Strana 1 z 2
[E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Pondelok, 28. Februára 2011, 12:36
od kačo
ahojte priatelia,
momentalne sa pohravam s myslienkou dat M3jku nizsie k vozovke.
Tak ma napada otazka, ci to riesit formou:
1.) sportovych pruzin EIBACH PRO KIT
2.) sportovych pruzin HR
3.) stelovaci podvozok KW v2 / KW v1
4.) stelovaci podvozok WEITEC
5.) stelovaci podvozok INÝ - prosím odporúčanie
poradte, odporucte ... budem rad
kačo
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Pondelok, 28. Februára 2011, 14:27
od Mr.S
kačo napísal:ahojte priatelia,
momentalne sa pohravam s myslienkou dat M3jku nizsie k vozovke.
Tak ma napada otazka, ci to riesit formou:
1.) sportovych pruzin EIBACH PRO KIT
2.) sportovych pruzin HR
3.) stelovaci podvozok KW v2 / KW v1
4.) stelovaci podvozok WEITEC
5.) stelovaci podvozok INÝ - prosím odporúčanie
poradte, odporucte ... budem rad
kačo
1. Eibach > HR
2. urcite KW v2
ak s tym auto chces normalne jazdit a nie len na obcasne zvezenie na okruhu a pod., tak urcite sadu pruzin Eibach pro kit.
Zlepsi to handling/posadi nizsie a komfort neutrpi - stale to bude M3.
KW v akomkolvek nastaveni urcite nie je na nase cesty - je to super podvozok na "rovne cesty".
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 11:57
od kačo
a čo tak pružiny VOGTLAND ?
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 12:16
od M3driver
kačo napísal:a čo tak pružiny VOGTLAND ?
nespekuluj, ved Eibach vobec nie su drahe a mas kvalitku zarucenu...

Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 17:35
od gusto
Podla mna je velmi dobrou volbou HSD, pomer cena/vykon neskutocny, je to upside-down a maju aj dobre referencie, len neviem, ci by vyhovoval z hladiska komfortu, ale je tam mozne dodatocne specifikovat naladenie napr. pruzin s ohladom na ucel auta...
http://www.driftworks.com/shop/suspensi ... odels.html
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Štvrtok, 3. Marca 2011, 10:31
od M3driver
gusto napísal:Podla mna je velmi dobrou volbou HSD, pomer cena/vykon neskutocny, je to upside-down a maju aj dobre referencie, len neviem, ci by vyhovoval z hladiska komfortu, ale je tam mozne dodatocne specifikovat naladenie napr. pruzin s ohladom na ucel auta...
http://www.driftworks.com/shop/suspensi ... odels.html
odkedy si mi o nich hovoril mam to v plane. ale co ked furt je nieco ineee...
zaujima ma to dodatocne specifikovanie - znamena to ze si zadas, ze auto pouzivas aj na bezne vozenie a oni to pripravia na mieru? co sa tyka toho komfortu, mate skusenosti z inych aut? je to radikalna zmena?
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Štvrtok, 3. Marca 2011, 11:06
od blesk
tie HSD vyzeraju rozumne pri tej cene. nepouzivaju nahodou Bilstein patrony(tlmice)?
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Piatok, 4. Marca 2011, 11:12
od kačo
nó

viacmenej som rozhodnutý iba pre struny EIBACH PRO KIT, ale táto ponuka je tiež zaujímavá, dúfam v rozprúdenie debaty

Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Piatok, 4. Marca 2011, 12:47
od blesk
este by stali za uvahu BC racing. podla referencii najlepsia alternativa z lacakov (D2, XYZ, K-Sport) v tejto vybave a prevedeni, tiez sa daju objednat s custom hodnotami pruzin
http://www.bc-racing.co.uk/
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Utorok, 8. Marca 2011, 09:31
od dodoIPD
D2 je lacak? :)
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Utorok, 8. Marca 2011, 09:37
od blesk
ano vsetko pod 1tis Eur je lacak - resp stredna nizssia trieda:-)
O JOM Supersport a pod - co je naozaj lacak by som na M3 neuvazoval ani omylom - to je lepsie dat na origo tlmice kratsie pruziny (max do -35mm)
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Štvrtok, 10. Marca 2011, 08:13
od MattyX
dodoIPD napísal:D2 je lacak? :)
neni to tragedie , ale opravdu kopie z vychodu :) i ty jejich brzdy sou kopie AP racing z horsich materialu atd. :)
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Štvrtok, 10. Marca 2011, 09:18
od blesk
D2 brzdy su kopie Tarox - riesil sa medzi nim aj sudny spor. Napriek tomu vela ludi co ich jazdi je uplne spokojna, sam som ich skusal na 1100kg tazkom aute - 8piestik s 330mm kotucom bol ako naraz do zdi proti serii, platnicky treba akurat kupit normalne tie ich stoja za hovno. Podvozok ktori tiez mnohi na BMW jazdia aj ked mnohi ofrflali - tak druha cast je naopak dost spokojna, uz sa daju kupit na ne aj custom pruziny a napodiv aj nieco vydrzia tie podvozky (kamarat ma na nom v beznej premavke uz vyse 50tis km). Nepoznam nikoho komu by vytiekol na rozdiel od Weitec (Hicon GT bol po 2rokoch a cca 20tis km na vyhodenie) , detto AVO ktore tecu od novoty...Pritom AVO je v UK hodne popularne na track using.
Tak ci tak vsetky tieto "lacne" podvozky maju hodne kratky zdvih co je dost zle na beznu cestu a auto je na beznej okreske vdaka tomu zvacsa pomalsie.
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Piatok, 8. Apríla 2011, 21:47
od Martin46
urcite odporucim H&R alebo Eibach... po vlastnych skusenostiach, sice nie na M3 musim ale povedat ze H&R dokazu byt komfortejsie a sportovejsie zaroven

urcite nie low end na M3
Re: [E46 M3] - štelovací podvozok vs pružiny
Napísané: Pondelok, 11. Apríla 2011, 11:59
od wladi
Lepsi podvozok ako len pruziny..KW2 mas so stelovanim tuhosti takze si to vies nastavit ako ti to vyhovuje.