Strana 1 z 1
BMW e36 coupe chladic problem
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 14:54
od Ma89tes
Mam velky problem po naštartovani mi asi do 10 minut zohreje vodu na cervene poličko.Moze to byt tym ze tam nemam kryt na chladic a vrtulu?alebo prasknute tesneni pod hlavou?
...
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 14:59
od fester
tesnenie alebo hlava !!!!!!!!!
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 15:05
od kenedy_e46
tak tak nieco ztoho rychlo treba kuknut pokial nieje neskoro
Re: BMW e36 coupe chladic problem
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 16:26
od Peppo
Ma89tes napísal:Mam velky problem po naštartovani mi asi do 10 minut zohreje vodu na cervene poličko.Moze to byt tym ze tam nemam kryt na chladic a vrtulu?alebo prasknute tesneni pod hlavou?
moze byt aj chladic prasknuty.. syci? a fuci?
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 16:31
od BlackMW
nemusite mu hned praskat hlavy a chladice..
treba to najprv odvzdusnit !!
vyber odvzdusnovaci srob vedla nalievacieho vika, dopln vodu do plna po okraj az kym nebude z odvzdusnovaku vytekat voda bez bubliniek..
nastartuj, zapni kurenie, dolej este raz a potom to cele zavri..
neexistuje aby sa ti za 10 minut prehrial motor, iba vtedy ked nema vodu..
aj termostat ked sa pokazi tak na 95% ostane otvoreny a nezatvara, takze opacny efekt ako prehriatie..
aj ked je odidena visco spojka tak sa to na volnobehu neprehreje..
ak stracas vodu, musi niekde tiect prudom aby sa to po doliati prehrialo za 10 min..
ak je to tesnenie alebo hlava, pod vyfukom musis mat mlaku.. ale par kvapiek je vzdy vyzrazanych, to je normalne..
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 16:37
od Ma89tes
BlackMW napísal:nemusite mu hned praskat hlavy a chladice..
treba to najprv odvzdusnit !!
vyber odvzdusnovaci srob vedla nalievacieho vika, dopln vodu do plna po okraj az kym nebude z odvzdusnovaku vytekat voda bez bubliniek..
nastartuj, zapni kurenie, dolej este raz a potom to cele zavri..
neexistuje aby sa ti za 10 minut prehrial motor, iba vtedy ked nema vodu..
aj termostat ked sa pokazi tak na 95% ostane otvoreny a nezatvara, takze opacny efekt ako prehriatie..
aj ked je odidena visco spojka tak sa to na volnobehu neprehreje..
ak stracas vodu, musi niekde tiect prudom aby sa to po doliati prehrialo za 10 min..
ak je to tesnenie alebo hlava, pod vyfukom musis mat mlaku.. ale par kvapiek je vzdy vyzrazanych, to je normalne..
Oki skusim to.Diky
Re: BMW e36 coupe chladic problem
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 16:38
od Ma89tes
Peppo napísal:moze byt aj chladic prasknuty.. syci? a fuci?
Chladic je novy takze to nebude tym
Napísané: Utorok, 17. Júna 2008, 16:40
od Ma89tes
Chalani ked sa dava vzdy novy chladic treba to odvzdusnit?ak hej potom to bude tym