... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
axson
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 11.7.2008

problem s turbom 330d

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 18:37

Zdravim, mam problem s turbom. Po pridani plynu ostáva turbo piskať este par sekund a potom to ustane. Problem by mohol byt v ovladani turba, ako keby sa lopatky pomaly vracali. Turbo bolo vymontovane, skontrolovane a vycistene. Malo by byt OK. Je to rocnik 2005, 130t nabehane, takze by to mohlo byt elektronikou ovladania turba, neviete ako to mam riesit? Pripadne co ine by to mohlo byt? Mal som VW a zatial nemam nikoho cez diagnostiku BMW, niekoho kto sa naozaj vyzna, rozmyslam nad chipom od BH motorsport, myslite ze by sa to dalo vyriesit aj popri tom?
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 18:55

moze to byt ovladaci solenoid, casto odchadzaju
 
axson
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 11.7.2008

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 19:07

ako to vyriesim keby to bol on? co to stoji a kde to zozenem? btw. je to problem vymenit?
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Re: problem s turbom 330d

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 19:10

axson napísal:
Zdravim, mam problem s turbom. Po pridani plynu ostáva turbo piskať este par sekund a potom to ustane. Problem by mohol byt v ovladani turba, ako keby sa lopatky pomaly vracali. Turbo bolo vymontovane, skontrolovane a vycistene. Malo by byt OK. Je to rocnik 2005, 130t nabehane, takze by to mohlo byt elektronikou ovladania turba, neviete ako to mam riesit? Pripadne co ine by to mohlo byt? Mal som VW a zatial nemam nikoho cez diagnostiku BMW, niekoho kto sa naozaj vyzna, rozmyslam nad chipom od BH motorsport, myslite ze by sa to dalo vyriesit aj popri tom?
ja mam ten isty problem ale podla mna je len škrtnuta vrtulka v turbe.poznam aj takych čo tak jazdia aj 4 roky.
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 20:11

nieje problem to vymenit, novy stoji 2500 cca. jeden dobry este niekde mam...
okrem toho po rokoch moze byt chyba aj v podtlakovych hadickach prerazenych, treba to vsetko skontrolovat
 
axson
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 11.7.2008

Piatok, 12. Septembra 2008, 10:19

hadicky by mali byt ok, ani vrtulka by nemala byt skrtnuta, ani pridreta,bolo to skontrolovane ako prve a turbo bolo aj vycistene ked bolo uz vonku, ostava uz len ten ovladaci solenoid, je to priamo na turbe? to uz jednou cestou aj silenbloky na motore vymenim... netreba tam moc do elektriky vidiet? nebude sa muset neco cez pc nastavovat or tak? bo chalani co mi to robia su cisto mechanici :smile: napis mi cenu do ss a ja ti hodim adresu ak by si mi ho bol ochotny poslat... pripadne od kial si..
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Piatok, 12. Septembra 2008, 12:34

axson napísal:
hadicky by mali byt ok, ani vrtulka by nemala byt skrtnuta, ani pridreta,bolo to skontrolovane ako prve a turbo bolo aj vycistene ked bolo uz vonku, ostava uz len ten ovladaci solenoid, je to priamo na turbe? to uz jednou cestou aj silenbloky na motore vymenim... netreba tam moc do elektriky vidiet? nebude sa muset neco cez pc nastavovat or tak? bo chalani co mi to robia su cisto mechanici :smile: napis mi cenu do ss a ja ti hodim adresu ak by si mi ho bol ochotny poslat... pripadne od kial si..
daj mi vediet ak to poriešiš a bude to OK
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Užívateľov profilový obrázok
pysta
Príspevky: 150
Registrovaný: 12.8.2006

Piatok, 12. Septembra 2008, 17:08

axson napísal:
hadicky by mali byt ok, ani vrtulka by nemala byt skrtnuta, ani pridreta,bolo to skontrolovane ako prve a turbo bolo aj vycistene ked bolo uz vonku, ostava uz len ten ovladaci solenoid, je to priamo na turbe? to uz jednou cestou aj silenbloky na motore vymenim... netreba tam moc do elektriky vidiet? nebude sa muset neco cez pc nastavovat or tak? bo chalani co mi to robia su cisto mechanici :smile: napis mi cenu do ss a ja ti hodim adresu ak by si mi ho bol ochotny poslat... pripadne od kial si..

Hej, solenoid sedi priamo na turbe. Teda na jeho drziaku. Netreba s tym na komp, proste to vymenis a je to. Ak ho najdem, za liter je tvoj ak mas zaujem
 
axson
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 11.7.2008

Nedeľa, 14. Septembra 2008, 07:43

zaujem mam, posielam v ss adresu a mozes zasielat... teda ak je 100% funkcny...
 
axson
Autor témy
Príspevky: 16
Registrovaný: 11.7.2008

Nedeľa, 14. Septembra 2008, 17:01

jaro napísal:
daj mi vediet ak to poriešiš a bude to OK


ok, uz len na solenoid pockam a dozvies sa ci sa to vyriesilo...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 17 neregistrovaných