Strana 1 z 2
Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Piatok, 10. Augusta 2012, 09:16
od wladas47
Dobry den, mam motor M42 a zhanam nato odlahčene remenice ma tu stim dakto skusenost??lebo všetky čo som našiel boli určene len pre 6valce....
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Nedeľa, 14. Októbra 2012, 18:17
od wladas47
viem že veľa vyrobcou nieje čo roby úpravy remenic na BMW štvorvalce...práve preto toto fórum či nikdo neve de takú môžem zohnať lebo všetky moje snahy už dáko upadajú lebo som vždy našiel len na šesťvalec..ak nepočítam zopár čínskych vyrobcou ktorý do europi nedovažaju
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 21:38
od kiwic
Radsej vymen visko spojku za el. vrtulu bude to mat asi podobny efekt.
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 22:16
od wladas47
kiwic napísal:Radsej vymen visko spojku za el. vrtulu bude to mat asi podobny efekt.
aj nadtim som už premišlal ale bude tam troška viacej prace pri prerabke elektriny potom...a v pripade oboch varijacii by bol najlepši efekt
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 22:23
od johnyfly1
v com tam je iny efekt elektrika a visco?

Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Utorok, 16. Októbra 2012, 23:51
od vreco
zbytočne ti visko berie koníky aj keď je kompletne "vypnutá". a taktiež ak ti raz prdnú silenbloky na motore alebo ložisko na pumpe tak ti nerozšľahá polku vecí čo je pred ňou

ja som vymenil termostat a čidlo pre ventilátor za náhrady s nižšou teplotou a vydržalo to aj bratislavské kolóny v 36ke so spustenou klímou. a určite som pocítil reakciu na plyn k lepšiemu.
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Streda, 17. Októbra 2012, 08:28
od wladas47
johnyfly1 napísal:v com tam je iny efekt elektrika a visco?

som tam napisal ze odlachčena remenica a elektricka vrtula by malanajlepši efekt na vykon.....nie efekto visco a elektriny...
len premišlam de a ako by som zapojil tu vrtulu koli poistkam aby to zniesli.....
inako bol znatelne zvišenie vykonu???hlavne by ma zaujimala zmena krutiaka v nizkych otačkach ....predca pravda že visco aj z vrtulou ma dohromadi dake kilečko takže je to velke bremeno pre klukovku
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Streda, 24. Októbra 2012, 18:08
od heroe
Otázočka odo mňa, tieto odľahčené remenice, dobre som pochopil že to sú kladky akurát s menšou váhou? Tým že ich motor nemusí roztáčať takou silou, tak vznikne nárast výkonu? Teda nestráca sa ten výkon na kladkách? Niečo som pokukal a za cca 200€ som sa tu
http://www.beastpower.com/p/bmw/tms-power/PPK-E46 dočítal, že 10hp dostanem to je celkom fajn vecička potom, prečo to všetci ešte nemáme na aute?
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Streda, 24. Októbra 2012, 21:37
od starynovy
na toto sa da povedat len LOL... 10hp? co to je za blbost? ak raz udas tej remenici nejaku uhlovu rychlost za pomoci nejakeho momentu, tak uz ziadnu energiu nespotrebuva, tudiz sa lahsia remenica prejavi akurat pri vysliapnuti plynu na volnobehu, aj to dost neznatelne, ta visco spojka detto, akurat ked je zopnuta, vtedy uz nejaky ten vykon bere - logicky, ked ju nahradis el. vrtulou tak nebudes brat energiu priamo z drazkoveho remena, ale cez alternator, velka vyhra. Lepsia uprava je odlahceny zotrvacnik, co uz znatelne pomoze motoru do otacok, a aj do vybracii.. radsej sa naucte gramatiku, a tych 200€ za remenicu dajte do noveho oleja, a sviecok...
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Streda, 24. Októbra 2012, 21:50
od Kraken
starynovy napísal:na toto sa da povedat len LOL... 10hp? co to je za blbost? ak raz udas tej remenici nejaku uhlovu rychlost za pomoci nejakeho momentu, tak uz ziadnu energiu nespotrebuva, tudiz sa lahsia remenica prejavi akurat pri vysliapnuti plynu na volnobehu, aj to dost neznatelne, ta visco spojka detto, akurat ked je zopnuta, vtedy uz nejaky ten vykon bere - logicky, ked ju nahradis el. vrtulou tak nebudes brat energiu priamo z drazkoveho remena, ale cez alternator, velka vyhra. Lepsia uprava je odlahceny zotrvacnik, co uz znatelne pomoze motoru do otacok, a aj do vybracii.. radsej sa naucte gramatiku, a tych 200€ za remenicu dajte do noveho oleja, a sviecok...
suhlasim, naco ziskavat uplne zanedbatelny a nepoznatelny rozdiel remenicami za 200€ keď sa dá veľa získať napr. vyhádzaním interiéru a odľahčením auta, dať tam nejaké ľahké disky..... to sú veci ktoré sa väčšinou najskôr riešia, a sú to lacné riešenia
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Štvrtok, 25. Októbra 2012, 00:45
od TomNR
ked odlahcujes zotrvak, mal by si vraj aj remenicu... priznam sa, nikdy som neskumal, pre mna su take upravy zbytocne, kedze NM su u mna vhodnejsie, ale i tak... a ako tieto vahy ti dost spravia... odlahceny zotrvak, remenica, same znizovanie hmotnosti, ktore sa musia roztocit... kazdy dober je nevhodny, ale je znamo, ze pri el. vrtuli mas k dispozicii vacsi vykon, kedze ked sa rutis po okreskach, tak vrtulu nepotrebujes... alebo teda okruh, aby sme boli legalni

Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Štvrtok, 25. Októbra 2012, 02:07
od majro
odlahceny zotrvacnik a aj remenica ma svoje pre a proti.. tym, ze je kvazi lahsi(a), motor ich lahsie a jednoduchsie vie roztocit, cize bude viac zivsi v nabehu do otacok.. to ci pridaju vykon je podla mna relativne.. neviem ci pridaju hp, podla mna ani nie, ale lepsie pojdu do otacok.. co je velmi uzitocne.. rovnako je to aj s visko a vrtulou..
avsak nevyhoda je taka, ze tym, ze maju mensiu vahu, maju aj mensiu zotrvacnost, cize budu potrebovat viac paliva na udrzanie, kedze velmi rychlo a lahko klesnu otacky, a vzrastie spotreba.. ja som nad tym tiez rozmyslal, a mozno sa dakedy do toho pustim..
remenicu by som tipol, ze sa da celkom jednoducho spravit, tak ako aj odlahcit zotrvak, a to bud nejakym vybrusom, alebo vyvrtanim dier.. kazdopadne treba vediet, kam vrtat, a na to uz musi clovek co to vediet..
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Štvrtok, 25. Októbra 2012, 21:36
od compact
jazdil som na E36 323i pol roka bez visco a vrtule a nič som nepocítil na výkone a ani na reakcii na plyn.....aspon môj pocit.....možno sa pletiem, nejazdil som furt ostro- daily car
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Piatok, 26. Októbra 2012, 09:26
od heroe
starynovy napísal:na toto sa da povedat len LOL... 10hp? co to je za blbost? ak raz udas tej remenici nejaku uhlovu rychlost za pomoci nejakeho momentu, tak uz ziadnu energiu nespotrebuva, tudiz sa lahsia remenica prejavi akurat pri vysliapnuti plynu na volnobehu, aj to dost neznatelne, ta visco spojka detto, akurat ked je zopnuta, vtedy uz nejaky ten vykon bere - logicky, ked ju nahradis el. vrtulou tak nebudes brat energiu priamo z drazkoveho remena, ale cez alternator, velka vyhra. Lepsia uprava je odlahceny zotrvacnik, co uz znatelne pomoze motoru do otacok, a aj do vybracii.. radsej sa naucte gramatiku, a tych 200€ za remenicu dajte do noveho oleja, a sviecok...
Nerozumiem tomu moc, tak preto som sa opytal, tych 10 hp bolo pisanych v tom linku tak preto ma to zaujalo. Zotrvacnik bude urcite v plane, pravdepodobne ale aj toto. Olej dostane auto tak ci tak. A to ze niecomu udas nejake zrychlenie neznamena podla mna ze uz to ziadnu energiu nespotrebuva, hadam to nie je perpetum mobile. Musis predsa dodavat energiu na to aby si udrzal urcite otacky nie? Dalo by sa ale odpovedat aj menej arogantne, nemyslis? Pravopisne chyby nemam rad ani ja to mas pravdu.
Kraken napísal:
suhlasim, naco ziskavat uplne zanedbatelny a nepoznatelny rozdiel remenicami za 200€ keď sa dá veľa získať napr. vyhádzaním interiéru a odľahčením auta, dať tam nejaké ľahké disky..... to sú veci ktoré sa väčšinou najskôr riešia, a sú to lacné riešenia
Toto sa a daily car moc realizovat neda, okrem lahkych diskov, tie uz su.
TomNR napísal:ked odlahcujes zotrvak, mal by si vraj aj remenicu... priznam sa, nikdy som neskumal, pre mna su take upravy zbytocne, kedze NM su u mna vhodnejsie, ale i tak... a ako tieto vahy ti dost spravia... odlahceny zotrvak, remenica, same znizovanie hmotnosti, ktore sa musia roztocit... kazdy dober je nevhodny, ale je znamo, ze pri el. vrtuli mas k dispozicii vacsi vykon, kedze ked sa rutis po okreskach, tak vrtulu nepotrebujes... alebo teda okruh, aby sme boli legalni

Ako si myslel ze Nm su u teba dolezitejsie? Myslis ze tymto sposobom sa meni nejako priebeh krutaku?
Chalani len sa pytam neznamena to ze chcem niekoho zhodit, alebo co. Ak by to bola dobra uprava tak nevidim jediny dovod preco by sa nemala robit.
Re: Odlahčena remenica pre 318is
Napísané: Piatok, 26. Októbra 2012, 10:23
od TomNR
tak ti poviem... rad sa sklznem, ono to s prekvapenim ide aj na asfalte s vhodnymi pneu

preto su pre mna NM vyhodnejsie ako drat sa za otackami (beriem to tak, ze to su kw...)
a keby mam odlahcenu remenicu, zotrvak, tak NM klesaju... nie su tam uz take hmoty, ktore drzia tu hybnost... neviem ci tu, alebo v debate o vackach, ale tusim tu niekto spominal, ze odlahcena remenica a zotrvak... ano, motor sa lahsie rozkruti, lahsie ide do otacok, ale ked dojde kopec, budes musiet podradovat, lebo motor to neuvladze