Strana 1 z 3
zhasína motor - pravdepodobne vyriešené
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 11:51
od Maťásek
Páni zase by som potreboval poradiť. Prejdem niekoľko km, a potom keď zastavím na semafóroch, normálne motor drží otáčky a keď sa idem rozbehnúť tak stlačím plyn a motor zhasne. Najprv som si myslel, že sa s tým neviem rozbiehať a rýchlo som mu pustil spojku, ale nie. Minule som si všimol, že spojka je na podlahe, len trochu potlačím plyn a chcípne. Keď sa to stane a mám sa znova rozbehnúť tak to niekedy urobí niekedy zas nie. Potom keď to znova nakopnem už to ide celý čas normálne. Čo by s tým mohlo byť? Diky.
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 11:57
od alfi666
v prvom rade by sa asi zislo vediet, ze ci benzin, alebo diesel, pripadne konkretnejsie aky motor

Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 12:01
od Maťásek
ooo sorry, zabudol som jasné, je to E46 330i benzín
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 12:06
od alfi666
ked som mal benzinak, tak mi cosi podobne robilo ked som mal padnutu hadicu sania.. a motor nasaval horuci vzduch... ale ani vtedy nezdochol uplne

Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 12:45
od Peppo
mne to tiez robila hadica od sania
hlavne pri cuvnuti a naslednom posunuti v pred.
skus viacej vytocit motor nemal by skapat, dost mozne ze dost cukne.
hadica v sani bola prasknuta v kolene.. a tahalo falosny vzduch
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 12:50
od Maťásek
Ano ano, aj pri cuvani sa mi to stava. Lenze prave to je to, ze nejde vytocit, on rovno skape. Pri cuvani je mi to jedno, lenze ked stojim na krizovatke je to dost neprijemne. On skape hned, ci dam plny plyn alebo len ho pohladkam, vobec nejde vytocit.
Pozriem tu hadicu ci je oukej. Diky za radu pani.
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 13:02
od Maťásek
No, tak som to teda zbehol skuknut, a ked som na to pozrel takym cisto laickym okom, vyzera hadica o.k. Roztrhnuta nieje nikde, blizko pri motore som uz nedovidel, ani nedociahol, takze ak bude roztrhnuta tak tam, ale nezda sa mi ze by bola nejako poskodena vyzera fit. Nenapada vas v com by to este mohlo byt?
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 13:32
od Necrocyklo
Ja len teraz trosku pospekulujem.Na firemnej Felde to obcas spravi,ale len ked je studeny motor.Stojim na krizovatke,sitic este masti motor a ked sliapnem na plyn,tak ako keby odpojilo sitic,ale tak,ze odpoji komplet privod paliva a death.330i je vsak ina pohadka,takze to asi nebude mat vyznam a asi tu aj zbytocne nieco pisem.

Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:00
od Maťásek
Myslel som tiez ze koli studenemu motoru by to mohlo nieco s tym mat, ale on je uz normalne zohriaty, na pracovnu teplotu...
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:13
od alfi666
Maťásek napísal:Myslel som tiez ze koli studenemu motoru by to mohlo nieco s tym mat, ale on je uz normalne zohriaty, na pracovnu teplotu...
Na studeny to robi tiez?.. alebo len ked je zohriaty?
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:16
od Maťásek
Skor by som povedal ze za tepla. Za studena pokial si dobre pamatam sa to nestalo nikdy. Pri cuvani sa to stava tak, ze dojdem niekam, cakam tak 10 - 15 min, a potom idem prec, motor je este stale horuci, a vtedy chcipne. Ale len tak 2 - 3 krat a zas to ide normalne.
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:20
od alfi666
Maťásek napísal:Skor by som povedal ze za tepla. Za studena pokial si dobre pamatam sa to nestalo nikdy. Pri cuvani sa to stava tak, ze dojdem niekam, cakam tak 10 - 15 min, a potom idem prec, motor je este stale horuci, a vtedy chcipne. Ale len tak 2 - 3 krat a zas to ide normalne.
To by podporovalo teoriu toho, ze je derave sanie

...
Ked je studeny motor, tak mu nevadi, ze nasaje relativne studeny vzduch co je v okoli motoru...
Ale moze to sposobovat kopa veci, ako vaha vzduchu, alebo to, ze auto ide stale na sytic a prechlastava motor (to by mohlo byt vdaka nefunkcnemu cidlu teploty motora)... atd... ale ako hovorim - cisto teorie... treba hladat skor to, co sa stava najcastejsie... a to asi problem stym sanim

Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:25
od Peppo
Maťásek napísal:Myslel som tiez ze koli studenemu motoru by to mohlo nieco s tym mat, ale on je uz normalne zohriaty, na pracovnu teplotu...
tu hadicu je tak dost tazko vidiet volny okom. treba dat dole cely airbox, bez toho sa tam nedostanes....
si z BA?
Napísané: Piatok, 5. Septembra 2008, 14:59
od BlackMW
diagnostika.. tipujem vadny snimac kluky.
Napísané: Utorok, 9. Septembra 2008, 15:59
od Maťásek
Hodil som to do servisu na vymenu oleja a povedal som chlapikovi nech pozrie aj to zhasinanie, a poskusal to a hovoril, ze falosny vzduch to nenasava... takze jedine nejaka elektronicka porucha.