Strana 1 z 2
e36 318is m42 dusenie
Napísané: Nedeľa, 22. Júna 2008, 23:50
od tronick
nazdarek!
nie vzdy ale v poslednej dobe dost casto mam dusivy volnobeh a rozbiehanie. napr chcem sa pohnut otacky padnu na uroven cca 200-300 a potom vyskocia hore,pocas tohto celeho je plynovy pedal stlaceny.aj pri preradeny inych rychlosti,alebo zmene polohy plynoveho pedalu autom trhne,akoby mal malo benzinu albo vzduchu.
labda,sviecky,filtre to je nove.
skrt.klapka cistucka,hadice skontrolovane,na koncoch eskapasky.
najhorsie je ze mi PC nekomunikuje s diagnostikou kua.
spotreba 10-11 aj pri velmi kludnej jazde mimo mesta.z vyfuku smradek,emisie mam uplne mimo.
dalsi priznak: idem si v poho napr na 4ke 80 a auto zacne dusit na
cca 2-3sekundy ukazovatel spotreby z 8L vyskoci na cca 15-20L/100km.
ma s tym niekto skusenosti?
dnes som skusil odpojit jeden konektor a je to ovela lepsie,len neviem co to je,aby som neuskodil.zatial som tak nabehal asi 30km.konektor sa nachadza olejovym filtrom v hlave motora is M42.kabel je dvojzilovy.
co to je?
vdaka
Napísané: Nedeľa, 22. Júna 2008, 23:58
od tronick
ehm> hadica medzi vahou a skrtiacou klapkou nieje bohvieaka ,tu chcem tento tyzden vymenit.ale je na nej aspom pol kila izolacky

a vodou som skusal ci nieje poskodena
Napísané: Pondelok, 23. Júna 2008, 07:03
od ieSko
hm, mal som s tym tiez problemy, ale v tom popise si vycerpal vsetky veci co ma v suvislosti s tym napadaju ...mne to robilo ked mi nejaky kus ladu urazil lamdasondu... ....resp. bola to kombinacia lamdy a deraveho kolena vahy vzduchu... ...Neviem si teraz vybavit ktory konektor si mohol odpojit, ale vyskusaj predsalen odpojit ten co ide do vahy vzduchu, motor by sa mal dostat do nejakeho nudzoveho rezimu kedy sice zere jak svina ale aspon nekolisu otacky. Keby si mal zaujem o to koleno, jedno nove sa mi povaluje doma, lebo som omylom kupil dve, tak ked tak daj vediet ak by mal niekto cestu do BA, lebo nejak velmi sa mi na postu nechce. Zisti za kolik si vies zohnat nove a nejak sa dohodneme

dusenie E36
Napísané: Pondelok, 23. Júna 2008, 07:44
od yankee79
Mne to tiez robilo obdobne ale len ked je dlhsiu dobu vlhkost, alebo prsi. V lete je to v pohode. Zial som to este nevyriesil. Vzdy je to lepsie ked precistim vzduchovy filter, skrtiacu klapku potom to nerobi az po dlhsom case ked sa opat zanesu. Pravdou je ze ked som dal novu hadicu ako pises tak prestalo robit, aj ked sem tam to spravilo zas ale nie tak casto. Za tu dobu som prisiel nato ako sa s tym popasovat, takze to zatial nechavam plavat a uvidim po case. Daj potom vediet ako to skoncilo.
Napísané: Pondelok, 23. Júna 2008, 14:24
od tronick
to koleno sacie som dnes objednal v BMW,tusim 690sk,do konca tyzdna by malo byt.
ked odpojim vahu to ide uplne mizerne.
vcera som cistil sanie vzducove.ono sa sklada z dvoch casti ,precistil som len hornu a na spodnu som nemal cas,to by bolo nadlhsie,ale vsimol som si tam nejaku klapkuna tu som dociahol,vycistil. myslim ze to pomohlo o nieco,ale este to neni ono.chcem este vyskusat vyhodit katalyzator.
Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 21:58
od tronick
je to v prdeli.
teraz sa nieze dusi pri rozbehu,ale ked chcem udrziavat rychlost,takze plynovy pedal musim ist viac k podlahe.spotreba cca 15.
tak ma napadlo,nebudu kruzky v Péčku? pri vysokych otackach dymi jak besne
Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:03
od VLADKY242
tronick napísal:je to v prdeli.
teraz sa nieze dusi pri rozbehu,ale ked chcem udrziavat rychlost,takze plynovy pedal musim ist viac k podlahe.spotreba cca 15.
tak ma napadlo,nebudu kruzky v Péčku? pri vysokych otackach dymi jak besne
Tak potom ide strašne vela paliva do motoru. A na diagnostike si bol

Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:32
od tronick
2x,ale moj pc nekomunikuje s diag takze nic :/
vela paliva ani nie,lebo zase volnobeh je OK.
Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:39
od VLADKY242
A ina diagnostika

Pisal si že čierny dym ide a to je vela paliva je ked pridaš strašne plni motor a preto aj spotreba a dusenie. Lambda je ako na tom

Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:42
od tronick
lamba nova.
teoreticky ked skusim vybat vahu vzduchu a bude si brat kolko bude chcet vzduchu takze by nemalo dusit.
to by znamenalo ze ide vela paliva...?
kde najdem ten chuj co pusta palivo. regulator tlaku paliva nie?
Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:55
od VLADKY242
tronick napísal:lamba nova.
teoreticky ked skusim vybat vahu vzduchu a bude si brat kolko bude chcet vzduchu takze by nemalo dusit.
to by znamenalo ze ide vela paliva...?
kde najdem ten chuj co pusta palivo. regulator tlaku paliva nie?
Ten regulator je na lište čo su vstrekovacie ventily . Ide dom tenka hadička

Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 22:55
od VLADKY242
A Lambda sonda kde je - ake napetie ukazuje ked to dusi

Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 23:09
od tronick
labda je za zvodami.napetie nemerane.
co sa da s tym regulatorom robit? cistit? ci len vymenit?nejak odskusat?
Napísané: Streda, 25. Júna 2008, 23:21
od VLADKY242
tronick napísal:labda je za zvodami.napetie nemerane.
co sa da s tym regulatorom robit? cistit? ci len vymenit?nejak odskusat?
Nie neda sa nič nastavovať.Ale podla lambdy viem čo a ako.Daj to na diagnostiku

Napísané: Štvrtok, 26. Júna 2008, 13:54
od tronick
ale nechce komunikovat auto s diagnostikou.
dnes som skusil odpojit hadicku s regulatora a mal som akurat volnobeh paradny.po pripojeni sa mi na volnobeh tiez dusi. pocas jazdy to menej dusi s odpojenou hadickou,ale iba o nieco menej.
potom som skusil zastat a dat ho po obmedzovac,no z vyfuku paradne kudele cierneho dymu