Strana 1 z 2
Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Sobota, 11. Augusta 2012, 16:46
od wladas47
Dobry....rozmišlam nad kupou ostrich vačiek len neviem ake a či bude daky citelny narast vykon a krutiaku...Ma dakdo zvas skusenost z ostrimy vačkamy na
M42?? Rozmyšlam kupit od
Dbilas Dynamic 264°.tu je link na ne
http://www.highperformanceparts.cz/ostra-vacka-dbilas-dynamic-bmw-318iscompact-318tiz3-19-16v-m44-264_stupnu_.16360.
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 13:46
od vreco
Fakt 20k za vačky?

čo tak radšej zohnať 6valec,4hrnek by som nehonil do takýchto extrémov
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 14:35
od wladas47
vreco napísal:Fakt 20k za vačky?

čo tak radšej zohnať 6valec,4hrnek by som nehonil do takýchto extrémov
Nechcem ist do velkych objemou takže mi moc na vyber neostava, radčej zainvestujem do lahšej
M44B19 ako robit vymenu za tažšiu a lenivejši 6 valec
M52B20
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 16:21
od Arnold
Toto nieje Honda cicik 1.6 V-TEC ze kupis vzduchovy filter a + 10k

Preco asi nikto netuni 4 hrnce? Asi preto lebo to ma slaby vykonnostny potencial, po zvyseni tovarenskeho vykonu uz tolko nevydrzia, zato 6 valce maju ovela vacsiu vydrz. M50B20 nieje az taky lenivy, avsak proti M50B25 alebo M52B28 to je fakt lenive. 6 valce sa upravuju lahsie, viac ludi ich upravuje nez 4 valce. Vezmi si napr. M52B28: Sanie M50B25-10-15k, Zvody M3 3.2 vypodlozene 2x tesnenim- 5-10k, uprava riadiacej jednotky-15-20k a ihned mas z 200 koni (seroivy vykon M52B28 je vyzsi nez tabulkovy) 250 koni, co uz je celkom dost. Je nezmyselne upravovat 1.9, lepsie ako to ide to uz nepojde. Jedine stroker kit na 2.3L od hartge, ale to su uz astronomicke ceny.
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 16:46
od ice.blade
preco by bolo nezmyselne upravovat 4 valce??? ja tiez mam 4valec sice M43 ale nevymenil by som ho... aj mlady homola jazdi okruh na upravenom
4 valcovom 2 litri 
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 17:13
od wladas47
Arnold napísal:Toto nieje Honda cicik 1.6 V-TEC ze kupis vzduchovy filter a + 10k

Preco asi nikto netuni 4 hrnce? Asi preto lebo to ma slaby vykonnostny potencial, po zvyseni tovarenskeho vykonu uz tolko nevydrzia, zato 6 valce maju ovela vacsiu vydrz. M50B20 nieje az taky lenivy, avsak proti M50B25 alebo M52B28 to je fakt lenive. 6 valce sa upravuju lahsie, viac ludi ich upravuje nez 4 valce. Vezmi si napr. M52B28: Sanie M50B25-10-15k, Zvody M3 3.2 vypodlozene 2x tesnenim- 5-10k, uprava riadiacej jednotky-15-20k a ihned mas z 200 koni (seroivy vykon M52B28 je vyzsi nez tabulkovy) 250 koni, co uz je celkom dost. Je nezmyselne upravovat 1.9, lepsie ako to ide to uz nepojde. Jedine stroker kit na 2.3L od hartge, ale to su uz astronomicke ceny.
Na motore M50B20 som už jazdil a je to dost lenive ved oproti M44 je zrychlenie na 100 skoro totožne....no hej 4 valce sa malo upravuju ale u BMW sa to vždy oplati ved prve M-ko bolo len štvorvalec a tak isto v serii zavodou GT najdeme vela štvorvalcovich 318iS......Ale vratme sa k teme
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 17:42
od Arnold
Nehovorim ze sa 4 valce neupravuju

Hovorim ze uprava 4 valca nema zmysel ked zo 6 valca mozes mat za rovnaku cenu este raz tolko

Ano, prva M3 (E30) bola 4 valcova ale nevidim zeby dalsie boli tiez stvorvalcove

4 valcova bola M3 preto lebo v tych casom boli vyzsie objemy velmi znevyhodnovane kvoli emisiam a potom uz nemalo zmysel pre 2-3 roky dalsej vyroby konstruovat novy 6 valec pre M3

Niekde som cital ze M50B25 povodne zacala navrhovat divizia M ale to je asi len somarina ktorych je fakt vela.
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 17:55
od bjukemen
..nema M44 uz ostre vacky v serii.?.. cca 260°..? aspon tak s ami teda zda..
..tento motor ma kamarat ako sa pisalo v inej teme podstata je odlahcit auto, poladit vyfukovu sustavu a dat tam dobry chip s posunutym obmedzovacom.. ale pchat tolke tisice do toho je kontraproduktivne.. teda ked mas na to penaize bez problemu, ale na vykon cca 200 ps budes potrebovat dost financii.. takze napis aky mas ciel a potom sa da dalej debatit...
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 17:58
od eko.fresh
m44 som jazdil 4 roky, je to dobry sportovy motor... len nesmies mat kamosov s R6
Ale, co WTCC sa jazdi tiez s 4 valcami... E90 320si je tiez 4 valec. Tu nejde o krutak a absolutny vykon. Ide o nieco ine
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Nedeľa, 12. Augusta 2012, 18:01
od bjukemen
..o vykon ide vzdy

a priebeh sa da upravit chipom, teda ciastocne
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Piatok, 17. Augusta 2012, 20:00
od wladas47
bjukemen napísal:...ale na vykon cca 200 ps budes potrebovat dost financii.. takze napis aky mas ciel a potom sa da dalej debatit...
Ešte raz porosim aby sa venovalo teme
ostrim vačkam...ich skusenosti a podobne..nemusia bit od tohto vyrobcu ale celkovo...od vyroy by mali mat dake 252 alebo podobne.....ak by som chcel menit motor za iny tak by som tam mohol nadžgat M60 alebo aj S70....ide mi oto aby som povodne auto porobil do velmi slušneho stavu z dobrym vykonom teda celoladene vyfuky, odlahčena remnica, viackalpkove sanie a podobne....ale teraz sa bavme len o tych
VAČKACH
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Sobota, 18. Augusta 2012, 09:52
od vreco
Ja ti viem porozprávať len o vačkách na M50/2 a S50/2 ak by ťa to zaujímalo no.
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Sobota, 18. Augusta 2012, 11:10
od wladas47
vreco napísal:Ja ti viem porozprávať len o vačkách na M50/2 a S50/2 ak by ťa to zaujímalo no.
Každa skusenost z vačkou mi pomože lepše ako nič aj ked sa jedna o 6 valec...
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Sobota, 18. Augusta 2012, 11:22
od eko.fresh
http://www.metricmechanic.com/product-p ... ead-parts/Ja by som bral ked uz tak od MM. Robia kompletne prestavby M44 motorov...
Atmosfery M44 do 190k turbo M44 do 350k prevrtane na 2,1l
http://www.metricmechanic.com/product-p ... s/m42-m44/
Re: Ostrá vačka Dbilas Dynamic BMW 318is
Napísané: Piatok, 21. Septembra 2012, 20:28
od wladas47
ešte som premyšlal nad 280 ale tam by bola už nutná asi aj upráva zmesi