Strana 1 z 4

zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 01:02
od //MPower
Vie mi niekto zdatny povedat nieco ktomu?viem ze sa tam da dat z 325i sanie a ze vraj ma viac koni ale nizsi krutak..mna by zaujimaly vsetky rozdiely medzi 328i a 323i okrem objemu samozrejme v com vsetkom sa 323i odlisuje..popripade co vsetko by som mohol prehodit z 328i motora a ktomu aj ked vymenim rj motora 328i a dam ju na 323i co to sprvy..resp.da sa 323 preprobit na 328?ked vymenim hlavu?lebo vaham ci ponechat motor do buducnosti alebo menit,nie ze by bola 323i slaba ale chcem to ako bokovku vykendovu tak nech je to poriadne :D za vsetko info dakujem

a este na okraj by som velmi rad vedel ak niekto vie vsetky hlavne rozdiely medzi e36 328i a e36 M3 US

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 02:10
od chefino
Kompresor. Alebo predať a kúpiť 328i, lepšie ale M3.

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 02:14
od //MPower
kompressor by bol asi velky zasah do motora..a asi aj drahsi ako vymena motora

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 06:42
od jararak
cely motor je zhodny, jedine ojnice a kluka su rozcne (iny zdvih, vrtanie ostava), 328 ma vecsiu spojku (nie vzdy), zadne brzdy ventiovane (aj niektore 323 ich maju), vyfuk je iny, mas celu dvojruru od pociatku po koniec.

chalan mi ukazoval tak 2 roky dozadu brzdu z 323i tour, mal tam komplet vyfuk so zvodavmi od eisenmanna - 211 koni to malo tusim.

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 11:19
od Dogg88
//MPower napísal:
kompressor by bol asi velky zasah do motora..a asi aj drahsi ako vymena motora

ASI? :D rataj ze kompresor vyde asi tak 3x drahsie ako vymena motora... :wink:

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Streda, 18. Januára 2012, 21:58
od Avenger
Vidim ze sa ti auto nedari predat tak vymyslas sprostosti budes mat potom jednu velku skladacku, cim sa ti riadne skresa skupina potencionalnych kupcov ...vyckaj casu jak hus klasu urcite uz nejaky studentik setri na nieco take cez leto pojdu na brigady a auto pojde prec teraz neni cas na take auta...potom predas, zatial si dosetris ak je treba a kup m3 a nemusis vymyslat....

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 12:42
od //MPower
Tak keby ze silou mocou chcem uz je davno predane..mal som nejake ponuky vsetky som odpmietol tak isto som mal aj dost moznich vymen za 530d a podobne..dokonca som aj auto staihol z predaja na autobazre a pod..uz je len tu,cize som ochotny ho vysperkovat a nechat si ak zan nedostanem co chcem :wink: nikto mi neveri ze ho fakt surne predat nepotrebujem :D

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 17:24
od dodoIPD
M3 motor, kazda lepsia uprava co by REALNE zdvihla vykon 323i bude stat tolko, za kolko kupis S50B30 motor.

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 18:07
od //MPower
Rad by som sa povozil v tvojej aby som vedel co od oho cakat :wink:

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 18:23
od Dogg88
viezol som sa v M3 S50B30
jasne ze to ide lepsie ako 323i ale zazrak od toho necakaj...zospodu to je skoro to iste (mrtva atmosfera) a v otackach je to potom dost lepsie... 2 a 3 kvalt je neporovnatelne zivsi ale zvysok uz nie je tak razantne ohromujuci...
Ak chces nieco z coho sa poseres tak treba turbomotor s velkym krutakom :wink:
Ale ako bolo pisane, tiez sa priklanam k nazoru ze radsej kupit rovno M3 ako vrazat prachy do uprav 323i....
Maysner ma(l) na predaj daky motor 3,0 AC Schnitzer ci co nie?

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 18:32
od Mimo
to bola alpina tuším

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 18:40
od Dogg88
je to mozne...pisal som si snim ked som aj ja prechadzal tymto obdobim "vymeny motora" ale nakoniec som do toho nesiel pretoze tam bolo nieco s ventilom ci co...nebol proste 100% ten motor tak som sa na to vykaslal...
Potom som riesil vymenu mojho motora za motor S38B36 ktory sa kolegovi vala doma v garazi ale zastavba motora z e34 do e36 bola natolko komplikovana ze sme sa na to vysrali....
tam vznikli 4 problemy
1. motor oprie o napravu...treba riesit vanu
2. motor oprie o kapotu, treba resit iny tvar kapoty
3. motor potrebuje inu prevodovku, najlepsie 6q z M3
4. prevodovka M3 6q je dlhsia, treba riesit kratsi kardan...

Proste MOJE zistenie na zaver: "Treba sa povozit a ked ma to prestane bavit, predam ho a kupim si M3" - kedze 323i nie je ziadna diskoteka (co sa vykonu tyka) idem sa naplno venovat znizeniu a stance...

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 19:05
od //MPower
ja mam moznost tam dat motor S50USB32 ten ma 179kw a 320nm a z 0 - 100km dava za 5.8s pritom S50B32 co ma 236kw a ten dava 0 - 100km za 5.5 tak az tak razantny rozdiel tam nebude si myslim a oproti M52B25 to musi byt riadna zmena..uz klasicka 328i nejde zle..mne na 323i vadi ze je dole mrtvy..henten by mal snad uz od spodu davat dobre do sedadla ale stale vaham..inak premna by bola lepsia 335i ako M3 V8 :D ten 335i + chip pocitovo ponukne lepsi zazitok aspon pre mna.

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 19:10
od Dogg88
//MPower napísal:
... ten 335i + chip pocitovo ponukne lepsi zazitok aspon pre mna.

ano pretoze je tam iny priebeh krutaku a samotny krutak je po chipe o dost vyssi...

Re: zvysenie vykonu 323i e36.

Napísané: Štvrtok, 19. Januára 2012, 21:32
od Maysner
Vykonu nebudes met nikdy dost. Po chvili te to omrzi a budes chtit vic. Ja tak ladil svoji 325 obyc motorem 2,8 a pak 3,0 alpinou. Alpina jde do sveta, 2,8 AC Schnitzer zustava doma. S S50B30 jsem si nejakej kilacek najel. Ve vykuchanym aute, Jen standartne nastrojena kastle a vevnitr jen palubka a dve sicny. Je to zajimavy svezeni, ale ze bych si z toho uchcaval do kalhot, to ne. 3,2 neznam ani jako spolujezdec, tam by to melo byt o dost jiny.
Jak jsem byl zvyklej radit s 250k Alpinou, tak se mi zamlouva i aktualni 320. Asi diky prevodum je to svizny, ale pri predjizdeni si nejsem az natolik jistej. A zrovna ty prevody mi na tom vadi, mam rad delsi z "dospelych" R6. I s 323 je pekny pojezdeni, ma to bratranek, 328 jede o poznani lip, ale zavratnej rozdil to neni. Ladit 323 na vykon 325 jen sanim s klapkou, bez jednotky mi prijde k nicemu. Spis bych vyuzil lehkyho bloku a nahastrosil na M52 motor absolutne vse z M50. Vsak jsou pajsly temer stejny, prislusenstvi mezi motorama sedi a mela by z toho vylezt vykonove 325 ale o 40kg lehci. Spotreba samozrejme stoupne. Na 328 to met nebude, ale 325 by to melo podelat.
Diferak taky dela dost. Mel jsem na 328 dif z 325 a zadna 328 me nebyla schopna na sprintu sundat
Jsem zvedav na rozdil mezi 328i a 328i ACS