Strana 1 z 1
Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 21. Decembra 2014, 01:20
od Patkan48
Dobry den,
chcel by som poprosit o pomoc,pretoze si akosi neviem rady s pripojenim jedneho auticka.Kupil som si Delphi 150E diagnostiku,len tak pre seba a ze sem tam pripojim aj kamaratov ak nieco neposlucha.
Kamarat ma M3 36ku a dnes som sa skusil pripojit cez redukciu 16OBD2 - 20PIN gulaty.Auto neodpovedalo.Delphi sa mi rychlo pripoji na ine auto cez svoju koncovku,klasicku obd 16.Zatial teda len moju skodu a dalsi kamaratov mercedes E1.
Tu som skrachoval.Skusal som aj akoze interfejs na BMW Carsoft 6,5.Tiez bez odpovede.Ale dalsi kamarat s inou diagnostikou mu ho pripojil bez problemov.
Delphi toto auto ma v zozname,tak isto aj typ motoru.......Zeby redukcia ?
Pozeral som aj schemy kablov aj som rozobral moj 20PIN,nie som z toho moc mudry.Len sa to ucim,taky konicek.
16 PIN redukcia je zapojeny 4,5 (zletovane spolu),8,14 a 15....20PIN gulaty je zapojeny 14,15,19,20.
4,5 ide na 19 gulaty,8 na 20 gulaty,15 na 15 gulaty a 16 na 14 gulaty.
Prosim Vas mate niekto skusenosti s tymto ? Keby motor a auto Delphi nemalo v sebe,poviem si ze sa nechyta na trojkove BMW.Udajne uz bolo zapojene aj na Delphi v Kosiciach.Uz len ta redukcia asi nebude ok.Neviem............?
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 21. Decembra 2014, 01:27
od Patkan48
Pre upresnenie - auticko ma len 20 PIN pod kapotou.
Dakujem za pripadne odpovede.
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 21. Decembra 2014, 03:22
od Patkan48
Pardon.Zle som oznacil kable....Nie 8 ale 7.Teraz som pozeral tieto kable a na Amazone som nasiel take iste zapojenie,ale 7 je spojena s 17 a 20,kym ja mam len 17.Prepojim to,dufam ze ma kamarat nezabije.....No co ? Aspon bude mat novu riad.jednotku ked staru odpalim nie :-)
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 21. Decembra 2014, 12:48
od ice.blade

este by som mrkol na 7+8 v obd2 ale delphi vs stare auta no neviem neviem...
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 21. Decembra 2014, 13:21
od sineDko
mne cez delphi to fici. aj e30 som mal pripojene cez redukciu cez delphi
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 11. Januára 2015, 10:25
od miro11491
aj E36 -E39 20pin cez redukciu v pohode, ine auto si s tou redukciou neskušal ?
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 11. Januára 2015, 11:29
od sineDko
ak sa pytas mna tak viac vozov:
e30, 2x e36, e39, e46
vzdy bezproblemov pripojene a islo vsetko co dana diagnostika podporuje, merania, nejake aktivacie komponentov atd.
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Nedeľa, 11. Januára 2015, 12:03
od miro11491
sineDko napísal:ak sa pytas mna tak viac vozov:
e30, 2x e36, e39, e46
vzdy bezproblemov pripojene a islo vsetko co dana diagnostika podporuje, merania, nejake aktivacie komponentov atd.
ne sorry

pýtal som sa patkana48 či už skúšal tu redukciu niekedy
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Pondelok, 2. Februára 2015, 01:22
od Patkan48
Dakujem za odpoved.Neskusal som to inde.Je to kabel z tej sady,co sa predava kade tade na OBDII.Z tej malej,kde je napr.aj 30 PIN na Citroen.
Ten je tiez blbo zapojeny,konkretne na starsie Citroeny.
Ten 20 PIN ma zapojene len koliky 15,16 18 a 19.To som este nevidel nikde,ked som to zacal neskor zistovat.
Asi to bude kabel na Concorde alebo parny valec
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Pondelok, 2. Februára 2015, 01:36
od Patkan48
Este jedna vec by ma zaujimala.Chcem konkretne na toto auto nahodit Inpu,ale orig.COM kabel.Lebo to je ciste ADS a USB rozhranie udajne nedokaze uspesne komunikovat cez USB.Len modely,ktore maju 20 Pin pri motore a 16 Pin vo vnutri.
Napr.aj Carsoft BMW na starsie vozy a aj na Mercedesy hned ako prvu vetu v manuale pred instalaciou uvadza,ze v systeme nesmie byt pouzity ziadny USB kabel.
Toto by som chapal z hladiska rozhrania.USB je niekde inde ako COM a aj kadejake redukcie,konvertory a cojaviem co este,nedokazu signal uspesne transformovat.
A toto iste citam aj na zahr.forach.........
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Pondelok, 2. Februára 2015, 07:07
od PetoK
Musis mat stary notebook s real COM portom, napr oblubeny IBM T30.
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Pondelok, 9. Februára 2015, 23:22
od Patkan48
Ja viem.Okolo PC som sa motal v minulosti aj ako servisak.Viem ze orig.COM port v mnohych pripadoch nedokaze nic nahradit.A zrejme ani system Win XP nie .Resp od Win95 do 2000.Na toto som kupil najprv Panasonic CF-27,ale vykonovo na dnesne softy uz nebol nic moc a teraz mam Dell 630.To je o cosi lepsie.
Z tohto dovodu neverim ze napr.Delphi 150E,dokaze normalne nacitat napr.BMW3 36.Ako chodim po forach a cital som aj manual INPA,jednoznacne orig.COM.Lebo aj ked sa dokaze mozno pripojit na auto,nedokaze nacitat vsetko.
( Bohatstvo,toto som si ja len vymyslel za zabavu vo volnom case.Vravim si ze sem tam pomozem kamaratom,pozrieme na auticka aspon orientacne.Novsie auta v pohode.Len jeden kamarat mi zozral uz 10 rokov zivota.BMW M3 E36,nie ciste M,ale ta nahrada s 1,9 motorom a Citroen Saxo 16V VTS 1998 rok vyroby).
Takze moja "zabava" zacina vyzerat tak,ze vyhodim laptop cez zavrete okno.Hlavne Saxo je oriesok.O tomto nevie nikto nic poriadne.Tech.data su casto protichodne,kod motora je casto udavany aj na 8V motor.Nikto nevie poradit.Delphi ma sice dvojku pripojku redukciu na silovy kabel,ale ani predajca Delphi nevie poradit.Vidim aj Lexie sa uz predavaju vacsinou bez 30pinu.Ale maju podobny kabel.Aj franc.forum nula bodov.Autodata cosi radia ohladom toho pripojenia.
Aj ten kamarat ma uz vytaca,ze sa mu na to hocikde pripojili.Raz vravi tak,raz tak.Ked poviem podme tam,chcem to vidiet,ja to zaplatim,zrazu nic.Nejdeme nikam.Klame ako pes a nic nevie o tomto.Ale diagnostikovat ho podla manualu s merakom v ruke,to nie.On by neodmeral ani tuzkovu baterku.
Alebo je jeho SAXO tech.zazrak a patri do muzea.Asi dokaze cestovat v case.Ked mu uz v roku 98 namontovali nejake OBDII,ale s tridsat pinom v kabine.Aj Fantomas mal lietajuci Citroen nie ?
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Utorok, 10. Februára 2015, 14:41
od maniaczv
Mimo ale ot aka je nahrada mimo m3 /m3 1.9 wtf ??/
Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Utorok, 10. Februára 2015, 16:02
od ice.blade
asi niekomu na M3 umrel motor tak sa ulakomil a dal tam 1.9 a mozno je to diesel

Re: Delphi 150E a redukcia 20 PIN
Napísané: Streda, 11. Februára 2015, 00:09
od Patkan48
To je normalny model s takym motorom.Prelomovy rok 99/2000 E36/E46.Stredna trieda.Aspon podla Wikipedie.Vyzera ako trojka,ale z trojky to ma mozno kolesa :-).To nema ani napravy,brzdy,proste nic ako orig.trojka.
On sa neulakomil na motor

.On to zachranil.V Londyne to vytiahol doslova hrobarovy z lopaty.Majitel to uz mal pripravene na odtah na vrakovisko.
Donedavna sa hral na majstra sveta,ake ma auto,ale uz tiez nadava.Stalo ho plno penazi a stale srot.Chcel ho predat uz par krat a stale nic.
Uz aj motor vymenil a stale problemy.Ale ako ho poznam,urcite kupil najlacnejsi zdeformovany srot z nejakej buracky.Tak to aj vyzera.Zvonku vybliskane,pod nim kde tu olej a kazdu chvilu problem s niecim.Vybral sa na Sk domov a este v Anglicku skapalo.Napriek tomu pokracoval,ani neviem co tam lepili narychlo na ceste.Cez Nemecko uz tlacil zas.
Ale mozno hlupak som ja a nie on,ked tomuto akosi nerozumiem.Mozno to berie ako sport,ako loteriu - to vzrusenie ci dojde niekam.
On potrebuje vylestit disky,folie,picovinky,ale aby dal dokopy motor......??? A mozno je to taky zvlastny druh humoru,neviem
On je ten frajer,co sa venuje autam od malicka,ja som len hlupak...Ale menil napr.sviecky a uz nemohol nastartovat.Volal kamarata s diagnostikou......Zle zapojil naspat kable.....Ale to uz na druhy den nie je pravda.....Ved on predsa VIE..
Aspon mam zabavu.Nech si ho len necha...