Strana 1 z 2

325 kompresor

Napísané: Štvrtok, 18. Septembra 2008, 20:54
od Jaseba

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2008, 08:29
od Peppo
pokial nemienis investovat do auta +100tis tak na toto rychlo zabudni...

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2008, 08:32
od Peppo
toto je sice na M3 ale nejake velky rozdiel v cene urcite nebude


http://www.activeautowerke.com/viewprod ... Product15A

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2008, 08:39
od Peppo

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2008, 09:10
od SR-182 AT
tu to roby jeden chalanisko a chce za upravu z kompresorom okolo 5000eur a z turbom okolo 6000eur aj z pracou on ma upravenu e36 M3 3.0L z286ps na 470ps a 504MN
http://hst.nutshellpuppets.com/tuning_beispiele.htm :D :twisted: :D

Napísané: Piatok, 19. Septembra 2008, 09:38
od hartge30
Kit od ESS sa mi zdá lepší, netreba nič strihať ako pri AA :wink:
Dva roky záruka bez obmedzenia km, ale ta cena

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=178&id=

Re: 325 kompresor

Napísané: Sobota, 11. Októbra 2008, 12:10
od Storm
Jaseba napísal:


Dá se tohle a mnohem víc sehnat tady www.bmwperformance.cz. Na tom e46 klubu jsou ty stránky jenom překopírováné od oficiálního zastoupení pro ČR a okolní státy.

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 07:42
od Jaseba
uz som tam volal, ESS kit maju za 119 tis. Takze pomaly uz setrim

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 08:10
od Peppo
Jaseba napísal:
uz som tam volal, ESS kit maju za 119 tis. Takze pomaly uz setrim



si si urcite isty ze sa ti to oplati?

podla mna kompresor kit nestaci - niektore seriove veci pojdu podla mna rychlo do prdele...

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 09:23
od Jaseba
a preco nie, bude to mat slusny vykon, a investujem do svojho, takze preco nie

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 10:17
od eko.fresh
Vyskusaj a daj vediet :wink: No neviem ci by som to nazval investicia :lol:

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 10:25
od Hector
ides setrit ? hehe, taketo upravy si mozu dovolit ludia ktori na ne nemusia setrit ale kedykolvek si ich objednat... sam vies ze tu nejde len o to kupit a dat si to namontovat... ja do toho moc sice nevidim, nemam s tym skusenosti, ale myslim si, ze takato uprava je spojena s nadmerne rychlym opotrebuvanim dalsich motorovych casti, preto dalsie investicie nenechaju na seba dlho cakat...

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 13:08
od BlackMW
co ho odhovarate, ved urcite to ma len ako vikendovku a na normalne jazdenie ma druhe auto..
a urcite ma uz objednane kovane piesty, klukovku a ine veci za 100.000 aby sa mu motor nerozsypal po 10 tisic km..
a urcite myslel na 40 litrov za sportovu spojku a 40 litrov za aftermarket samosvor kedze na E46 sa origo samosvor nerobi, aby to vedel preniest na cestu..
a urcite ma tiez pripravenych tak 100.000 na montaz vo firme kde to vedia aby mu neodiebali 3 motory kym najde taku firmu..
a urcite si vsimol ze ESS je v Norsku a Norsko nie je clenom EU a ze zaplati este 23 tisic dph a cca 7 tisic clo..
a urcite chcel napisat 'spotreba' namiesto 'investicia' lebo hodnota auta pri pripadnom predaji tym klesne..
a urcite som nezabudol uz nic preco sa to oplati robit :wink:

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 13:42
od alfi666
No niezeby som sa do toho nejak obzvlast rozumel, ale nebolo by mudrejsie predat 325 a kupit M3? :roll: ... tam sice doplatis takych 300tis, ale vysledok mas isty.. a nemusis vrazit 200 do niecoho co mozno pojde a mozno chvilu aj vydrzi :roll:
Okrem toho, pri nejakej sprintovacej kategorii budes hned vo vyssej triede ako M3 vdaka kompressoru a neviem, ze ci budes vykonovo natom lepsie ako M3 :wink:

Napísané: Pondelok, 13. Októbra 2008, 15:00
od Peppo
BlackMW napísal:
co ho odhovarate, ved urcite to ma len ako vikendovku a na normalne jazdenie ma druhe auto..
a urcite ma uz objednane kovane piesty, klukovku a ine veci za 100.000 aby sa mu motor nerozsypal po 10 tisic km..
a urcite myslel na 40 litrov za sportovu spojku a 40 litrov za aftermarket samosvor kedze na E46 sa origo samosvor nerobi, aby to vedel preniest na cestu..
a urcite ma tiez pripravenych tak 100.000 na montaz vo firme kde to vedia aby mu neodiebali 3 motory kym najde taku firmu..
a urcite si vsimol ze ESS je v Norsku a Norsko nie je clenom EU a ze zaplati este 23 tisic dph a cca 7 tisic clo..
a urcite chcel napisat 'spotreba' namiesto 'investicia' lebo hodnota auta pri pripadnom predaji tym klesne..
a urcite som nezabudol uz nic preco sa to oplati robit :wink:


presne na toto som narazal...