Strana 1 z 1

e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 17:52
od dethXtreme
zdravim...taka otazocka.do akej miery moze zly vyfuk ( pozvarany z trubiek na rychlo + KAT z 2,8i ) brzdit auto v nizkych otackach?
ide o to ze po nehode je odspodu auto celkom mrtve...od cca 3000 to uz ide zhruba ako pred tym. moze to byt vyfukom?...pred nehodou slo od spodu inac ako teraz

Re: e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 21:53
od SurrendeR
ako si zriesil lambdu?
pokial viem 328 ma 2 na kate a 318 ma jednu.
ak je ten vyfuk pozvarany tak, ze vyfukove plyny idu aj mimo lambdy, tak tam mozes mat pricinu.

Re: e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Utorok, 18. Júna 2013, 22:30
od dethXtreme
po lambu je povone potrubie...teda od motora(zvody + kus rury s lambdou ) ale od lambdy je to nazvarane rurov ktora ma trochu vacsi priemer a je tam ten jeden kat z 2,8 (ano, 2,8 ma 2, teda jeden je ako keby na 3 valce takze asi bude mat mensiu priepustnost ako origo kat ) a potom od polky je moj povodny supersprint vyfuk...je to zbastlene, ale robili sme to tak pre to, aby to mohlo zase jazdit a casom pojde povodny vyfuk s5 ( alebo daky odladeny)...takze je mozne ze to robi blba lambda, alebo to moze byt katom, alebo blbou hrubkou potrubia? (virenie)

Re: e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Streda, 19. Júna 2013, 22:31
od kiwic
Na 316i som mal nejaky uni sportovy tlmic, po vymene za seriu auto odspodu celkom ozilo, takze je to mozne.

Re: e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Štvrtok, 20. Júna 2013, 07:14
od krajson
Na 316i som navaril miesto katu ruru a auto bolo odspodu dost mrtvejsie ako predtym, takze moze to robit.

Re: e36 318i m43 vyfuk

Napísané: Štvrtok, 20. Júna 2013, 17:29
od dethXtreme
oukej, takze budem zhanat origo potrubie :) teda aspon tu strednu cast :)