Strana 1 z 2
ASC
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 10:39
od Majo320
Caute vceras som nahodil 15kola s ET 12 a pri rozbehu na dvojke mi stale blika ASC musim ASC vypnut aby som sa vedel vobec rozbehnut. CHcem sa len uistit ci to moze byt sposobene tymi kolesami alebo niecim inym?
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 10:42
od alfi666
Podla mna by mohlo vtom pripade, ak by tie kolesa neboli rovnake... a tym by si ASC myslelo, ze niektore sa pretacaju... ale pokial su rovnake, tak to zmysel nedava
BTW: Tak tie kolesa uz nepotrebujes? :)
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 10:46
od Majo320
alfi666 napísal:Podla mna by mohlo vtom pripade, ak by tie kolesa neboli rovnake... a tym by si ASC myslelo, ze niektore sa pretacaju... ale pokial su rovnake, tak to zmysel nedava
BTW: Tak tie kolesa uz nepotrebujes? :)
Praveze potrbujem lebo tieto som mal pozicane som si myslel ze to bude ok ale mi to sucha blatniky kvoli tomu nizkemu ET a nechcem chalanovi poskodit pneumatiky. Dnes to teda plati
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 10:55
od alfi666
okej
Re: ASC
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 11:03
od BlackMW
Majo320 napísal:Caute vceras som nahodil 15kola s ET 12 a pri rozbehu na dvojke mi stale blika ASC musim ASC vypnut aby som sa vedel vobec rozbehnut. CHcem sa len uistit ci to moze byt sposobene tymi kolesami alebo niecim inym?
ak niesu vsetky rozmery pneumatik rovnake a niektore maju rozny obvod tak to je pneumatikami..
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 13:14
od Majo320
tak potom to je asi jasne ze to budu asi zle gumy
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:02
od lupo
ak je rozdiel v obvode tusim viac ako 3 alebo 5%, tak ASC blbne.
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:15
od pepo286
neposahal si tam nejake snimace alebo co ked si to montoval ...
to s tym obvodom mi realne nepripada (velmi do toho nevidim tak prepacte ak trepem <i>) :
1) neviem ako by ACS vedelo o tom ze mas jednu gumu inu ako druhu ... pre neho je to ze sa jedna strana toci rychlejsie rovnake ako ked ides do zakruty
2) a ak vezmeme vysku pneumatiky cca 500 mm (len tak od oka) ... tak ma obvod cca 1570 mm ... z toho by musela byt druha guma cca o 25 mm !!! vyssia/nizsia aby bol rozdiel v obvodoch 5%
... a 2,5 cm rozdiel na vysku to uz by si vsimol aj slepy
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:19
od Majo320
pepo286 napísal:neposahal si tam nejake snimace alebo co ked si to montoval ...
to s tym obvodom mi realne nepripada (velmi do toho nevidim tak prepacte ak trepem <i>) :
1) neviem ako by ACS vedelo o tom ze mas jednu gumu inu ako druhu ... pre neho je to ze sa jedna strana toci rychlejsie rovnake ako ked ides do zakruty
2) a ak vezmeme vysku pneumatiky cca 500 mm (len tak od oka) ... tak ma obvod cca 1570 mm ... z toho by musela byt druha guma cca o 25 mm !!! vyssia/nizsia aby bol rozdiel v obvodoch 5%
... a 2,5 cm rozdiel na vysku to uz by si vsimol aj slepy
uRCITE SOM ZIADNE SNIMACE NEPOSAHAL. Dneska to prezujem na normalne disky a uvidime ja si myslim ze je to kvoli tym kolesam a dufam ze mam pravdu
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:21
od pepo286
Majo320 napísal:uRCITE SOM ZIADNE SNIMACE NEPOSAHAL. Dneska to prezujem na normalne disky a uvidime ja si myslim ze je to kvoli tym kolesam a dufam ze mam pravdu
Dufam spolu s tebou ze to bude len tym a ze sa to takto poriesi. GL
Re: ASC
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:26
od array
BlackMW napísal:ak niesu vsetky rozmery pneumatik rovnake a niektore maju rozny obvod tak to je pneumatikami..
tak to je. hranica, do ktorej system nebude nezelane reagovat je 5%. moze to byt aj diskami (zle ET) a v prevaznej miere je to pneumatikami. mal som s tym problem na jeepe, ked som skusal velke pneu a lift.
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:34
od alfi666
pepo286 napísal:1) neviem ako by ACS vedelo o tom ze mas jednu gumu inu ako druhu ... pre neho je to ze sa jedna strana toci rychlejsie rovnake ako ked ides do zakruty
To mas sice pravdu, akurat ASC vie, ze je natoceny volant a kolesa a ze auto ide do zakruty a podla toho vie, ze ktore koleso sa ma o kolko rychlejsie otacat

ked uz sa otaca rychlejsie/pomalsie, tak vie, ze sa jedna o preklz
Teda aspon ja si to takto predstavujem

..Resp.. niesom si isty, ci toto vedelo ASC, ale DSC by to uz vediet malo.... v kazdom pripade, treba skusit nahodit ine kolesa

Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:45
od Majo320
No ved tieto 15 maju ET12 to je uz strasny brutal si myslim
Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 14:49
od alfi666
Majo320 napísal:No ved tieto 15 maju ET12 to je uz strasny brutal si myslim
Myslim, ze ET to nema velmi ako ovplyvnit...

skor obvod kolesa
No, ale mudrejsi budeme ked vymenis tie kolesa... snad to bude tym

Napísané: Streda, 3. Septembra 2008, 15:07
od lupo
ET s tym nema nic.
ASC si porovnava otacky kolies vpredu aj vzadu. navyse akykolvek rozdiel v obvode nad 5%, pokial s tym samozrejme nepocital uz vyrobca, je uplna blbost.