Skúsenosti s E36 M3 + foto + info
Napísané: Štvrtok, 15. Novembra 2007, 10:00
V poslednej dobe som si vsimol ze vela ludi sa tohto super auticka zbavuje. Momentalne je na predaj 8 kusov E36 M3.
Ja som si toto auto kupil cca mesiac a pol dozadu.
S BMW niesom ziadny zaciatocnik, takze som v podstate vedel do coho idem. Kupil som si takmer nepredajne auto E36 M3 3.0 - 1994 - slabsia - prva verzia - v serii 210kw/286PS.
Kazdeho normalneho cloveka odradi na 13rocnom aute v prvom rade cena. Za tu cenu mozete mat nove auto Fabiu, 206tku a pod.
V druhom rade - prevadzkove naklady, ci uz spotreba alebo nahradne diely. Spotreba ani pri kludnej jazde pod 12 nehrozi - ale narovinu poviem ze kludne sa s tym da jazdit iba ked auto zahrieva. Dolezita je hlavne teplota oleja - nedporuca sa autu nakladat ked nieje olej zohriaty.
Dostupnost origo nahradnych dielov ma fakt prekvapila - v jeden den objednam a druhy den to mam v servise, cena klasika - je to BMW.
Auto mam ako bokovku - vikendovku - cisto na vyblaznenie. Co viem som uz 6ty majitel, a kazdy kto na tom aute jazdil mu urcite nakladal. Auto ma najazdenych neistych 180tis. km - motor ide dobre, neklepe, relativne plynuly chod, olej netecie, spojka keramicka - udajne sa neda "upalit", ale zatial nad vymenou za seriou nerozmyslam - uz som si zvykol. Spociatku neboli rozjazdy moc plynule - casom sa na to da zvyknut - treba hlavne viacej plynu. Podvozok - KW variant 2 - nemam vyhrady - prejazd nerovnostiami neodporucam - auto moc nepruzi. Spomaloce su velky problem - vsetky treba prechadzat sikko - nikdy nie napriamo. Spociatku som nevedel ako na to - tie male zlto cierne zanechali stopy na konci zvodov ako zacina vyfukove potrubie - ale pohoda. Vybava - radio na kazety, cd menic - toto fakt v takom aute nevyuzijete. Mkove sedacky - vyhrievane a co ma prekvapilo PDC - parkovacie senzory v serii (rocnik 1994).
Co sa tyka oprav - menil som chladic a hadice k nemu - horna priruba chladica uz bola opravovana - lepena - nevydrzalo to ten tlak....
inak spokojnost.
Zaver: Neviem si predstavit ze by som s M3 jazdil kazdy den do prace a spat. Ako vikendovka idealne - auta sa Vam odvdaci vykonom a zvukovou kulisov a akonahle rucicka otackomera prekroci 5000ot/m zacina peklo. Zatah odspodu by mohol byt lepsi - udajne to zlepsi programovatelna RJ.... uvidime...
Uz su doma motorsport elektrony - diky Diablo.
Celokom zaujimavé a je o to M3
http://www.bmwpower.cz/magazin/m3--e36.htm
link by Valdes
Ja som si toto auto kupil cca mesiac a pol dozadu.
S BMW niesom ziadny zaciatocnik, takze som v podstate vedel do coho idem. Kupil som si takmer nepredajne auto E36 M3 3.0 - 1994 - slabsia - prva verzia - v serii 210kw/286PS.
Kazdeho normalneho cloveka odradi na 13rocnom aute v prvom rade cena. Za tu cenu mozete mat nove auto Fabiu, 206tku a pod.
V druhom rade - prevadzkove naklady, ci uz spotreba alebo nahradne diely. Spotreba ani pri kludnej jazde pod 12 nehrozi - ale narovinu poviem ze kludne sa s tym da jazdit iba ked auto zahrieva. Dolezita je hlavne teplota oleja - nedporuca sa autu nakladat ked nieje olej zohriaty.
Dostupnost origo nahradnych dielov ma fakt prekvapila - v jeden den objednam a druhy den to mam v servise, cena klasika - je to BMW.
Auto mam ako bokovku - vikendovku - cisto na vyblaznenie. Co viem som uz 6ty majitel, a kazdy kto na tom aute jazdil mu urcite nakladal. Auto ma najazdenych neistych 180tis. km - motor ide dobre, neklepe, relativne plynuly chod, olej netecie, spojka keramicka - udajne sa neda "upalit", ale zatial nad vymenou za seriou nerozmyslam - uz som si zvykol. Spociatku neboli rozjazdy moc plynule - casom sa na to da zvyknut - treba hlavne viacej plynu. Podvozok - KW variant 2 - nemam vyhrady - prejazd nerovnostiami neodporucam - auto moc nepruzi. Spomaloce su velky problem - vsetky treba prechadzat sikko - nikdy nie napriamo. Spociatku som nevedel ako na to - tie male zlto cierne zanechali stopy na konci zvodov ako zacina vyfukove potrubie - ale pohoda. Vybava - radio na kazety, cd menic - toto fakt v takom aute nevyuzijete. Mkove sedacky - vyhrievane a co ma prekvapilo PDC - parkovacie senzory v serii (rocnik 1994).
Co sa tyka oprav - menil som chladic a hadice k nemu - horna priruba chladica uz bola opravovana - lepena - nevydrzalo to ten tlak....
inak spokojnost.
Zaver: Neviem si predstavit ze by som s M3 jazdil kazdy den do prace a spat. Ako vikendovka idealne - auta sa Vam odvdaci vykonom a zvukovou kulisov a akonahle rucicka otackomera prekroci 5000ot/m zacina peklo. Zatah odspodu by mohol byt lepsi - udajne to zlepsi programovatelna RJ.... uvidime...
Uz su doma motorsport elektrony - diky Diablo.
Celokom zaujimavé a je o to M3
http://www.bmwpower.cz/magazin/m3--e36.htm
link by Valdes