Strana 1 z 1

šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Streda, 17. Apríla 2013, 16:35
od nanuky
v zime som menil ventilátor kúrenia+komplet prefúknutie prieduchov. a problém nastal, že vodičova strana fúka pri teplom teplý vzduch ale spolujazdcova stále studený.musím rozobrať motorový priestor, alebo budem mať problém od kastlíku?zbytočne nechcem rozoberať obe, tak poradte.môj názor je, že asi z motorovej časti budem mať zle nastavené klapky, ale neviem to na 100 %.

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Streda, 17. Apríla 2013, 18:00
od SurrendeR
este by stalo za zmienku co tam mas za kurenie.. 2zon automat?

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Streda, 17. Apríla 2013, 18:19
od nanuky
dvojzón automat

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Streda, 17. Apríla 2013, 20:30
od SurrendeR
bud vodny ventil , ale kedze predtym to zrejme islo a nejde to zrazu po prefuknuti, tak to bude vyskocena klapka

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 06:15
od nanuky
z motorovej časti o.k. Dnes pojde kastlík von.uvidíme.vodný ventil býva zapchatý alebo aké môže mať závady?

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 10:01
od EBOLA
vodny ventil vacsinou byva otvoreny ked je vadny. ale moze sa stat, ze ostal z dakej priciny uzavrety.

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 10:37
od nanuky
musím vypustit chladiacu, že?

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 10:52
od SurrendeR
teraz to budem riesit, mozno hned zajtra.. ja by som ju chcel vypustit, lebo chcem dat rovno novu..
ja mam problem ze vodicova strana je nonstop horuca, cize predpokladam ze solenoid bude v tahu, kedze defaultna poloha bez napajania je naplno otvorena - cez pruzinky..
cize ty budes mat mozno len zasraty system a uz sa nevladze vraciat..

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 12:28
od matthe
Opravim surra, ventil bez napajania je uzavrety, nie otvoreny.
Ja mam tiez tento problem na 318i, teply vzduch ide len spolujazdcova strana, vodicova ide furt studeny...100 percentne je to u mna vodny ventil, nieco mi sposobuje ze mam jeden stale zavrety...

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 12:51
od SurrendeR
ja som cerpal info odtialto..
aj z toho som usudil, ze ked je ventil bez napetia, je otvoreny..

http://www.laczik.org/BMW/repair/E38_he ... ter_valve/

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 12:56
od johnyfly1
ja mam compact a mam obyjacny ventil a ten je bez napatia otvoreny..
ale pocul som na tie dvojite u non compact ze bez napatia su zatvorene koli tomu ze ked praskne radiator az nevytecie vsetka voda ...

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 13:05
od SurrendeR
podla tohoto by mal byt zas stale zavrety :D
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eaning.htm

Pelican napísal:
Unplug the valve, they default to full open when unplugged. At this point you should get full heat


no najlepsie bude ak si to clovek sam overi.. treba priviest 12V na kontakty ..

Re: šoférova strana teplý vzduch,spolujazdec-studený

Napísané: Piatok, 4. Októbra 2013, 16:59
od EBOLA
bez napajanie je na 100% otvoreny. opravoval som ten svoj... a ked je pokazeny, tak ho nezavrie a v aute je aj cez leto sauna ;-)