ViktorDDD napísal:však ale dávku paliva nastavuješ pohybom elektrickej hlavy čerpadla, čiže tej vrchnej obdĺžnikovej časti, a pre výmenu tesnenia to musíš dať dole a potom keď to poskladáš tak tú hlavu môžeš posúvať dopredu-dozadu v rozmedzí pár mm tým nastavuješ dávku paliva
nemyslel som hýbať celým čerpadlom

luky2208 napísal:ak ti to tečie len z pod toho prvého vrchneho tesnenia tak to daj smelo dolu a nebude treba nič nastavovať ale nesmieš povoliť šruby čo držia aj spodnu časť musiš povoliť len tie ktoré držia vrchnu a len jedna jedina je spoločná a tou nič nepokaziš akurat že ak ju maš originál tak na nu potrebuješ špecialny kluč alebo na to niečo prispôsobiť.
yoyo,uz chapem jak napisal Lukky,ze naco Ty narazas Viktor.
Presne,je tam ten cudny srob,co ma take 3 hrany,jak trojuholnik.Hm. takze musi to ist na diagnostiku?
Kks,netusim,ze totok mi kdo tu v PO nastavi.
Lukky,mne tecie aj zo spodneho tesnenia a aj z vrchneho,takze som to musel cele rozobrat.cize ta spodna cast sa posuva do predu a do zadu hej? a tym sa hybe ta vrchna cast elektricka jak som to pozeral.Kurnik by som to odfotil,ale mam to u kamarata v garazi rozobrate.
V prvom rade potrebujem tie dve tesnenia zriesit.V pondelok zajdem do Boschu tuto v PO,dnes som to uz nestihol,snad to tam budu mat,alebo ak nie,tak dufam,ze mi to budu vediet objednat.
Mohlo sa cerpadlo roztiect kvoli tomu,ze som pomenil vstreky?
A btw.Lukky,to klepanie bolo kvoli zlej nafte,nalial som inu a prestalo klepat
Popripade aby som vedel,aky tam je postup pri nastavovani tej davky paliva?