Strana 1 z 3
Exx - Aky je rozdiel vo vykone 325tds a 320D
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 18:17
od SARK325
KTO VIE AKY ROZDIEL JE VO VYKONE325TDS-320D
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 21:21
od jariq
tds ma 104 kW a 320 D podla roku vyroby sa mi vidi ze do 12/99 to bolo 100kW a od 2000 to uz bolo 110 kW
BMW325
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 21:26
od SARK325
VIEM KOLKO MAJU KW325MAME 4ALE CHCEM KUPIT 320 110KW ALE KAMOSI VRAVIA ZE JE TO O NICOM SIEL SI V TOM
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 21:29
od jariq
siel no zasa m3jka to neni, ale na bezne vozenie staci
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 21:30
od jariq
diablo mal tu 100 kW a jemu sa to zdalo strasne lenive
BMW325
Napísané: Nedeľa, 29. Októbra 2006, 21:36
od SARK325
JA MAM TAKU 325 AKO TY ESTE AJ FARBA SEDI JE CIPNUTA TAKZE JE DOST DRAVA TAK PRETO SA PYTAM LEBO NECHCEM BYT POTOM NAJEBANY NEVIES CI SA ROBIA AJ SESTVALCE 320d
Napísané: Pondelok, 30. Októbra 2006, 07:04
od jariq
je to moc velky rozdiel z tym chipnutim? tiez som o tom uvazoval ale bal som sa o motor tak som sa nato vykaslal
Napísané: Pondelok, 30. Októbra 2006, 07:24
od Diablo
320d je auto do mesta pre ženu

a šesťválcová sa nikdy nerobila.Pokial chceš silný diesel tak by som volil 330d tie sa robili od 184 koní až po súčastných dákych 230.To už je parádne zvezenie.Určite sa oplatí doplatiť ten rozdiel v cene.
Napísané: Pondelok, 30. Októbra 2006, 17:55
od Olda H
Diablo napísal:320d je auto do mesta pre ženu

a šesťválcová sa nikdy nerobila.Pokial chceš silný diesel tak by som volil 330d tie sa robili od 184 koní až po súčastných dákych 230.To už je parádne zvezenie.Určite sa oplatí doplatiť ten rozdiel v cene.
Nechci vam tady do toho moc remcat, ale nevim proc by mela byt 320d auto pro zenu do mesta

. Ono totiz kazda nafta ma vyssi tocivy moment pri nizsich otackach nez benzin a o dost nizsi spotrebu ( samozrejme jak kdo jezdi). Pokud nepotrebujes aby se ti protacely kola pri rozjezdu, tak je nafta uplna bomba. Ale cipnuta treba 325 TD/TDS ma nejakych 170 - 180 koniku.
Napísané: Streda, 1. Novembra 2006, 15:55
od Peped
Ja plánujem na jar-leto 2007 kúpiť E36 320, 325 sa mi zdá že bude velká poistka, ale druhou stranou chcem 6-valec.
Myslel som že 320 je 6-valec, nieje?!
Je niečo medzi 320 a 325 6-valec diesel?
Kolko platíte za 325tds?
Napísané: Streda, 1. Novembra 2006, 18:17
od Olda H
Peped napísal:Ja plánujem na jar-leto 2007 kúpiť E36 320, 325 sa mi zdá že bude velká poistka, ale druhou stranou chcem 6-valec.
Myslel som že 320 je 6-valec, nieje?!
Je niečo medzi 320 a 325 6-valec diesel?
Kolko platíte za 325tds?
320 (E36) je benzin - 6ti valec, 320D (E46 je 4 valec), 325 je zase 6ti valec, ale v benzinu i v nafte. Pokud pouze naftu E36 tak je 318 TDS (4 valec), nebo 325 TD/TDS (6 ti valec)
Napísané: Streda, 1. Novembra 2006, 22:10
od Peped
318 sa mi zdá málo a 325 veľa. Chcem verziu touring,a tích 66 kw toho vela neunesie

. A 325 tds do mesta sa mi tiež nepozdáva z úsporného hladiska. Je to dilema jak hrom, nemoli urobit 2 liter tds 6 valec, to by bolo pre mna ideálne autíčko (hop, pardón) - BMWčko.

Napísané: Streda, 1. Novembra 2006, 22:57
od Olda H
Peped napísal:318 sa mi zdá málo a 325 veľa. Chcem verziu touring,a tích 66 kw toho vela neunesie

. A 325 tds do mesta sa mi tiež nepozdáva z úsporného hladiska. Je to dilema jak hrom, nemoli urobit 2 liter tds 6 valec, to by bolo pre mna ideálne autíčko (hop, pardón) - BMWčko.

Proc myslis, ze je 325 TDS do mesta spatna varianta. Je to jako kazde jine auto, zalezi na tom, jak se s nim naucis jezdit. Ja s nim nemam zadne problemy, a spotreba (nevim jak u benzinu) neni zase takova hruza. Navic nemusim vytacet motor protoze ma dostatecny kroutak.
Napísané: Streda, 1. Novembra 2006, 23:21
od Peped
Bežne 1.9 tdi majú 5-6 kombinovanú. Kolko má 2.5 tds, ale priemer nie rekord?
Trochu sa toho bojím, kamaráti ma odhováraju. Že to vela žere, 2-násobne drahšie náhradné diely a ktomu tá poistka

.
BMW je môj sen ale ked je toto všetko pravda tak neviem či je to rozumná investícia.
Samozrejme by som bol rád keby nebola. Srdce ma za ním bolí už velmi dlho!

Napísané: Štvrtok, 2. Novembra 2006, 21:31
od Olda H
Peped napísal:Bežne 1.9 tdi majú 5-6 kombinovanú. Kolko má 2.5 tds, ale priemer nie rekord?
Trochu sa toho bojím, kamaráti ma odhováraju. Že to vela žere, 2-násobne drahšie náhradné diely a ktomu tá poistka

.
BMW je môj sen ale ked je toto všetko pravda tak neviem či je to rozumná investícia.
Samozrejme by som bol rád keby nebola. Srdce ma za ním bolí už velmi dlho!

Nevim jakou ma skutecnou spotrebu 318 TDS ani nejaka 1,9 TDi, ale jezdim (325 TD) prevazne kratsi cesty a po meste, a spotreba ? Spocitej si to kdyz me kilometr stoji 2 kc pri cene 30,- za litr. Naklady jsou uplne stejne jako u jinych. Zalezi jestli auto koupis od nekoho, kdo nenechal motor zahrat a po rychle jizde hned vypnul motor a nenechal ochladit turbo. Potom budes mit samozrejmne naklady vyssi, protoze je hrozba praskle hlavy, nebo podelaneho turba. Jinak za trilety provoz menim akorat olej a vychytavam chybicky po predchozim majiteli, ktery pry byl "automechanik". Samozrejmne jeste takove vecicky co potrbuje kazde starsi auto. Ja jsem maximalne spokojeny.
A nepatrim k tem, co si mysli, ze kdyz maji BMW, tak jsou polobozi a nejlepsi na ceste. Kazda znacka ma svoje pro a proti. Drahe nahradni dily je prezita fama. Cenovy rozdil je uz davno smazan.