Strana 1 z 1

Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 15:11
od neowell
cawte co sa stane ked dam do mojej 323i r.v 96 riadiacu jednotku z 2,5ky r.v92?

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 15:17
od Peppo
co sa stane ked das blby nazov temy??

odpoved - zmenim ti ho...

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 15:23
od neowell
Peppo napísal:
co sa stane ked das blby nazov temy??

odpoved - zmenim ti ho...
ok

Re: Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 17:21
od BlackMW
neowell napísal:
cawte co sa stane ked dam do mojej 323i r.v 96 riadiacu jednotku z 2,5ky r.v92?


stane sa to ze ak to vobec pojde zapojit, tak pravdepodobne zapojis bosch riadiacu jednotku do siemens kabelaze a elektroniky..
a to bude zhruba vsetko co sa stane, viac sa asi nestane nic

tu ti pomoze jedine clovek co to skusal v praxi, ale na vysledok som zvedavy..
pokial sedi znacka a BMW cislo na riadiackach, su zamenitelne
aj ked soft moze byt iny.. 325i a 320i bosch som vlastnorucne zamienal na M50 a ziadny rozdiel..

trochu teorie: 2.5i mali v drvivej vacsine Bosch elektroniku a M52 mali Siemens elektroniku,
t.j. nekompatibilny prietokomer, nekompatibilna lambda..
okrem toho 323 ma novsi typ motora, takze interne moze motorova kabelaz fungovat inac..

teoreticky keby si zobral celu motorovu kabelaz, mozno by si to M52 zelezo rozbehal ale prakticky ani srnka netusi..

Re: Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 18:44
od neowell
BlackMW napísal:
stane sa to ze ak to vobec pojde zapojit, tak pravdepodobne zapojis bosch riadiacu jednotku do siemens kabelaze a elektroniky..
a to bude zhruba vsetko co sa stane, viac sa asi nestane nic

tu ti pomoze jedine clovek co to skusal v praxi, ale na vysledok som zvedavy..
pokial sedi znacka a BMW cislo na riadiackach, su zamenitelne
aj ked soft moze byt iny.. 325i a 320i bosch som vlastnorucne zamienal na M50 a ziadny rozdiel..

trochu teorie: 2.5i mali v drvivej vacsine Bosch elektroniku a M52 mali Siemens elektroniku,
t.j. nekompatibilny prietokomer, nekompatibilna lambda..
okrem toho 323 ma novsi typ motora, takze interne moze motorova kabelaz fungovat inac..

teoreticky keby si zobral celu motorovu kabelaz, mozno by si to M52 zelezo rozbehal ale prakticky ani srnka netusi..
tak seriem na to nebudem robit pokusi som rad ze som dal to auto ako tak do poriadku...

Napísané: Streda, 21. Mája 2008, 21:06
od VLADKY242
JJ ako Black píše len Bosch za Bosch ,Siemens za diemens :wink:

Re: Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Sobota, 1. Novembra 2014, 14:22
od Bigy
Ospravedlnujem sa ak je to mimo témy ale možno mi budete vedieť pomôcť. Mám 316i a kedže motor je zlý chcem dať motor z 318i. Ide o E46 motor m43. Ked vymením iba RJ motora zrejme to neneštartuje. Chcem sa opýtať čo je ešte potrebné vymeniť resp nakodovať aby to šlo ako ma? Je možne ponechať pôvodnú Rj z 316 nahrať na ňu nové mapy bez potreby výmeny Rj a imobilizera a pod? Dakujem

Re: Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Štvrtok, 20. Novembra 2014, 12:14
od evilcody
Ak som pochopil spravne do 36 ides davat motor z 46? Ake rocniky aut?

Re: Vymena riadiacej jednotky z 323 na 325

Napísané: Štvrtok, 20. Novembra 2014, 12:34
od Bigy
mám e46 316 a dal som tam motor z e46 318, je to ten istý motor len ma ostrejsiu vacku a duša ventil. Prehodil som motor To som nechal pôvodnú, dokonca tam bol aj konektor na disa ventil. Auto ide lepšie ale neviem to objektívne porovnat nakolko starý motor bol KO. Je podľa vás potrebné meniť Rj? Prípadne ma niekto skusesnot s nahranim novej mapy?