Strana 1 z 1
LMM vs MAF
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 16:13
od truhlik333
takze motor m43 a klapkova vaha, nie je mi jasne, ci funguje na rovnakom principe ako MAF, chcel by som to vymenit lebo velmi sa mi to nepoznava, poczt po pridani v nej klepot, ale oneskorene. konektor mam okruhly, je tam v nej nejaky odporovy drat, ale myslim ze ten asi cistit bude nanic, lebo je cisty a aj tak je tam diera vo vykone, chcel by som to menit za MAF,je to mozne?
Re: LMM vs MAF
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 16:54
od Max-Max
truhlik333 napísal:takze motor m43 a klapkova vaha, nie je mi jasne, ci funguje na rovnakom principe ako MAF, chcel by som to vymenit lebo velmi sa mi to nepoznava, poczt po pridani v nej klepot, ale oneskorene. konektor mam okruhly, je tam v nej nejaky odporovy drat, ale myslim ze ten asi cistit bude nanic, lebo je cisty a aj tak je tam diera vo vykone, chcel by som to menit za MAF,je to mozne?
da sa vsetko, ale nie je to len o vymene kus za kus. MAF funguje na uplne inom principe a jej signal je spracocany riadiacou jednotku, ked das MAF namiesto klapky tak RJ sa z toho posere. Odporovy drot v klapke je teplotne cidlo teploty nasavaneho vzduchu (alebo vlhkosti - sam neviem fakt), to klepanie v klapke bude skor mechanicka vada, rozober to a skontroluj.
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 17:05
od Helldiver
Aj neskorsie klapkove vahy maju signal spracovavany RJ a ich vystup je plne linearny (priama umera medzi otvorenim "dvierok" a napatim), iba skorsie LMM mali v plosaku zakomponovonu aj logiku prevodu a ich vystupne napatie stupalo s otvorenim dvierok exponencionalne. Ten odporovy dratik vo vahe je normalny termistor (skusal som aj merat ake dava vystupy pri roznych teplotach) a je to teda cidlo teploty nasavaneho vzduchu.
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 17:11
od Max-Max
Helldiver napísal:Aj neskorsie klapkove vahy maju signal spracovavany RJ a ich vystup je plne linearny (priama umera medzi otvorenim "dvierok" a napatim), iba skorsie LMM mali v plosaku zakomponovonu aj logiku prevodu a ich vystupne napatie stupalo s otvorenim dvierok exponencionalne. Ten odporovy dratik vo vahe je normalny termistor (skusal som aj merat ake dava vystupy pri roznych teplotach) a je to teda cidlo teploty nasavaneho vzduchu.
vsetky merace spracuva RJ... spojenim - spracovava to riadiace jednotka- som naznacil, ze objem vzduchu zmerany ci uz LMM alebo MAF nie je urcujuci iba pre trebars dlzku impluzu, ale signal je komplexne pouzity pre viac prvkov a nie je jednoduche to ojebabrat.
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 21:27
od truhlik333
vaha po odpojeni za jazdy sa sprava asi tak: motor zatrepe, spadnu otacky a hned nabehne na zvysene otacky, tu vahu som vybral, kukol, prstami pohybal klapkou no ani nezadrhava, ani nekladie velky odpor, chodi normalne, cize mam sa obhliadnut po LMM novej ? kedze MAF mi to nerozchodi

, tie LMM vahy su z typov E30 ze
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 21:41
od Max-Max
truhlik333 napísal:vaha po odpojeni za jazdy sa sprava asi tak: motor zatrepe, spadnu otacky a hned nabehne na zvysene otacky, tu vahu som vybral, kukol, prstami pohybal klapkou no ani nezadrhava, ani nekladie velky odpor, chodi normalne, cize mam sa obhliadnut po LMM novej ? kedze MAF mi to nerozchodi

, tie LMM vahy su z typov E30 ze
ja len by som ti odporucil po kazdom odpojeni vahy za chodu motora zresetovat RJ pretoze takymto pokusom ju hadzes do nudzoveho rezimu
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 21:49
od truhlik333
http://www.przeplywomierz.pl/sklep,2474 ... 526,0.html
bolo by to pouzitelne?

, klapkove vahy na nete som v ponuke nenasiel nikde, ta vaha je dead urcite, bez vahy to ide zivsie nez s nou
Napísané: Streda, 17. Septembra 2008, 22:08
od Max-Max
truhlik333 napísal:http://www.przeplywomierz.pl/sklep,2474,,21522914462640,03,,pl-pln,510526,0.html
bolo by to pouzitelne?

, klapkove vahy na nete som v ponuke nenasiel nikde, ta vaha je dead urcite, bez vahy to ide zivsie nez s nou
nie, bez vahy to ide na nudzovy rezim a bohatu zmes a ma to kurevsku spotrebu, preto sa ti to zda zivsie. daj poslednych 7 znakov VIN, kukneme co to tam vlasten mas.
Napísané: Štvrtok, 18. Septembra 2008, 05:50
od truhlik333
kd36116