Strana 1 z 1

E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 21:00
od fafa111
Caute, dnes rano si idem a zamnou biely dym, pozriem na teplotu a stupa. Zastavím, otvorím kapotu a para. Pri poslednom valci (ten co je pri okne) voda a trochu oleja hore na motore a syčalo to, kým to nevychladlo. Skontrolujem vyfuk, vidím vodu, vody ubudlo aj v nádržke. Skontrolujem olej, ten je v poriadku a tolko kolko bolo.

Moje otázky sú:
Kde zvyknú praskat hlavy? Na siestom valci? (motor M52B20)
Môže to byť aj niečo iné? (nejaká mrazová poistka, alebo ???)

:( :( :( :( :( :( :( :(

Prosim aj nejaký kontakt na niekoho v PO, KE ,MI, a okolí, kto to opraví.(samozrejme, že za eura)

doplním je to E36 320i M52B20 rv.12/96

Re: Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 21:16
od Kraken
Ide ti biely dym z výfuku? Ja len či sa ti náhodou len niektorá hadica neroztrhla a keď začala voda čapať na motor tak sa začala odparovať. Ale ak ide tne dym z výfuku tak je to buď tesnenie alebo hlava. Bez rozobratia sa to vpodstate určiť nedá. Hlavné je nejazdiť takto.

Re: Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 21:19
od fafa111
ano ide aj z vyfuku, na volnobeh pravidelne pusti s prestavkami biely dym, koncovky boli mokre.
zozadu na motore pod sanim jak je vstrek, tam to bolo najviac od vody, ked nastartujem, nevidno nic striekat, ale syci to.

Re: Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 21:21
od Kraken
Tak to sa asi dostáva voda do jedného valca ak je to také pravidelné. To už jedine servis a tam sa uvidí, ale hlava by to byť nemala, oveľa častejšie je to tesnenie pod hlavou.

Re: Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Utorok, 15. Mája 2012, 21:58
od ViktorDDD
podľa mňa tesnenie pod hlavou odišlo, lebo hlava praská skôr medzi vodným kanálom a valcom, ale ty to máš od vodného kanála do valca ale aj smerom von
finančne to také tragické nie je, tesnenie+skrutky dokopy okolo 80€, zrovnanie+tlakovanie hlavy (pravdepodobne bude mierne ohnutá hlava preto sa podfúklo tesnenie) podľa toho kde koľko zato berú tak 60 - 100, ešte nejaké veci okolo a pre skúseného mechanika práca tak na 3-4hodinky

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Streda, 16. Mája 2012, 19:32
od fafa111
Na koho sa s tym mozem obratit?

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Štvrtok, 17. Mája 2012, 16:23
od fafa111
Mám nové poznatky, auto som nemal jak sa povie doma, teraz som s ním prešiel cca 30km s viacerými prestávkami. Ked sa nahreje, ked som presiel asi tak 5km, zozadu motora syčí para a teplota stupa rýchlo. Ked vychladlo, zase sa dalo prejsť pár km.

Ide zozadu do motora nejaká hadica, ktorá moze púšťať paru?

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Štvrtok, 17. Mája 2012, 19:20
od fafa111
Rozobrali sme vsetko, aby sme sa mohli pozriet zozadu na motor a nasli sme prasknutu hadicu vody, tak dufam ze to je ono.

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Štvrtok, 17. Mája 2012, 19:30
od ViktorDDD
tak držím palce aby to bolo len tým :wink:

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Pondelok, 21. Mája 2012, 14:03
od gomez89
Mimochodom,vsetci dufame,ze netlacis autu,ked je uplne studeny motor.ci?
Kamarat mal tiez podobny problem minule leto na 520i a nebola to ani hlava,ani tesnenie.Chyba bola vo vodnej pumpe a v zavzdusnenom systeme :wink:
Good luck 8)

Re: E36 - Prasknuta hlava, alebo tesnenie?

Napísané: Streda, 23. Mája 2012, 20:53
od fafa111
Samozrejme, ze netlacim za studena.

Dali sme novu hadicu, je dlha asi 20cm, zatial to vyzera ze to ide, zajtra sa poriadne preveziem a uvidime. Dufam, ze nepraskne.

Mimochodom staci obycajna hadica? takato: http://www.powerbelt.sk/?Prod=GUMI-VIZ-NYOMO

viem ze origo nestoji vela, ale ide o to rozoberanie. ](*,)