vysoky tlak v chladiacej sustave m43b18
Napísané: Utorok, 7. Augusta 2012, 19:16
caute, riesim prave jednu mensiu zahadu, minuly tyzden som menil diel cislo 7 http://static.bmwfans.info/images/epc/ODI1X3A=.png
nakolko mi praskol. Vymenil som ho a dolial destilovanu vodu bez glykolu asi 4-4,5 litra a odvzdusnil ako bolo napisane v bentleys service manual: vymontovat odvzdusnovaci srob, dat kluc do polohy ked je zapnuta elektrika, nastavit kurenie naplno a dolievat do expanzky az dokym mi nebude cez odvzdusnovaci ventil vytekat voda + este som postlacal hadice lebo mi bolo povedane ze tam mozu ostat bubliny, potom som zasroboval odvzdusnovak a vytiahol hadickou z expanzky vodu tak do polky ako ma byt. Na budiku mi ukazuje teplotu motora dobru ale ked zastavim po jazde a kuknem sa pod kapotu tak vidim ze sa mi brutalne zvysuje hladina kvapaliny v expanzke a cez pretlakovy ventil mi syci para. Tak dnes som sa znova odhodlal to znova tak isto odvzdusnit s tym ze som tam dolial asi liter destilky co sa za 60km vyparilo, ked som po necelych 10 km v robote zastavil tak som mal zase poklesnutu hladinu skoro uplne dole, pritom to podla budiku dobre chladi a aj to kuri, som isiel dnes zo zapnutym kurenim plus otvorene okna a teplota motora stupala o poznanie pomalsie ako normalne. kde moze byt chyba ? diky
nakolko mi praskol. Vymenil som ho a dolial destilovanu vodu bez glykolu asi 4-4,5 litra a odvzdusnil ako bolo napisane v bentleys service manual: vymontovat odvzdusnovaci srob, dat kluc do polohy ked je zapnuta elektrika, nastavit kurenie naplno a dolievat do expanzky az dokym mi nebude cez odvzdusnovaci ventil vytekat voda + este som postlacal hadice lebo mi bolo povedane ze tam mozu ostat bubliny, potom som zasroboval odvzdusnovak a vytiahol hadickou z expanzky vodu tak do polky ako ma byt. Na budiku mi ukazuje teplotu motora dobru ale ked zastavim po jazde a kuknem sa pod kapotu tak vidim ze sa mi brutalne zvysuje hladina kvapaliny v expanzke a cez pretlakovy ventil mi syci para. Tak dnes som sa znova odhodlal to znova tak isto odvzdusnit s tym ze som tam dolial asi liter destilky co sa za 60km vyparilo, ked som po necelych 10 km v robote zastavil tak som mal zase poklesnutu hladinu skoro uplne dole, pritom to podla budiku dobre chladi a aj to kuri, som isiel dnes zo zapnutym kurenim plus otvorene okna a teplota motora stupala o poznanie pomalsie ako normalne. kde moze byt chyba ? diky