Strana 1 z 1
spojka
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:13
od Maťásek
Pani mal by som taku otazku: spojka mi zabera prilis vysoko, da sa to nejak pritiahnut aby zaberala nizsie? Pripadne co to znaci, je uz moc vysuchana ked zabera az hore? Diky.
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:23
od Peppo
nastavit sa neda.. zachvilu asi pojde
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:25
od VLADKY242
JJ spojka sa neda štelovať. je hydraulicka

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:27
od Mimo

no sakriš, to už nie je favorit

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:29
od Maťásek
Ja za to nemozem, v minulom aute to islo

Takze myslite ze za chvilu odide? Nevedeli by ste mi povedat kolko stoji nova? Je to na E46 330i.
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2008, 21:32
od Jannci
tak taka sada stoji okolo 9000
cawte
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 07:41
od bejbo20
mam taky problem so spojkou, ze ked nastartujem a idem zaradit, pri zaslapmuti citim ako mi ma spojkovom poedali premasa vybracie, resp. mi smou trasie......napr. ked idem rychlejsie a davam to do vyssich otacok cca 4 000 a zasppnem spojku aby som zaradil vyssi stupen tak normalne citim ako s mim trasie, alebo ked zastanem a zaslapnem spojku uplne tak sitim ako snou trasie......
Viete mi poradit co asi je snou, please??? ci je uz zodtata??? Vdaka
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 09:04
od slamec
bejbo:
- to by malo robiť spojkové ložisko pred smrťou
a začína to robiť aj mne

Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 11:45
od R0nnIe
Vsimol som si ze ked sa rozbieham na jednotke, a ked pustam spojku, tak po jej uplnom spusteni zapocujem, a aj na pedaly zacitim take chrupnutie. Pripada mi to taky kovovy zvuk. Urobi to iba vtedy ked auto stoji dlhsiu dobu a vzdy len raz. Pri jazde to uz nerobi. Je v spojke niejaky olej ktory by to mohol sposobovat? Predpokladam ze to moze byt aj prevodovkov, ze je tam malo oleja, a nestihne ho premazat. Ako zistim hladinu oleja v prevodovke? A ako dam dole ten krit okolo riadiacej paky? Pokusal som sa vcera o to, ale neprisiel som na to ako je to uchytene.
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 12:35
od Jannci
R0nnIe napísal:Vsimol som si ze ked sa rozbieham na jednotke, a ked pustam spojku, tak po jej uplnom spusteni zapocujem, a aj na pedaly zacitim take chrupnutie. Pripada mi to taky kovovy zvuk. Urobi to iba vtedy ked auto stoji dlhsiu dobu a vzdy len raz. Pri jazde to uz nerobi. Je v spojke niejaky olej ktory by to mohol sposobovat? Predpokladam ze to moze byt aj prevodovkov, ze je tam malo oleja, a nestihne ho premazat. Ako zistim hladinu oleja v prevodovke? A ako dam dole ten krit okolo riadiacej paky? Pokusal som sa vcera o to, ale neprisiel som na to ako je to uchytene.
v spojke olej nieje. v prevodovke olej je, ale hladina sa neda zistit, kedze pisu, ze napln je celozivotna. jedine ju vypustit a naliat do nej novy olej
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 12:52
od BMino
hladinu zistis tak, ze otvoris nalievaci otvor na prevodovke a nieco tam strcis,
ked plnis prevodovku olejom, tak maximum mas vtedy ked zacne vytekat, takze hladina je zarovno spodku srobu (napustacieho z boku), takze ak mas malo tak je nizsie
vraj je celozivotna, ale aj tak ho ubuda
vrrr
Napísané: Nedeľa, 19. Októbra 2008, 13:24
od RIKI
takze to asi aj mne umre spojka .bo aj mne zabera strasne vysoko .kua...co by stala na moje bawo ? E36 316i coupe r.v.96
slamec:
Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 19:06
od bejbo20
No takze po dlhom behani po servisoch a za kamosmi.... som dosiel k jedmemu....spojkove lozisko je deat a aj spojka preklzuje takze budem musiet vse menit.... Inac tie nase niektore servisi stoja za prd, napr. v jednom mi povedali ze mi vraj preskocila retaz,xax tak to som bol totalne na zemi od smiechu a v dalsom zase prisli na to ze mam zapchaty alebo otrhnuty strik, co by znamenalo ze by mi to riadne dymelo, rachotilo atd.... a to mi vobec nerobi....jednoducho povedane je tazke najst normalny servis a dobrych mechanikou...............inac dakujem slamec, uplne si sa trafil co je stim:))))
Napísané: Pondelok, 20. Októbra 2008, 21:46
od Skypco
BMino napísal:hladinu zistis tak, ze otvoris nalievaci otvor na prevodovke a nieco tam strcis,
ked plnis prevodovku olejom, tak maximum mas vtedy ked zacne vytekat, takze hladina je zarovno spodku srobu (napustacieho z boku), takze ak mas malo tak je nizsie
vraj je celozivotna, ale aj tak ho ubuda
jj, hladina musi byt na urovni kontrolneho srobu prevodovky, a strcit tam staci prst...
...a ubuda hlavne ked mas v pr..ly simmerring kardan-prevodovka, ale aj to sa da liecit.