Strana 1 z 2

Zajtra idem pozriet BMW 318tds 1999. Prosim o rady

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 19:25
od bluedawe
Pekny den zalam vsetkym clenom.

Zajtra (v piatok) si idem obzriet, a snad aj kupit BMW 318TDS, rv. 1999. Je to strieborny Touring.

Najazdene ma (na tachaci) 105000.

Nenasla by sa neaka dobra dusa, ktora by sa pripadne isla pozriet somnou? Je to v Trencine.

Ak mi mozete poradit, a teda odpovedat na nasl. otazky:

- aku cenu odhadujete
- co su najcastejsie problemy pre tento model (presiel som fora o kupovani BMW na tomto webe, ale nic konkretne o 318TDS som nenasiel -- mozno som len zle hladal.)
- nevie niekto vycitat km aj z inych casti ako palubovky (na overenie...)

Dakujem.

David

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 19:30
od lajooriginal
ja osobne by som TDS nechcel...ako viem tak dost casto mavaju problem s cerpadlami...

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 19:38
od bluedawe
lajooriginal napísal:
ja osobne by som TDS nechcel...ako viem tak dost casto mavaju problem s cerpadlami...


Hmmm... To uz som menil ked som mal VW Golf... nerad by som do toho isiel znovu :(

Doma mame teraz 318i rv. 1987 a slape ako hodinky, ale na moj vkus vela papa 8)
<< BTW: je na predaj ;)

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 20:15
od jodekx
ja mam 318 tds compact a som snim uplne spokojny..ale to cerpadlo,to je pravda,blbnu..a co sa tyka tych km.neverim ze r.99 ma najazdene tolko kolko ma.. :wink:

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 20:16
od Pepe
Toho je viac. Teplý štart, menej paliva v nádrži ako 1/4, dymivosť, turbo, ťah motora vo vyšších otáčkach atď... :cry:
Takžejakže tie kilometre sú tiež dosť podozrivé. Odporúčal by som ti diagnostiku v značkovom servise, ako mať potom hlavu smútku.

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 20:30
od bluedawe
Davali sa uz aj v roku 1999 data o aute do kluca (xenonov a ostatnych casti) ?

BTW: rano asi zavolam do TOB-ky, tam by mali mat potrebne somarinky ;)

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 21:32
od Diablo
v E36tke údaj o km je len budíkoch

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 22:38
od slamec
milión krát sa to tu preberalo, ale máš odpustené

:arrow: http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?p=3596#3596 - na večerné čítanie

kup radsej benzin

Napísané: Štvrtok, 13. Marca 2008, 23:19
od jozi_bmw
co k tomu dodat. osobne by som radsej siel do nejakeho benzinu.
kazdy len riesi spotrebu, ktora je sice vyssia u benzinov, no zase benzin mas lacnejsi a rozhodne nemas tolko problemov ako s naftakom. ked sa na naftaku nieco dodrbe, je to fest drahe. cerpadla, vahy vzduchu, zotrvacniky... ee. benzin, benzin, benzin. to by som poradil.
ja som nedavno zakupil benzin a nemenil by som. spotreba 8.3 a nieze by som to nejako setril... :lol:

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 08:13
od bluedawe
slamec napísal:
milión krát sa to tu preberalo, ale máš odpustené

:arrow: http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?p=3596#3596 - na veèerné èítanie


Pani, dakujem za odpustenie... ;)

Mozno som slepy, ale konkretne o 318tds som sa v tom clanku nic nedocital..... (je tam nieco o 318td, ale je to to iste co tds??)

jozi_bmw napísal:
co k tomu dodat. osobne by som radsej siel do nejakeho benzinu.
kazdy len riesi spotrebu, ktora je sice vyssia u benzinov, no zase benzin mas lacnejsi a rozhodne nemas tolko problemov ako s naftakom. ked sa na naftaku nieco dodrbe, je to fest drahe. cerpadla, vahy vzduchu, zotrvacniky... ee. benzin, benzin, benzin. to by som poradil.
ja som nedavno zakupil benzin a nemenil by som. spotreba 8.3 a nieze by som to nejako setril...


Dakujem za radu.... Porozmyslam nad tym...

Ako som uz pisal, mam doma 318i (rv 87) a s tou spotrebou sa mi to dost tazko zivi (prejdem cca 2000 km / mesiac) ;)

Kurna, teraz sa zase mozem tyzden rozhodovat, co kupit ;)

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 08:55
od Mimo
keď už beznzín a spotreba tak porozmýšlaj nad 316i... je ich dosť u nás.do nafty by som ani ja nešiel.. :roll:

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 09:01
od Maco bawo
Čau, ja mám 318tds, rátaj s tým, že to bude trošku lenivé, má to len 66kw, a ťažkú kasňu, za normálnych okolností /normálne jazdenie/ motor nezničíš, za studena bude trošku klepať, ale keď sa zohreje bude už v pohode, je tam rozvodová reťaz, ešte som u nikoho nevidel aby sa menila.
Keď je motor horúci, trošku mu bude trvať kým naskočí, keď je horúci, nebude ti svietiť žhavenie, tak sa potom nezľakni. Za studena musí naskočiť hneď po zhasnutí žhavenia, pokiaľ bude dlho točiť štartér a nie anie naskočiť, tka to môsžu byť zlé žhaviče, upchaté trisky a najhoršia varianta "chytené čerpadlo" :(


Keď som ho ja kúpil menil som batérku, všetky filtre, vrátane palivového, nové žhaviče /bosch - odporúčam/, mal by si s tým ísť na diagnostiku, tam ti skontrolujú mnanžment motora - vstrekovanie, tlak turba, nastavenie čerpadla a pod. Skontroluj si prednú nápravu, baworáky majú tvrdšie podvozky, odchádzajú tam predné čapy, ramená, silentbloky/ neboj sa, všetko sa dá zohnať za rozumné peniaze/. Keď budeš mať skúšobnú jazdu, buď na rovnom povrchu /čistý asfalt/stiahni si okienko a počúvaj - a vytoč kolesá vľavo, v pravo, urob kolečko -pokiaľ budu buchoty s predu, tak to budú čapy, resp silentbloky, pokiaľ bude taký cvakavý zvuk zo zadu od zadnej nápravy, tak je chytený diferák, a potom od toho auta utekaj, prava je drahá. Vyskúšaj všetky tlačítka či sú funkčné, zapni klímu, sleduj, či sa nezvyšia otáčky, v tom prípade môže byť zrada v baterke, resp nie je dobré dobíjanie. :smile:
Zatiaľ všetko čo ma napadlo... :roll:

..á aby som nezabudol, tie kilometre sú podozrivé......, či sedia zistíš opotrebovaním interiéru, pedálov, zošúchaními sedačkami, volantom, ak to bude moc zničené, tak potom tie klilometre nesedia. Na ten ročník by som čakal tak okolo 150-180tis km. :shock:

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 09:11
od Maco bawo
:D jéé ešte aby som nezabudol, baworáky sú háklivé na teplotu motora, obvzvlášť dízle, v žiadnom prípade ho nevytáčaj za studena nad 2-2000 otáčok a pomaličky sa rozbiehaj. Keď ho naštartuješ, tak ho nechaj tak minútu bežať, aby sa dobre premazal. Pokiaľ ten típek sa ti bude snažiť ukázať ako to ideé a bude ho vytáčať a dávať mu..., tak ver, že sa tak aj k tomu autu správal.. :x .

Re: kup radsej benzin

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 10:06
od popo
nemas tolko problemov ako s naftakom. ked sa na naftaku nieco dodrbe, je to fest drahe. cerpadla, vahy vzduchu, zotrvacniky... ee. benzin, benzin, benzin.

Chceš tým povedať že na benzínovom motore sa ti nepokazí váha vzduchu,alebo sa nepoj.be zotrvačník??????.Najdrahšia položka je čerpadlo to máš pravdu.Spravíš GO a máš pokoj dalších 250 000 - 300 000 Km

Re: kup radsej benzin

Napísané: Piatok, 14. Marca 2008, 10:37
od jozi_bmw
popo napísal:
nemas tolko problemov ako s naftakom. ked sa na naftaku nieco dodrbe, je to fest drahe. cerpadla, vahy vzduchu, zotrvacniky... ee. benzin, benzin, benzin.

Chceš tým povedať že na benzínovom motore sa ti nepokazí váha vzduchu,alebo sa nepoj.be zotrvačník??????.Najdrahšia položka je čerpadlo to máš pravdu.Spravíš GO a máš pokoj dalších 250 000 - 300 000 Km


co tak pocuvam tak vacsinou to odchadza na diesloch. nemam na mysli konkretne motory bmw, ale motory vseobecne.

a to som este nespomenul turbo ktoreho vymena ci repas nieje za facku