v poslednych dnoch posuskavalo, sa stava skutocnostou. BMW potvrdilo vyrobu seriovej F10 diesla upravenej v ///M divizii. Avsak, napriek tomuto, model nebude oznaceny ako M5 (to ostane vysostne pre skutocnu ///M5ku) ale miesto toho bude mat oznacenie M550d, 550dM, 550dXM, a/alebo 550d xDrive M, cim naznaci, ze ju chlapci z ///M divizie posramotili. Osobne to povazujem za zlozite pomenovanie, ale tak co uz.... Tento M-kovy dieslik, bude mat o par koni menej ako benzinovy brat (ten ma 560, dieslik by mal byt v rozmedzi 500-550hp - nepotvrdene cisla). Presne cisla Nm zatial nie su, ale hovori sa o 650 lb/ft (881Nm, dik pedritho). V kazdom pripade, tento ///M model bude v dispozicii len s x-driveom, kedze rwd by jednoducho tolke Nm nezvladlo. Motor bude 6 valcove 3-turbo (nedavno predstavene verejnosti, tretie turbo bude elektricke).
///M5 Diesel bude predstavena na jar 2012, zaciatok predaja zatial znamy nie je (osobne by som to tipol na leto-jesen 2012).

F10 tou zacina, ale je viac ako pravdepodobne, ze budu nasledovat dalsie modely ako 7,X5,6, atd.... osobne by som bol rad keby zauvazoval aj nad F30, to by bol sranda vehikel :)

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 06:36
od voMacK
ja som kdesi cital, ze koni ma mat okolo 450 ...ale uvidime :)

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 06:53
od pedritho
650 lb/ft = 881 Nm ..s takymto krutakom nastartujes rotaciu mensej planety :smile:

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 07:05
od SmartBastard
Tiez som cital ze to bude mat pod 500koni, ale vsak pockame a uvidime. Urcite to bude sick!
Co sa tyka dalsich modelov tak som pocul, ze to ma urcite ist do X5/X6 ..

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 09:41
od eko.fresh
Preco nie.... Benz C 30 CDI AMG existoval v W203... Zaujimave je ze pri W204 sa na CDI AMG vykaslali

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 11:01
od jararak
to bude mat krutak ze zemske platne sa daju znova do vazneho pohybu, otazne je vydrz takehoto modelu, btw svojho casu alpina nieco sahala do dizlu (d10 v e39 kedy to malo 2turbo a 6kvalt a 'par" koni naviac voci seriovej e39 530d), som zvedavy kam sa az dostanu

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 11:28
od fioro
no ono uz pred rokom bol tento clanok.... http://www.famousbmw.cz/xdrive45d-pro-x5-a-x6/

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 11:41
od patres
pedritho napísal:
650 lb/ft = 881 Nm ..s takymto krutakom nastartujes rotaciu mensej planety :smile:


:lol: :thumbup:

Myslim si ze perfektny krok , predajnost urcite stupne vzhladom po dopyte mega silnych ale D aut.

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 11:53
od pedritho
mne ale jaksi unika vyznam mega silneho D. auta v takejto triede...ved ked chcem mega silne auto kupim benzin...a ked kupujem taketo auto tak asi neriesim lepsiu spotrebu alebo ze nafta je lacnejsia jak benzin...fakt nevim

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 11:55
od patres
No unika ti vyznam to je pravda.
Ale o tom to tu nie je :D

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 17:38
od Arnold
no to ti fakt uteka :D vseobecne je zname ze diesel je silnejsi ako benzin ( vacsi krutiaci moment ~ nm ) :wink:

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 19:34
od 1morok
a tebe zase uniká, že D má vždy dlhšie celkové sprevodovanie, takže na kolesách je podobný krutiak
u x5 a x6 je to podľa mňa dobrý nápad

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 19:42
od Peter92
no bude to viac enivorment friendly ako benzin (spotreba bude urcite trochu nizsia), bude to mat okolo tych 880Nm cize to bude trhat asfalt az k zemskemu jadru a s 3 trubami tam nebude prakticky ziaden lag

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 20:00
od eko.fresh
Otazka je preco je benzin spravodovany kratsie ? Lebo je slabsi... Benzinove motory su obmedzene kompresnym pomerom, diselove motory maju ovela vacsi komresny pomer kedze nepotrebuju sviecku ani iskru a su samoznietive a nehrozi tam riziko predvybuchu. Vacsi kompresny pomer bez mixu paliva a vzduchu v nasavacej faze robia diesle ovela efektivnejsie a vedia premenit z rovnakeho mnozstva paliva viac mechanickej energie ako benzin. Preto maju nizsiu spotrebu ako motor s benzinovym palivom

Re: BMW M5 Diesel

Napísané: Štvrtok, 18. Augusta 2011, 20:58
od xta
to je skor o to, ze bmw nema ziadny silny diesel narozdiel od audi, treba prilakat potencialnych zakaznikov. spotrebu tam asi nikto riesit nebude. tu ide asi len o tah. :D za par rokov ked to bude mat 200 000km tak to jazdene nikto nebude chciet lebo udrzba tychto pretechnizovanych motorov bude extremne draha.