Strana 1 z 1

e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Piatok, 8. Novembra 2013, 22:36
od Rašíd
Mám problém když tam zařadím dvojku a ještě jsem ani nepustil spojku ,tak zespodu auta něco tak dupne hodně poslechově to jde od diferaku nebo od převodovky ,ale jenom na dvojku nevíte čím to muže být a jak to opravit ?

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Piatok, 8. Novembra 2013, 23:17
od Kraken
mne to robí tiež, vymenil som diferencial a robí to aj naďalej, uvidíme či to prestane keď vymením aj poloosi a kardan

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Piatok, 8. Novembra 2013, 23:20
od Rašíd
Ale nechapu že to robí jenom na dvojku ,při žadném jinem kvaltu né ,žeby špatný synchron na dvojce ? dupne to važně fest , e kolegovi v e34 tds taky to delá nechapu :-(

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Piatok, 8. Novembra 2013, 23:51
od Kraken
ja mam urcite horsi synchron na dvojke, a tiez mi to robi iba na dvojke

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Sobota, 9. Novembra 2013, 20:41
od starynovy
Na kamosovej E34 pocut ked preradi 1>2 na celu ulicu, ako to cvakne/jebne, synchrony..

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Sobota, 9. Novembra 2013, 22:34
od Rašíd
A je to složité vyměnit synchrony v převodovce ? Jsem technicky zdatný pořád dělám motory z endur a cross . Dají se ty synchrony koupit nové ?

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Sobota, 9. Novembra 2013, 23:49
od starynovy
U BMW som to nikdy neskumal, ale obvykle treba rozobrat celu prevodovku :D Kym to jazdi, nasrat, ked dojazdi, tak za babku druhu prevodovku, tak to vidim ja.

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Nedeľa, 10. Novembra 2013, 01:56
od Rašíd
No asi tak seru na to ,jo a akorád dotaz kdyby mi ten synchron mrdul dojel bych na nějaký kvalt ? Kdybych byl někde daleko ?

Re: e36 při řazení něco dupne na dvojku

Napísané: Nedeľa, 10. Novembra 2013, 10:49
od starynovy
Pokial by sa tam nieco nekuslo, tak urcite, proste by si radil bez synchronizacie druhy stupen, tj. ako V3S a pod. dat medziplyn, dorovnat otacky motora s prevodovkov, a narvat to tam. Ked mi odisla spojka na felde v Brne tak som 300km radil bez spojky, a dosiel som :D Akurat spiatocku som musel radit pri vypnutom motore..