Strana 1 z 1
Ostré vačky 320i
Napísané: Pondelok, 14. Novembra 2011, 17:56
od Tyler
Máte niekto skúsenosti s ostrými vačkami? Čo všetko k tomu je potrebné vymeniť, aby to malo zmysel? Výsledný efekt? Cena?? :)
Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Utorok, 15. Novembra 2011, 08:16
od JOKO020
320i......... cena vysoka, zmysel to nema žiadny, staci prehodit vačky a zmenit soft rj... a uz sme na cene min 800 e
vykon prida max 10-15 kw.
pri zvyšovaní výkonu u 320i treba postupovat nasledovne: Kep motor min 2.5i a prehod ho tam.
Financne je to lacnejsie a vykonu to prida viac ako nejake vačky a pod...
na oko je ten motor totožný a difom z 320i to pojde ako gula

Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Utorok, 15. Novembra 2011, 10:04
od BMWrobika
musim sa priklonit k tomu nazoru a motor 2,3 je najlepsi te ked das budes spokojny
Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Utorok, 15. Novembra 2011, 10:06
od Dogg88
motor 2,3?

snad nemyslis z 323i
...som tu spravne na BMWklube?
Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Utorok, 15. Novembra 2011, 11:55
od JOKO020
motor z 323 je 2.5 obsah...a či je najlepší?? to veru nie, skor by som pokukoval po M50B25 co je starsia 2.5 z 325i bezvanos poprípade z Vanosom.
bezvanos je ochotnejší motor čo sa týka výkonu a ochoty točiť vysoké otáčky, avšak spotreba je horšia ako 2.5 s Vanosom.
najlepší je však motor 2.8 (ak nerátame //M motory 3.0 a 3.2) má síce papierovo taký istý výkon ako 2.5 ale má ovela lepší priebeh krútaku a je tam toho krútaku aj viac

Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Utorok, 15. Novembra 2011, 18:10
od Tyler
Keď sme pri tých úpravách... ja mám auto na sekvenčnom plyne, tzn. priamy vstrek... takže by nemal byť problém odpojiť hadice a dať nový motor, teoreticky. Z 323i pasuje motor úplne presne a sedí so všetkými dielmi v 320i, či je potrebné ešte niečo meniť? Koľko by stále takáto výmena??
Re: Ostré vačky 320i
Napísané: Streda, 16. Novembra 2011, 19:22
od jararak
dogg - 323 ma vela vyhod, zvecsa nieje vyhonena od mladeho kokota, lebo nebola v jeho merku, na druhu stranu je ten motor orezavany jednou rurou vyfuku a istymi upravami ma ten motor 210-5 koni (chalan svojho casu daval obrazok z brzdy, mal tam 323 s ladenymi zvodvmi, katom a koncom od eisenmannu)
na druhu stranu da sa ist medzimesto za 8 litrov, okrem ineho ma 323 zhodne brzdy s 328, zhodny diff, spojka je diskutabilna, podla nalady boli spojky. dalsia, hoc uchylna vec, 323 a 328 ma rovnake vrtanie a aj piesty, rozdiel je v kluke a ojniciach.
ak budes zhanat motor, kupuj aj s ews, klucom a imobilizerom. btw musis este pozriet aky mas motor 2litre boli 3 druhy, m50, m50tu a m52