Strana 1 z 1

bmw tds

Napísané: Štvrtok, 26. Septembra 2013, 22:56
od Rašíd
Zdravim mám problém turbo mi zabírá od 2400otacek a pokud jsou otáčky nizsi tak auto je mrtvé to prostě nejede skoro , a v těch 2409otacek dostanu kopanec že to jede jak blázen když jsem ho koupil zavítalo při 2200 a je to horší pořád , typuju to na turbo je možné že když je vybehane později zabírá ? Jo a mám tolik oleje v sani že mi kape na vstrik čerpadlo :-( kua naftu už nikdy s tím jsou jenom problémy jsem neviděl že by se bmw benzín posral jsem měl raději koupit 2,8i a to co bych dál za opravy bych raději projezdil :-(

Re: bmw tds

Napísané: Piatok, 27. Septembra 2013, 01:01
od Suit
To vyzera na turbo. S tym olejom pozor, ak ho motor natiahne a zacne ho palit, tak ak nevies ako na to, budes mat problem ten motor zastavit.

Re: bmw tds

Napísané: Piatok, 27. Septembra 2013, 02:44
od Rašíd
Je mi jasné že to klíčkem nevypnu takže jedine přes kvalt :-)

Re: bmw tds

Napísané: Piatok, 27. Septembra 2013, 02:45
od Rašíd
A od kolika tobě začíná zabírat turbo ?

Re: bmw tds

Napísané: Piatok, 27. Septembra 2013, 11:32
od Suit
Tych 1800 otacok uz citit ze to daco tlaci a potom plny tlak asi niekde kusok nad 2000. Ale ja mam mechanicke cerpadlo.

Na serii mi to zaberalo niekde pri 2200.

Re: bmw tds

Napísané: Piatok, 27. Septembra 2013, 11:35
od starynovy
Zle turbo. Moje pri 1800 uz opiera do sedacky mierne, ale druha E34 tiez s mechanikou je zdochnuta neskutocne, turbo tlaci len 0.9Bar miesto 1.1, v com by problem nebol, ale ten nastup plniaceho tlaku je v prdeli, tiez to zabera niekde od 2400. Nafta je dobra, ale tds nie.. asi tak :wink:

Este doplnim, ze z neho olej netecie, takze neviem presne co mu je.

Re: bmw tds

Napísané: Sobota, 19. Októbra 2013, 11:22
od antonov
Rašíd napísal:
kua naftu už nikdy s tím jsou jenom problémy jsem neviděl že by se bmw benzín posral jsem měl raději koupit 2,8i a to co bych dál za opravy bych raději projezdil :-(

Myslíš niečo takéto? bmw3-e36/e36-323i-klepanie-motora-t78621.html

Re: bmw tds

Napísané: Nedeľa, 20. Októbra 2013, 00:00
od starynovy
Aaale, srat sa moze oboje, ci benal, alebo diesel, a iked sa to mozno na prvy pohlad nezda, tak diesel je jednoduchsi na udrzbu, a aj lacnejsi, len si treba dat dve a dve dokopy, a trosku zratat :thumbup: Plakat nad posratym turbom za asi 60-80€ mi pride smiesne..